Bed and Breakfast La Vallee Verte

8.4Fantastisch

Frankrijk, Champagne Ardenne, Grandchamp (Haute Marne)

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

60 reviews over Bed and Breakfast La Vallee Verte

• 9Ria van de Konijnenberg27-07-2017

Heerlijk plekje.

Hele fijne vakantiebestemming. Ook heel geschikt voor een overnachting op weg naar het zuiden. Hele lieve gastvrouwen en heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Hans30-06-2016

Heerlijk eten

B&B ligt op perfecte plek voor tussenstop van/naar het zuiden van Frankrijk. Het plaatsje stelt niet veel voor, maar er zijn wel mooie steden in de omgeving. De eigenaars hebben veel informatie voor een dagje weg. Het is een fraai middeleeuws huis met qua inrichting verschillende kamers. Meningen daarover waren verdeeld tussen de aanwezige gasten, wij hadden prima kamer met koelkast, senseo en waterkoker. Het terras is leuk om gezellig met andere gasten te ontbijten of dineren. Er wordt fantastisch gekookt! De grote tuin is niet smaakvol ingericht, maar biedt wel ruimte om je even terug te trekken, mocht je daar behoefte aan hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Mark en Nicky25-08-2015

Meer dan de perfecte tussenstop.

In eerste instantie geboekt omdat we geen karig hotel als tussenstop voor onze reis naar het zuiden wilden, maar ons verblijf was als een mini-vakantie op zich. Het huis is prachtig en authentiek, terwijl je door de omgeving ondergedompeld wordt in stilte en rust. De gastvrouwen zijn ontzettend vriendelijk en koken heerlijk! Wij (als vegetariërs) hebben 's avonds echt zitten smullen! De kamer was erg mooi, met lekkere bedden en een grote badkamer. Op deze manier werd onze tussenstop eigenlijk een eerste dag vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Johan09-08-2015

Prachtige B&B

Voor de vierde keer als tussenadres op onze reizen naar het zuiden en vanuit het zuiden naar het noorden. Een heerlijke ritsige plek, prachtige ruime en goed voorziene kamers/suites. Alie en Carla zijn vriendelijke en prettige gastvrouwen en er worden heerlijke maaltijden geserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10van der Hoop29-10-2014

Super plek waar je tot rust komt

la vallee verte is een plek waar je tot rust komt. heerlijk wandelen in het bos. het Dorp heerlijk rustig en er kabbelt een beek doorheen Table d'hotes Super vooral biologische produckten even een weekend er tussen uit goed te doen vanuit nederland

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8L & J28-09-2014

Mooie, rustige plek

Omgeving is groen en biedt ook mogelijkheden om cultuur op te snuiven. Bijvoorbeeld Dijon, Langres. Ook genoeg mogelijkheden om mooie wandelingen te maken (verschillende afstanden). Goede plek om rustig te kunnen genieten van de rust. Er is een grote tuin bij deze accomodatie. Gastvrouwen zijn gastvrij en geven graag tips m.b.t. de omgeving en eetgelegenheden in de omgeving. Eten is kwalitatief goed en op aanvraag 's ochtends bij het ontbijt, kun je 's avonds meeëten. Gastvrouw is jarenlang kok geweest in verschillende restaurants. De kamers zijn comfortabel en ruim. Dagelijkse schoonmaak van wc en badkamer.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Janet 13-06-2014

Genieten!!

La Vallee Verte is een heerlijke plek om bij te komen van alle drukte. Een mooi uitzicht over de groene vallei en een goed onderhouden tuin. In de buurt is genoeg te doen; een bezoek aan Langres, kaas/wijn boerderijen, Dijon en andere bezienswaardigheden. In de kamer liggen folders van de omgeving en de eigenaressen weten ook precies waar je moet zijn. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt en bijgehouden. Als je aan het einde van de dag een overheerlijk (voornamelijk biologisch) diner krijgt ..... kan de dag niet meer stuk!! Echt een plek om vaker heen te gaan en in één woord: GENIETEN!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Harry31-10-2013

Heerlijk rustig in een magnifieke omgeving

In dit B&B van Nederlandse eigenaren 3 nachten geslapen. Ligt afgelegen in een stil dorp. Vonden wij juist fijn. Zeer oude gerenoveerde boerderij. Lijkt erg authentiek. Wij hadden een mooie ruime kamer met een zitkamer eraan (met een koelkastje, koffie en theefaciliteiten). Prima ingericht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de table d'hote, dus hebben daar ook geen oordeel over. Ontbijt prima

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10van breukelen07-10-2013

Fantastiche plek

een heerlijke rustige omgeving waar je nog super tot rust kan komen de volgens hoort fluiten als het licht begint te worden en waar de bakker nog bij je aan deur komt

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Joke en Dorus Mul30-09-2013

Een geweldige plek

Wederom gelogeerd bij Carla en Alie, een heerlijk plek, heerlijke eten en twee gastvrije dames.

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast La Vallee Verte info