Bed and Breakfast La Vallee Verte

58 reviews over Bed and Breakfast La Vallee Verte in het Nederlands

Heerlijk plekje.

Ria van de Konijnenberg,
27-7-2017

Hele fijne vakantiebestemming. Ook heel geschikt voor een overnachting op weg naar het zuiden. Hele lieve gastvrouwen en heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk eten

Hans
30-6-2016

B&B ligt op perfecte plek voor tussenstop van/naar het zuiden van Frankrijk. Het plaatsje stelt niet veel voor, maar er zijn wel mooie steden in de omgeving. De eigenaars hebben veel informatie voor een dagje weg. Het is een fraai middeleeuws huis met qua inrichting verschillende kamers. Meningen daarover waren verdeeld tussen de aanwezige gasten, wij hadden prima kamer met koelkast, senseo en waterkoker. Het terras is leuk om gezellig met andere gasten te ontbijten of dineren. Er wordt fantastisch gekookt! De grote tuin is niet smaakvol ingericht, maar biedt wel ruimte om je even terug te trekken, mocht je daar behoefte aan hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

Meer dan de perfecte tussenstop.

Mark en Nicky
25-8-2015

In eerste instantie geboekt omdat we geen karig hotel als tussenstop voor onze reis naar het zuiden wilden, maar ons verblijf was als een mini-vakantie op zich. Het huis is prachtig en authentiek, terwijl je door de omgeving ondergedompeld wordt in stilte en rust. De gastvrouwen zijn ontzettend vriendelijk en koken heerlijk! Wij (als vegetariërs) hebben 's avonds echt zitten smullen! De kamer was erg mooi, met lekkere bedden en een grote badkamer. Op deze manier werd onze tussenstop eigenlijk een eerste dag vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige B&B

Johan
9-8-2015

Voor de vierde keer als tussenadres op onze reizen naar het zuiden en vanuit het zuiden naar het noorden.

Een heerlijke ritsige plek, prachtige ruime en goed voorziene kamers/suites. Alie en Carla zijn vriendelijke en prettige gastvrouwen en er worden heerlijke maaltijden geserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super plek waar je tot rust komt

van der Hoop
29-10-2014

la vallee verte is een plek waar je tot rust komt.

heerlijk wandelen in het bos.

het Dorp heerlijk rustig en er kabbelt een beek doorheen

Table d'hotes Super vooral biologische produckten

even een weekend er tussen uit goed te doen vanuit nederland

Gereisd met partner in oktober 2014

Mooie, rustige plek

L & J
28-9-2014

Omgeving is groen en biedt ook mogelijkheden om cultuur op te snuiven. Bijvoorbeeld Dijon, Langres. Ook genoeg mogelijkheden om mooie wandelingen te maken (verschillende afstanden).

Goede plek om rustig te kunnen genieten van de rust. Er is een grote tuin bij deze accomodatie.

Gastvrouwen zijn gastvrij en geven graag tips m.b.t. de omgeving en eetgelegenheden in de omgeving.

Eten is kwalitatief goed en op aanvraag 's ochtends bij het ontbijt, kun je 's avonds meeëten. Gastvrouw is jarenlang kok geweest in verschillende restaurants.

De kamers zijn comfortabel en ruim. Dagelijkse schoonmaak van wc en badkamer.

Gereisd met partner in augustus 2014

Genieten!!

Janet
13-6-2014

La Vallee Verte is een heerlijke plek om bij te komen van alle drukte.

Een mooi uitzicht over de groene vallei en een goed onderhouden tuin. In de buurt is genoeg te doen; een bezoek aan Langres, kaas/wijn boerderijen, Dijon en andere bezienswaardigheden. In de kamer liggen folders van de omgeving en de eigenaressen weten ook precies waar je moet zijn. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt en bijgehouden. Als je aan het einde van de dag een overheerlijk (voornamelijk biologisch) diner krijgt ..... kan de dag niet meer stuk!!

Echt een plek om vaker heen te gaan en in één woord: GENIETEN!!

Gereisd met partner in mei 2014

In dit B&B van Nederlandse eigenaren 3 nachten geslapen. Ligt afgelegen in een stil dorp. Vonden wij juist fijn. Zeer oude gerenoveerde boerderij. Lijkt erg authentiek. Wij hadden een mooie ruime kamer met een zitkamer eraan (met een koelkastje, koffie en theefaciliteiten). Prima ingericht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de table d'hote, dus hebben daar ook geen oordeel over. Ontbijt prima

Gereisd met partner in oktober 2013

Fantastiche plek

van breukelen
7-10-2013

een heerlijke rustige omgeving waar je nog super tot rust kan komen de volgens hoort fluiten als het licht begint te worden en waar de bakker nog bij je aan deur komt

Gereisd met partner in oktober 2013

Een geweldige plek

Joke en Dorus Mul
30-9-2013

Wederom gelogeerd bij Carla en Alie, een heerlijk plek, heerlijke eten en twee gastvrije dames.

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vallee Verte in Grandchamp (Haute Marne) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vallee Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.