Grandchamp (Haute Marne)

We hebben een aantal aanbieders voor Grandchamp (Haute Marne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Grandchamp (Haute Marne)

Heerlijk plekje.

Ria van de Konijnenberg,
    27-7-2017

Hele fijne vakantiebestemming. Ook heel geschikt voor een overnachting op weg naar het zuiden. Hele lieve gastvrouwen en heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk eten

Hans,
    30-6-2016

B&B ligt op perfecte plek voor tussenstop van/naar het zuiden van Frankrijk. Het plaatsje stelt niet veel voor, maar er zijn wel mooie steden in de omgeving. De eigenaars hebben veel informatie voor een dagje weg. Het is een fraai middeleeuws huis met qua inrichting verschillende kamers. Meningen daarover waren verdeeld tussen de aanwezige gasten, wij hadden prima kamer met koelkast, senseo en waterkoker. Het terras is leuk om gezellig met andere gasten te ontbijten of dineren. Er wordt fantastisch gekookt! De grote tuin is niet smaakvol ingericht, maar biedt wel ruimte om je even terug te trekken, mocht je daar behoefte aan hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

Meer dan de perfecte tussenstop.

Mark en Nicky,
    25-8-2015

In eerste instantie geboekt omdat we geen karig hotel als tussenstop voor onze reis naar het zuiden wilden, maar ons verblijf was als een mini-vakantie op zich. Het huis is prachtig en authentiek, terwijl je door de omgeving ondergedompeld wordt in stilte en rust. De gastvrouwen zijn ontzettend vriendelijk en koken heerlijk! Wij (als vegetariërs) hebben 's avonds echt zitten smullen! De kamer was erg mooi, met lekkere bedden en een grote badkamer. Op deze manier werd onze tussenstop eigenlijk een eerste dag vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2015

Precies goed

Rina,
    19-8-2015

Net als in 2014 op de heen- en terugreis naar Zuid-Frankrijk overnachtten we in 2015 tijdens de zomervakantie bij Rene. Inmiddels hebben we zowel in de rode, blauwe als gele kamer geslapen en ze zijn allemaal goed bevallen: sfeervol ingericht en lekker ruim. Ook de kinderen (van 13 en 14) hebben het prima naar hun zin en voelen zich er thuis. Rene is een gezellige gastheer met veel verhalen en een brede belangstelling. Het ontbijt is prima en bij goed weer is het heerlijk om bij het beekje in het prieeltje voor het huis te genieten van een croissantje. Ook de tuin is een fijne plek om tot rust te komen. ’s Avonds lekker mee-eten is ook een aanrader: heerlijke courgettesoep, coq au vin, kaas en een bord vol lekkere toetjes. Kortom, een superfijne plek op een mooie locatie in een klein authentiek Frans dorpje met een geweldige gastheer die je steeds opnieuw het gevoel geeft dat je meer dan welkom bent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige B&B

Johan,
    9-8-2015

Voor de vierde keer als tussenadres op onze reizen naar het zuiden en vanuit het zuiden naar het noorden.

Een heerlijke ritsige plek, prachtige ruime en goed voorziene kamers/suites. Alie en Carla zijn vriendelijke en prettige gastvrouwen en er worden heerlijke maaltijden geserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2015
Grandchamp (Haute Marne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews