Camping Municipal

Weer vandaag16°

1 review over Camping Municipal in het Nederlands

2006

Mooie, grote camping aan de rivier de L'Aire met Prima jeu

Lodewijk Vergroesen
19-5-2006

Mooie, grote camping aan de rivier de L'Aire met (kiezel)strandje. Prima mogelijkheden voor tennis, jeu de boules, zwemmen en vissen. 300 m van het dorp Grandpré dus alle voorzieningen op loopafstand (bakker, supermarkt, dokter, apotheek, kapper, dierenarts, garage, café, restaurant, postkantoor en een bank) .

Zeer aantrekkelijke prijzen; voor een gezin met 2 kinderen incl. stroom ca. € 10,= per nacht. Zeer vriendelijke campingbeheerder.

Gereisd Met partner in mei 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Grand Pré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.