Reviews over Grand Pré

Afgezonderde groepsaccomodatie

Vince,
    16-1-2017

In een dal, bij een meer en een goed onderhouden buitenzwembad op het kasteelterrein, ligt dit uitgebouwde kasteel. Grote afsluitbare zalen, biljardzaal met bar, enorme groepskeuken met grote koelcellen, piano, cosy terugtrekruimte, gigantisch bordes (afsluitbaar voor kinderen aan de verhoogde trapzijde), ruime twee- en meerderepersoons slaapkamers met vernieuwde badkamers, zelfs een ligbad en voldoende toiletten. Dit vind je in het kasteel.

Daarnaast zijn er nog barrakken om slaapzalen te voorzien bij erg grote groepen (25+ schat ik). Deze zijn simpel en ongeisoleerd van opzet.

Het enige dat ik minder prettig vind, zijn de toiletten. Dit zijn geen fijne ruimtes.

Het terrein van het kasteel is heuvelachtig gras en dicht beboste bergen.

De oprijlaan is onverhard en lang, dus neem geen verlaagde wagens mee!

Ik kom hier al 15+ jaar met een groep van 30+ mensen, twee weken lang midden in het hoogseizoen.

Deze plek biedt vooral rust.

Mooie, grote camping aan de rivier de L'Aire met Prima jeu

Lodewijk Vergroesen,
    19-5-2006

Mooie, grote camping aan de rivier de L'Aire met (kiezel)strandje. Prima mogelijkheden voor tennis, jeu de boules, zwemmen en vissen. 300 m van het dorp Grandpré dus alle voorzieningen op loopafstand (bakker, supermarkt, dokter, apotheek, kapper, dierenarts, garage, café, restaurant, postkantoor en een bank) .

Zeer aantrekkelijke prijzen; voor een gezin met 2 kinderen incl. stroom ca. € 10,= per nacht.

Zeer vriendelijke campingbeheerder.

Grand Pré scoort een 9,5 uit 10, op basis van 3 reviews