Hotel Roosevelt

Kleine hotelsWeer vandaag21°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Roosevelt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Roosevelt in het Nederlands

Alleen om te slapen

Fernando
15-8-2014

Deze mensen durven 9 euro voor ontbijt een Croissant en een stukje brood te vragen. Geen melk, geen jus d orange, geen kaas geen vleeswaren geen fruit. Met kiespijn een glas water erbij. Moet ik voor dit 9 euro betalen ??? Antwoord ja dat heeft U gisteravond besteld. Schandalig !!! Restaurant zeer beperkte kaart zonder vlees is . Kamer kost 72 euro ma Nette kamer met zo'n plastic toiletcabine erin die iets scheef stond werd ik draaierig van. Maar accomodatie is normaal voor dit geld heb wel al veel beter ook geslapen. Voor avond eten eerst even op de kaart kijken of er iets naar uw smaak wel tussen staat.. Dit ontbijt is het schandaligste wat ik tot nu toe heb meegemaakt en het duurste en hun antwoord daarop.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roosevelt in Givet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roosevelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.