Camping De La Plage

9 reviews over Camping De La Plage

• 2017
    8T&T08-09-2017

Eenvoudig maar prima!

Prima, maar echt een Franse camping op een geweldige locatie! Je loopt zo het prachtige strand van het Lac de Chanteqoc op. Klimbos aan de overkant van de camping. Sanitair is eenvoudig maar heerlijke douches die snachts afgesloten worden maar de toiletten blijven natuurlijk toegankelijk! Afval wordt keurig ingezameld. De kampeerplekjen zijn soms wat klein maar er zijn ook ruime plaatsen. Gewoon eerst ff rondkijken. Achteraan de camping is een groot speelveld. En bij de entree een gezellig terras. Eigenaar is zeer vriendelijk en relaxed! Kortom een mooie omgeving om nog es naar terug te gaan! Niet allemaal tegelijk want dan hebben wij gen plekje meer hihi...

• 8Staat v/h sanitair

• 9Harry Van den Borren02-08-2017

zaaalig toekomen op een rustige camping.

Wij hadden ons voorgenomen een andere camping te nemen aan het meer . Maar bij het betreden van die camping hadden wij niet het wauw gevoel.

Enkele kilometers doorgereden zijn we uit gekomen op deze camping . Na een inspectie van het terrein en toilet gebouw waren we van plan er 2 dagen te blijven. het zijn er in totaal zes dagen geworden.

ik heb al veel campings bezocht in verschillende landen . van luxe tot primitief . Maar deze camping springt er toch wel uit. De eigenaar is een zeer rustige man die ales doet voor zijn gasten.

Hij straalt rust uit en geeft dit over naar zijn klanten . De sanitaire blok is wat veroudert maar het is zeer clean. Douchen kan je hier zolang je wil!

De poetsvrouw die de job hier al 17 j uitvoert doet dit met hart en ziel waar ik enorm veel respect voor heb!

De staanplaatsen waren ruim voldoende en afgebakend . Je krijgt voldoende privé . De stilte zowel in de dag als in de avond op de camping is een enorme meerwaarde!

Op elke hoek van een inrit (plaats)staat een gemeenschappelijke vuilbak die twee maal geledigd wordt.

Elke morgen zijn we naar de enpiciere (kruidenier winkel geweest een beetje verderop. waar we daarna ons koffietje (zeer lekker) op de camping dronken.

Het meer zelf is 200 meter van de camping gelegen . Er zijn hier reddingsposten aanwezig . Je heb hier de mogelijkheid om wandelroutes en fietsrouten te nemen in de omgeving.

De champagne streek ligt 42 km verderop die je zeker moet bezoeken .

deze camping is drie sterren waardig ! alhoewel ze er maar twee heeft! .

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Marij16-05-2016

Niet veel verwachten van deze camping

Sanitair schoon maar erg verouderd en zonder veel privacy en je moet er relening meehouden, dat om 22.30u het slot op het sanitair gebouw gaat. Daarbij is de prijs voor deze camping erg hoog in vergelijking met andere en beter uitgeruste campings.

• 6Staat v/h sanitair

• 9conny arthur wim08-07-2014

toplocatie wie houdt van gewoon kamperen..

camping la plage,, is gezellig,relaxt,gemoedelijk,in een prachtige omgeving aan het meer!!eetgelegenheden dichtbij.. sanitair is simpel maar schoon!!!! gezellig terras met bar vooraan de camping..dit jaar voor de 4de keer daar.. alle keren daarvoor waren topvakanties!! zeer vriendelijke behulpzame campingbaas.. geweldig genoten!!!

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 7Hermineke25-07-2013

Niet heel bijzonder

Verbijsterend veel muggen, waardoor je savonds eigenlijk niet buiten kan zitten. Dat is heel jammer. We zijn slechts 1 nacht gebleven, dus te kort om echt een goed oordeel te vellen.

• 7Staat v/h sanitair

Anders

• 8cinnespin14-06-2009

Prima

In juli 2008 1 nachtje hier gestaan op doorreis naar een andere bestemming. Prima camperplaats. Het was redelijk rustig. Wel veel muggen, maar dat heb je als je in de buurt van het water staat.

• 7Steef07-09-2007

Daar waar veel van de campings aan het Lac du Der kiezen voor verhuur van Chalets en Mobil Homes heeft eigenaar Laurent Lavefve van Camping de la Plage duidelijk gekozen voor de (gezins) kampeerder met tent of caravan. Die zich zelf kan vermaken op of in de omgeving van de Camping. Door de ligging op 150 m van het Lac du Der is watersport volop mogelijk. Boodschappen op 10 km (Montier) en er is een minimarket op 50m van de camping o.a voor verse baquettes. Omgeving zeer geschikt voor fiets- en wandeltochten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Steef20-03-2006

Camping de la Plage is een gezellige familiecamping. Er zijn 100 plaatsen waarvan 15 seizoen plaatsen. Het sanitair is eenvoudig, wordt goed schoongehouden. seizoen 2X daags. Gelegen aan bosrand met zon en halfzonplaatsen. Terrein verdeelt in vakken met plaatsen van verschillende grootte. De Bar heeft fris wijn bier veel ijs en een klein assortiment snacks. Op 40m een minimarket met dagelijks vers brood en voor de veregeten boodschap. Op 150 meter aangelegd strand van Lac du Der. ( dagelijks gereinigd) in seizoen badmeesters. Op het meer alle watersporten en (karper)vissen. Vergunning verplicht. Op 200m een fraaie jachthaven en boulevard met souvenir winkeltjes. Omgeving nodit uit tot fiets en wandel tochten. Supermarkten in Montier en Der (11km) en St Diziers (25 km) Aanrader voor sportieve gast en voor gezinnen. (Geen Disco o.i.d.)

Anders

0 tips over Camping De La Plage

1 vraag over Camping De La Plage

• Rob, 05-03-2018

openingstijden en prijs

Van wanneer tot/met wanneer bent u open. wat zijn de prijzen voor een tent, auto, elektriciteit, 2 pax of camper, elektriciteit, 2pax

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig