7,9

17 reviews over Camping Departemental L'Epine Aux Moines in het Nederlands

prima

janneke knol
14-7-2019

Aardige camping, oud maar schoon sanitair. Sanitair wel min of meer MiVa. sommige staan plaatsen niet groot

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima camping in mooie omgeving.

Marco Lobée
7-10-2018

Wij hebben op doorreis twee nachten verbleven op deze mooi gelegen, verzorgde en gemoedelijke camping met plaatsen op grind of gras. Prima sanitaire voorzieningen, normale toiletten, douches wat verouderd maar schoon en warm. Camper servicestation voor de slagboom. Gelegen in een mooi natuurgebied, meer met strand aan de overzijde van de weg en een mooi fietspad langs de drie meren. Vriendelijke eigenaar die zijn best doet om er voor iedereen wat van te maken. Jammer te moeten constateren dat er nogal wat mensen zijn die het nodig vinden hier te vertrekken zonder te betalen. Wij betaalden met Acsi €15,- per nacht incl. elektra.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons ok

Enske
2-4-2017

Wij hebben van deze camping gebruik gemaakt op weg naar het zuiden en is goed meegevallen. Ontvangst, sanitair ok

Gereisd Met partner in januari 2017

Leuke camping voor een paar nachten

robmaxim
12-9-2016

Per ongeluk zijn we op deze camping terecht gekomen. De camping aan de overkant was "complet". We hebben 3 nachten op deze camping gestaan en een bezoek aan Troyes gedaan. De camping ziet er verzorgd uit, sommige plekken op het grind. Achteraan de camping is een groot veld met genummerde plaatsen. Toen wij aan kwamen op een woensdag was er plek zat, vrijdag liep de camping vol. De plekken variëren van groot tot klein. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. Eigenlijk zou het vervangen moeten worden maar het functioneert. Goede douches met warmwater.

Het strand bij het meer is op een paar minuten lopen. Er zijn ook wat voorzieningen bij het strand zoals verhuur en eetgelegenheden. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt omdat op de dagen dat wij er waren matig weer was. Het zandstrand/waterkant is wat modderig. Het is minder verzorgd dan bij de camping aan de overkant.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Leuke doorreis camping aan het meer

krako
16-10-2013

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis naar Nederland. Veel Nederlanders op terugreis voor 1 of 2 nachten. Sanitair is wat verouderd, maar goede douches in een afgesloten ruimte, wat in het najaar fijn is. De Franse Sta wc's vind ik waardeloos, er zijn wel 2 normale wc's. Vriendelijke eigenaren. In de omgeving konden we nergens eten, in oktober is bijna alles dicht ook bij het meer.

Gereisd Met partner in oktober 2013

De aanwezigheid van een meer is interessant.

J.L.
3-7-2013

Het doet allemaal wat krap aan, maar als er veel open plaatsen zijn, dan valt dat niet op! Het sanitair is slecht, 70% van de WC's verouderde "gaten in de grond" met "voeten spoeling". Zowel bij de dames als de heren deed één van de slechts 3 douches het niet! Wel redelijk schoon, maar wachten op je beurt. Brood te bestellen bij receptie/ winkeltje, dit stelt niets voor, ook de aanwezige eetgelegenheid erg beperkt. Wel richting en bij het meer betere eetgelegenheden (o.a. pizza's). Het meer zal de trekpleister zijn (muggen) en ze hebben hier zelfs fietspaden! (Nou ja op sommige plaatsen). Goed werkend gratis Internet (WiFi). Misschien wordt het sanitair na verloop van tijd wat beter, nu als doorreiscamping goed bruikbaar (veel Hollanders).

Gereisd Met partner in juni 2013

Royale plekken op grind, zelf te kiezen

Anjelina
30-6-2013

Een camping direct aan een prachtig meer waar van alles mogelijk is. Daar waren ook eettentjes. Grote en kleine plekken, voor caravans, vooral op grind. Heel prettig. s Morgens op de camping broodjes en stokbrood te verkrijgen. In een klein winkeltje het echt noodzakelijke. Wifi op het terras. Wijn en bier en koffie niet duur en dat maakte het internetten tot iets gezelligs. Mogelijkheid tot het eten van simpele maaltijden, erg lekker. Supermarkt wel ver weg. Schoon sanitair, maar wel deels franse toiletten. Genoeg afwasruimte.

Gereisd Met partner in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Behoeft verbetering, maar het meer is leuk

Geert
26-5-2013

Kleinschalige camping met nette kleine staanplaatsen. Wij waren er in mei en konden de meeste plaatsen niet gebruiken wegens recente wateroverlast. Behulpzaam en vriendelijk parkmanagement. Sanitair is zeer verouderd. Ze zijn het wel aan het renoveren, maar slopen en opnieuw opbouwen lijkt me de enige goede optie. Het meer vlak bij de camping is een pluspunt.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping aan het meer

Evelien
13-1-2013

De camping ligt direct aan het meer, je hoeft alleen de weg over te steken. Bij aankomst mag je zelf een plekje uitzoeken. Wij hadden een mooie, ruime plek met schaduw en zon. Er zijn grote en kleine plaatsen. Wij waren er met 2 jonge kinderen, 1 en 3 jaar. Zij hebben heerlijk rondgefietst op deze camping (geasfalteerd). Er mogen wel auto's rijden overdag. De speeltuin is klein en vooraan de camping, je moet dus steeds mee als ouders. Er is geen babywasruimte. Wel een badje in de grootste douchecabine. Het sanitair was brandschoon. In de periode dat wij er waren was de boiler stuk en kwam er kokend water uit de douche. De eigenaar deed wel zijn best om het te maken..... 's Avonds zijn er veel muggen als het warm is geweest overdag. Om de camping heen zijn verschilldende eettentjes en een terrasje. Het meer is schoon, fijn zand, douches op het strand, speeltoestel, waterfietsen en je kunt er ijsjes kopen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

leuk voor op doorreis

jvdstel_1
16-9-2012

op doorreis naar het zuiden hier twee dagen gestaan. Echt een doorgangs camping . Sanitair erg verouderd maar wel schoon. Er is wel brood te krijgen maar winkel en snackbar stellen niet veel voor. Ligt vlak bij het meer en een paar eetgelegenheden. Het was te warm om de omgeving te verkennen maar op korte afstand geen winkels .

Gereisd Met partner in Fri Aug 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Departemental L'Epine Aux Moines in Géraudot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Departemental L'Epine Aux Moines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.