Camping Bellevue

19 reviews over Camping Bellevue in het Nederlands

Smerig en kapot

W. G.,
23-8-2018

Heel smerig sanitair. Alles is kapot. Bloed aan de muur van de sanitaire ruimte. Medewerkers weten nauwelijks iets van de omgeving. Plekken zijn redelijk groot. Ligt mooi aan de Maas. Mooie fietsomgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Slechts verzorgde Camping ooit gezien.

Fam. Jacobs,
26-5-2017

Erg jammer dat men de camping zo laat onderkomen. Toen wij aankwamen was er alleen op de 2 rechte stukken het gras gemaait en op de andere campeerplekken stond het gras een halve meter hoog.

Het sanitair was echt aan vervanging toe en het hele gebouw slecht onderhouden. Maar als je op de receptie was zag je dat ze wel investeren in computers en airco. Daar was dus wel geld voor. Vond het personeel ook een beetje kortaf. Bistro is al jaren gesloten wat ik begreep. Wie sluit er ook als de mensen juist iets willen eten. Zo verdien je natuurlijk niet veel. Ook lag er een mini golfbaan die nooit gebruikt is. Kan ook niet als het gras tot aan je knieen komt. Allemaal erg jammer want het gebied is er prachtig. Met veel mensen hier over gesproken en zij komen er zeker niet nog een 2e keer.

Geef de Camping wat aandacht gemeente Fumay dan kan je veel meer toeristen naar jullie toe halen

Gereisd met partner in mei 2017

Camping flink achteruit gegaan

mirjam_10
3-8-2016

In 2012 een super camping voor onze autoclub. Samen met campingeigenaar en personeel van de camping (project met gehandicapten) hebben we veel lol samen gehad en was de camping goed onderhouden. Een jaar later kwamen met een kleine groep 1 nachtje bij ze langs en we werden heel warm weer ontvangen door iedereen.

Dit jaar terug voor een paar dagen. Camping eigenaar is er niet meer en project met gehandicapten is gestopt. Weinig en onvriendelijk personeel zorgt voor een slecht onderhouden camping. Daarbij is de camping eigenaar ook niet vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet snel weer

Paulus
1-8-2016

Schoonmaak slecht douches heren in de 5 dagen dat we er waren kapot en lekten constant water, er was niet gemaaid waardoor je zeer natte voeten kreeg s'morgens vroeg al bakker kwam alleen weekdagen alleen maandag voor vertrek kwam hij niet opdagen, komen al vanaf 2008 maar sinds overgang naar andere beheerders nee niet meer voor mij en familie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

hard achteruit

P. Mulder
23-1-2016

Onderhoud van de camping, en schoonmaak van het sanitair zijn de laatste jaren hard achteruit gegaan. De prijzen zijn in vier jaar verdubbeld. Bij toiletten / douches is zo'n beetje alles kapot inmiddels. Het dorpje Fumay loopt ieder jaar een stukje verder leeg. Zonde allemaal. Ik rijd voortaan maar even door.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mis mijn goedlachse vrienden en vriendinnen !

henno raggers
27-6-2015

Ook dit jaar natuurlijk weer een paar dagen op de camping gestaan.Kom in juli terug en hoop dan dat het projekt met verstandelijk gehandicapten voortgezet wordt!

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prachtige plek maar....

Anton
16-6-2015

Camping Bellevue is gelegen aan de Maas gescheiden door een fietspad. Op het moment dat wij er waren (tweede keer in 2 jaar in Juni)was het erg rustig en daardoor prima! Plekken zijn ongeveer 100m2 en keurig onderhouden met prachtig uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het enige duidelijke minpunt vonden wij het sanitair. Het is duidelijk erg verouderd en zeker niet schoon. Een update zou geen kwaad kunnen. Verstopte wc met inhoud en geen wc brillen meer te bekennen (gestolen??). Voor de minder kritische kampeerder (of eigen sanitair) vast geen probleem.

In het dorp Fumay is niet veel te beleven maar kom je voor je rust dan prima!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Camping gaat langzaam achteruit.

J Brouwer
30-5-2015

Prijzen gaan omhoog,

WiFi werkt meer niet als wel.

Schoonmaken word wel eens overgeslagen.

Zeer drukken Franse feestjes in het weekend.

Niet afsluiten van het hek, dus een ieder komt en gaat tot laat in de nacht.

En dame op het kantoor die erg aardig is, maar geen verstand heeft van computers en het hele camping verhaal niet echt belangrijk vind.

Gereisd met partner in mei 2015

Fijne plek met blij personeel

Conny
5-9-2014

Ik vind sommige reviews onterecht: wil je bijvoorbeeld super sanitair en andere luxe dan moet je daarvoor ook betalen! Deze camping is goedkoop maar de douche is goed en warm en de toiletten zijn schoon. De camping wordt ondermeer onderhouden door geestelijk beperkte met een gulle

Lach of ander plezier maar zeker voldoening. Ligt aan de rand van een rustig dorp naast sportvelden, mooi uitzicht op de Maas met hoge rotspartijen aan de overkant, fietspad loopt voor de camping langs, links- of rechtsaf is beide mooi.

Gereisd met partner in augustus 2014

Viel tegen

Mw. Schokker
31-8-2014

De aanblik van de camping oogde armoedig, bij aankomst zie je eerst een tribune van een voetbalveld, slecht onderhouden.

De camping werd ook niet goed onderhouden, de paden waren voorzien van deels stukken asfalt en kiezels. Je moest naar de grond kijken om niet over een los stuk asfalt of grote kiezels te struikelen.

Het sanitair werd, met alle respect schoongehouden door mensen met een licht verstandelijke handicap. Maar daar is wel toezicht bij nodig. Rond achten begonnen ze met schoonmaken terwijl de campinggasten in en uit liepen, dat hoort niet. Verder die dag werd er niet meer schoongemaakt.

Enkele kampeerplaatsen lagen prachtig aan het fietspad en de daarachter gelegen Maas, hele mooie ruime plaatsen. Een enkel watertappunt bij het sanitairgebouw houdt niet over.

Deze camping is niet geschikt voor kinderen. Weinig speelmateriaal. Het is jammer dat deze camping niet goed wordt onderhouden, hij staat op een mooie plek, aan de Maas, dicht bij een dorp. Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in Fumay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.