We hebben een aantal aanbieders voor Fumay voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fumay voor je op een rij gezet:

Reviews over Fumay

Mis mijn goedlachse vrienden en vriendinnen !

henno raggers,
    27-6-2015

Ook dit jaar natuurlijk weer een paar dagen op de camping gestaan.Kom in juli terug en hoop dan dat het projekt met verstandelijk gehandicapten voortgezet wordt!

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prachtige plek maar....

Anton,
    16-6-2015

Camping Bellevue is gelegen aan de Maas gescheiden door een fietspad. Op het moment dat wij er waren (tweede keer in 2 jaar in Juni)was het erg rustig en daardoor prima! Plekken zijn ongeveer 100m2 en keurig onderhouden met prachtig uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het enige duidelijke minpunt vonden wij het sanitair. Het is duidelijk erg verouderd en zeker niet schoon. Een update zou geen kwaad kunnen. Verstopte wc met inhoud en geen wc brillen meer te bekennen (gestolen??). Voor de minder kritische kampeerder (of eigen sanitair) vast geen probleem.

In het dorp Fumay is niet veel te beleven maar kom je voor je rust dan prima!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Fijne plek met blij personeel

Conny,
    5-9-2014

Ik vind sommige reviews onterecht: wil je bijvoorbeeld super sanitair en andere luxe dan moet je daarvoor ook betalen! Deze camping is goedkoop maar de douche is goed en warm en de toiletten zijn schoon. De camping wordt ondermeer onderhouden door geestelijk beperkte met een gulle

Lach of ander plezier maar zeker voldoening. Ligt aan de rand van een rustig dorp naast sportvelden, mooi uitzicht op de Maas met hoge rotspartijen aan de overkant, fietspad loopt voor de camping langs, links- of rechtsaf is beide mooi.

Gereisd met partner in augustus 2014

was weer gezellig!

henno raggers,
    16-8-2014

ook dit jaar weer een paar dagen op deze camping gestaan.

opnieuw nieuwe beheerder,maar gastvrijheid als vanouds!

klein buffet heeft piza en koude heineken biertjes!

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Panoramacamping

T.Zwart,
    27-10-2013

Camping Manoir de Bezolle is een mooi gelegen camping met veel plaatsen met mooi uitzicht . Vriendelijke en behulpzame engelse eigenaren.

Gereisd met partner in september 2013
Fumay scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews