Camping Ferme de la Croisee

Camping Ferme de la Croisee
5,3

Matig

Laatste review

ligt vlak aan de weg , op weg naar andere camping kwamen we langs deze camping voor 1 nacht te doen..mevrouw van de receptie is chagrijnig , sanitair rommelig niet duidelijk ,niet schoon , wel warme douches.

13 reviews over Camping Ferme de la Croisee in het Nederlands

voor een nacht te deon

hp,
25-9-2018

Volgende keer zeker weer!

kaatje,
22-8-2018

Hier geslapen op terugweg vanuit Spanje. Hartelijk ontvangst om 22.00, nog wat kunnen drinken. Helaas niet meer wat kunnen eten maar eigenaresse kwam met zakjes chips voor ons:) Perfecte ligging direct achter de tolpoortjes. Nette kamer en badkamer. Bedden zijn voor lange mensen waarschijnlijk wat kort. Ontbijt voldoet prima voor de prijs. Prachtig gebouw, voor kleine kinderen leuk speeltuintje. Deze blijft in ons overnachtingsmogelijkheden lijstje staan!

Overnachtings camping

Arjan,
10-8-2018

Overnachtings camping net voorbij de tolpoortjes. Ideaal om met caravan en auto 1 nacht te staan. Prima plekken. Sanitair niet echt netjes maar ok om naar wc te gaan. Je kunt er wat eten (patat, kippen vleugels etc. maar verwacht er niet te veel van) kortom : ,s avonds aankomen, niet te veel verwachten, goed slapen en de volgende dag weer vroeg op de snelweg naar huis of richting het zuiden!

Prima plek!

K,
8-8-2018

We kwamen hier toevallig langs op zoek naar een overnachtingscamping. Maar 1 km van de snelweg dus een prima ligging op doorreis. We mochten zelf een plek uitzoeken. Sanitair is misschien wat verouderd, maar toen wij aankwamen wel schoon dat vind ik het belangrijkste. Wijds uitzicht en prima plaatsen. Eetgelegenheid is er wel, maar hebben we geen gebruik van gemaakt. (Stelt niet veel voor denk ik) Voor wie niet teveel eisen heeft een prima plek. Zeker de prijs/kwaliteit! Voor nog geen €30 met z’n vieren en dan incl. gratis WiFi dat moest ik even van mijn dochters zeggen (heel belangrijk 🙃)

Slechte camping, smeerboel

Peter Hartsuiker,
26-3-2018

Wat een smeerboel en wat een chagrijnige ontvangst. Er kon geen goeden middag vanaf. De ontvangst bestond uit hoeveel personen, hond? De nota was een kladje. Sanitair bijzonder smerig.

nooit meer

merv lantink,
15-10-2017

Het ligt vlakbij de snelweg en dat is het enige fijne van deze camping.

Onverzorgd terrein en dit geldt ook voor het toiletgebouw.

In het gebouw staat een laag water en alles ziet er smerig uit. Ook was het sanitairgebouw van de heren op slot zodat het het damesgebouw unisex werd.

Nooit meer!!!

Anne,
13-7-2017

Nooit meer, verschrikkelijke camping.. Het was gelukkig maar voor 1 nacht. Sanitair was smerig, niet afgewerkt (balkenconstructie met purschuim). Camping is niet bewaakt, geen slagboom, je krijgt een plek en je moet zelf maar uitzoeken waar die plek is geen kaartje, geen uitleg niks. Fransen die naast je een vuur van 2 meter hoog steken met gevaar voor eigen leven. Veel lawaai van de naastgelegen weg heel veel vrachtverkeer. Wij waren met onze hond en wij 2 maar voor ons nooit meer ook niet voor 1 nacht..

Nooit meer !

Jeltie,
25-6-2017

Noodgedwongen omdat we pech hadden hier terecht gekomen.

We werden al niet heel enthousiast ontvangen, maar wel een leuke plek gekregen.

De camping opzich is leuk en wordt vernieuwd, sanitair wordt niet schoon gemaakt.

Hebben hier 5 dagen gestaan en geen schoonmaak meegemaakt, hooguit dat het even nat gespoten werd .

Alles is vies, het water blijft in de douches staan echt smerig.

Wordt gebruik door veel werklui die gewoon roken in de toiletten en douches.

De vlekken ik de wasbakken hebben er 5 dagen gezeten, prullenbakken worden ook niet geleegd.

Jammer als het schoon zou zijn zouden we vaker terug komen opweg naar het zuiden en terug, hij ligt gelijk bij de afslag.

Maar voor ons nooit meer.

Een doorgangscamping.

Nelemans_2,
18-5-2017

Wij zijn hier 1 nacht gebleven. We wilden Langres bezoeken. Mooie vestingstad. Camping is simpel, wel ruime plaatsen. Sanitair vuil en zag er niet uitnodigend uit. Eenvoudig doch correct door receptie ontvangen. Wifi is gratis, maar je moet wel dicht bij het huis gaan staan. We waren op tijd op de camping, hebben Langres gezien en zijn de volgende dag doorgereden.

wij hadden een mooie kamer, goed geslapen

franke en attie
20-3-2016

het ontbijt was karig, geen vleeswaren en kaas maar alleen zoetigheden, het brood was ook niet vers. daarnaast was het eten bij de snackbar niet te eten: vette friet, het vet droop eraf en de steak was rauw dus ook niet te eten.

de kamer niks op aan te merken, alles was aanwezig, gezellig ingericht we hadden de lavendelkamer, bed was goed, prima. we kwamen hier terecht vanwege het slechte weer, anders waren we door gereden naar een camping verderop.

bij de ontvangst was een vriendelijke mevrouw

de kamer kostte € 68.00, aangezien het karige ontbijt was dit aan de dure kant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme de la Croisee in Flagey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme de la Croisee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.