Camping Ferme de la Croisee

9 reviews over Camping Ferme de la Croisee in het Nederlands

Slechte camping, smeerboel

Peter Hartsuiker
26-3-2018

Wat een smeerboel en wat een chagrijnige ontvangst. Er kon geen goeden middag vanaf. De ontvangst bestond uit hoeveel personen, hond? De nota was een kladje. Sanitair bijzonder smerig.

nooit meer

merv lantink
15-10-2017

Het ligt vlakbij de snelweg en dat is het enige fijne van deze camping.

Onverzorgd terrein en dit geldt ook voor het toiletgebouw.

In het gebouw staat een laag water en alles ziet er smerig uit. Ook was het sanitairgebouw van de heren op slot zodat het het damesgebouw unisex werd.

Nooit meer!!!

Anne
13-7-2017

Nooit meer, verschrikkelijke camping.. Het was gelukkig maar voor 1 nacht. Sanitair was smerig, niet afgewerkt (balkenconstructie met purschuim). Camping is niet bewaakt, geen slagboom, je krijgt een plek en je moet zelf maar uitzoeken waar die plek is geen kaartje, geen uitleg niks. Fransen die naast je een vuur van 2 meter hoog steken met gevaar voor eigen leven. Veel lawaai van de naastgelegen weg heel veel vrachtverkeer. Wij waren met onze hond en wij 2 maar voor ons nooit meer ook niet voor 1 nacht..

Nooit meer !

Jeltie
25-6-2017

Noodgedwongen omdat we pech hadden hier terecht gekomen.

We werden al niet heel enthousiast ontvangen, maar wel een leuke plek gekregen.

De camping opzich is leuk en wordt vernieuwd, sanitair wordt niet schoon gemaakt.

Hebben hier 5 dagen gestaan en geen schoonmaak meegemaakt, hooguit dat het even nat gespoten werd .

Alles is vies, het water blijft in de douches staan echt smerig.

Wordt gebruik door veel werklui die gewoon roken in de toiletten en douches.

De vlekken ik de wasbakken hebben er 5 dagen gezeten, prullenbakken worden ook niet geleegd.

Jammer als het schoon zou zijn zouden we vaker terug komen opweg naar het zuiden en terug, hij ligt gelijk bij de afslag.

Maar voor ons nooit meer.

Een doorgangscamping.

Nelemans_2
18-5-2017

Wij zijn hier 1 nacht gebleven. We wilden Langres bezoeken. Mooie vestingstad. Camping is simpel, wel ruime plaatsen. Sanitair vuil en zag er niet uitnodigend uit. Eenvoudig doch correct door receptie ontvangen. Wifi is gratis, maar je moet wel dicht bij het huis gaan staan. We waren op tijd op de camping, hebben Langres gezien en zijn de volgende dag doorgereden.

Oude reviews (archief)

wij hadden een mooie kamer, goed geslapen

franke en attie
20-3-2016

het ontbijt was karig, geen vleeswaren en kaas maar alleen zoetigheden, het brood was ook niet vers. daarnaast was het eten bij de snackbar niet te eten: vette friet, het vet droop eraf en de steak was rauw dus ook niet te eten.

de kamer niks op aan te merken, alles was aanwezig, gezellig ingericht we hadden de lavendelkamer, bed was goed, prima. we kwamen hier terecht vanwege het slechte weer, anders waren we door gereden naar een camping verderop.

bij de ontvangst was een vriendelijke mevrouw

de kamer kostte € 68.00, aangezien het karige ontbijt was dit aan de dure kant

Prima doorreiscamping

Houweling
6-8-2015

Prima camping voor onderweg, direct langs de snelweg, waar je geen last van hebt. Camping is netjes, sanitair netjes, gedateerd. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Er zijn ook kamers te huur, die wij niet hebben gebruikt dus ook geen mening over. Helaas is de camping moeilijkop internet te vinden ( geen site).

Prima doorreiscamping

Klaasje
23-8-2014

Deze camping ligt direct aan de snelweg, maar wij hadden er niet direct last van. Een weids uitzicht. De plaatsen zijn ruim met fruitbomen. Een schoon en nieuw toiletgebouw (zonder wc-papier en wc-bril) De vloer loopt niet helemaal goed af, waardoor je in de toiletten een natte vloer hebt als de douches zijn gebruikt. Er staan best aardig wat speeltoestellen voor kleine kinderen. En stond een opzetzwembad.(doorsnee 4? meter en 1 meter diep) Er is een snackbar waar je

Nooit meer

Putten39
20-8-2014

We waren op doorreis naar Nederland en wilde naar een camping in Langres. Deze camping kwamen we meteen tegen na het verlaten van de snelweg dus besloten we deze camping te pakken. Beter hadden we dit niet gedaan. Behalve de gunstige ligging heeft deze camping niets positief. Donkere camping, vieze beheerders en verstopte en smerige toiletten en onbruikbare douches. Het werd ook niet opgelost, alles was al s'avonds verstopt!! Dus snel om half 8 vertrekken naar het eerst volgende benzine-station. We hebben nog nooit zoiets smerigs mee gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme de la Croisee in Flagey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme de la Croisee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ferme de la Croisee scoort een 4.89 uit 10 op basis van 9 reviews.