Hotel Bristol

Prettig gastvrij goed hotel

Pieter Evers
22-8-2017

Prettig gastvrij goed hotel. men spreek ook een beetje nederlands Prima 1

Magnifique! Heerlijk geslapen, super aardige hostess en een heerlijk ontbijtbuffet.

Oude reviews (archief)

zéér vriendelijke mensen , super ontvangst!

Meeus Ivan
          2-11-2011

zeer aangenaam hotel , zeer vriendelijke behulpzame mensen , zeer goed ontbijt , aangename kamers, zeer netjes .Men spreekt er zelfs nederlands !

we hebben mooie dagen gehad! super!!

tof hotel , een aanrader

Hilde
          1-10-2010

Zeer tevreden over dit hotel. Heel knus en gezellig. Frisse kamers met mooie badkamer en apart toilet. Lekker ontbijt en keuze genoeg. Voor ons meer dan 2 sterren waard. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters.

Een aanrader!!!

echt een aanrader

Buntinx
          22-4-2009

Aan de buitenkant ziet het er niet echt mooi uit maar het is wel echt een aanrader. Het ontbijt was fantastisch, zeer uitgebreid en lekker. de kamers waren proper en er was een zeer leuke regendouche. Zeer vriendelijke uitbater.

BIJZONDER GOED ONTHAAL, IN FEITE EEN FILIAAL VAN EEN TOERISTENBUREAU!ZEER VRIENDELIJK! NETTE KAMERS EN ELKE DAG NIEUWE HANDDOEKEN EN LAKENS.VOOR LUNCH OF DINER MOET JE WEL ENKELE KILOMETERS RIJDEN.MAAR BRIGITTE WEET PRIMA ADRESSEN WAAR MEN GOED KAN ETEN VOOR EEN SCHAPPELIJKE PRIJS.KORTOM EEN AANRADER !!!

zeer verzorgd, mooie vernieuwde kamers, stemt volledig overeen met de beschrijving in de brochure van de touroperator. Zeer behulpzame, vriendelijke uitbaters. Een aanrader, niet in het minst voor de verhouding prijs/kwaliteit!!! Er is ook een gesloten, privé-garage voor slechts 5 Euro per nacht, zeer interessant met een koffer vol champagne! Het hotel ligt trouwens in feite in Chalon-en-champagne.

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Fagnières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bristol scoort een 8.82 uit 10 op basis van 17 reviews.