Hotel Premiere Classe Epernay

HotelWeer vandaag24°16°
Hotel Premiere Classe Epernay
2,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Epernay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premiere Classe Epernay in het Nederlands

super slecht niks goed

pauwel
29-7-2014

we kwamen aan in het hotel en kregen onze kamer .

deze stonk naar sigaretten verboden te roken wordt hier mee gelachen .

we melden het kregen nieuwe kamer deze stonk nog meer .

we bleven op de kamer .

we reserveerde voor 2 nachten ging er weg na 1 nacht .

douche geen warm water smorgens om 7uur .1eerste verdiep .

lawaai tot een kot in de nacht tot 3uur van andere gasten tv luid muren super dun .

lawaai aan van straatkant smorgens om 6uur begint men met laden vrachtwagens bedrijf er rechtover .

boek beter een ander hotel stink en niet eens 1 ster waardig

fleurige en frisse inrichting

Arie
12-9-2011

Dit hotel is van het concept zoals ingezet door Formule-1, ETAP, etc. Standaard kamers met het hoognodige, maar je weet precies wat je kunt verwachten. Behoorlijk nieuw waardoor het interieur er netjes en fris uitziet. Bed goed en kunststof "badkamer" is goed schoon. Voor minder dan € 5 kun je een standaard ontbijt krijgen. In ongeveer een kwartier wandel ja naar het centrum van Epernay waar ook de avenue Champagne begint. Geschikt hotel voor bezoek aan de champagne kelders. Tijdens ons verblijf volledig bezet !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Epernay in Epernay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Epernay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Epernay scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.