Camping Municipal d Epernay

Camping Municipal d Epernay
7,6

3 tips over Camping Municipal d Epernay

hadewij, 9-8-2015
Reims is goed te bereiken via de trein die vanaf Epernay vertrekt. Leuk om in de buurt rondritten te maken langs oude dorpen.
Schouten, 9-7-2014
Wij verbleven in Epernay tijdens het fête de la musique dat op 21 juni in heel Frankrijk plaatsvind. Superleuk om de stad tijdens dit feest mee te maken.
N, 14-5-2013

Fietsen naar dorpje Cumieres. Hier kochten we champagne "bij de boer" op aanwijzing van het lokale winkeltje.

Supermarche zit om de hoek.

Rijd er naartoe via het noorden, dan kom je vanuit de bossen in 1 klap opeens de wijngaarden binnenrijden, echt prachtig. Via D951 Champillon. In Champillon is ook een camperplaats overigens (rood gravelveldje zonder voorzieningen) met in de wijntijd werkelijk fantastisch uitzicht. Staat niet met borden aangegeven maar vraag even rond ter plaatse.