Camping Municipal d Epernay

23 reviews over Camping Municipal d Epernay

• 2019
    3A.Berghout11-08-2019

Nooit meer.

Ongezellige 'straatjes' camping. Veel is verwaarloosd. Sanitairgebouw lijkt op een oude kazerne....en het ruikt er niet fris. Niet voor herhaling vatbaar, ook niet voor 1 overnachting zoals ik heb gedaan. Restaurant was ronduit slecht!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2019

• 4Hoeven06-08-2019

Nooit meer

Hele wantrouwige receptie medewerker kwam eerst naar de caravan voordat hij ons een plaats toekende. Die we maar voor 1 nacht wilde. Niet bepaald rustige camping om 22.30 nog gillende kinderen en volwassen. Sanitair niet echt schoon. De prijs was aan de dure kant voor een gemeente camping €42.50 voor 1 nacht 2 volwassen en 3 kinderen. 1ste keer maar ook gelijk laatste keer

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Patrice Delchambre21-07-2019

Une glaciere electrique, of een oplaadbare koelbox is een grote plus komende tropical weeks. Een tentplaats boeken, liefst onder de schaduw van de eiken, beuken of platanen... Vraag t op voorhand of je schroeit volgende week weg. Restaurantje a het water de Marne is eenvoudig maar van sublieme kwaliteit. Het uitzicht heerlijk, Nederlanders zelfs respectvol stil.... Het personeel bij aankomst zeer lief, en de was gelegenheden worden regelmatig schoongemaakt. Overnachting spotgoedkoop. We zijn er en we blijven er!!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Philip20-07-2019

Mooie uitvalsbasis voor de champagne streek

Zeer goede basis camping voor weinig geld, gelegen op een ideale locatie om de Champagne streek te ontdekken. Mooie ruime en afgescheiden percelen. Sanitair verouder maar in goede staat en vooral proper! 2 beperkte eetgelegenheden(tent en trailer)

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Betty15-06-2019

Goeie uitvalsbasis

Eenvoudige camping en goeie uitvalsbasis voor bezoeken en proeverijen bij champagneboeren. Zeer vriendelijk personeel. Ruime plaatsen afgebakend met hagen. We komen hier regelmatig voor een verlengd weekend. Jammer dat er geen speeltoestellen voor kindjes zijn.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

8koen28-10-2016

dubbelas en langer dan 6.5 meter niet toegelaten

Wij waren op terugkeer uit het zuiden en wegens file gestrand in de champagnestreek. Dus van de nood een deugd gemaakt, en wat champagne ingekocht en dan naar de camping. Aan de ingang een groot bord met " verboden voor dubbelas caravans, verboden voor caravans langer dan 6.5 meter" Onze caravan is dubbelas en 8.72 meter , maar na wat babbelen en de zin " on est quand mémè pas des gitanes " werd gezegd " j'ai pas vue votre caravanne " en we mochten oprijden. Ik begrijp dat er problemen zijn met zigeuners, maar het is jammer dat er op deze manier moet worden gehandeld ( natuurlijk mag de gemeente zich niet racistisch opstellen ) Verder zeer mooie camping met ruime plaatsen, die avond 5 politiepatrouilles gezien, ik vraag me af als wij de oorzaak waren :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Jankajak05-09-2016

1 nacht was meer dan voldoende

Kleine camping met zeer divers publiek. Voelde niet altijd goed. Restaurant is erg duur. Er wordt een show van de wijn gemaakt waardoor dit meer kost dan de uiteindelijke maaltijd. Sanitair was niet schoon en douche niet altijd warm

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Alex & Yara19-08-2016

Rustige groene camping met veel privacy

Heerlijk grote heggen rond de grote (100 m2) plaatsen. Daardoor schaduw en veel privacy. 1 groot sanitair blok in het midden van de camping met genoeg voorzieningen. Wanneer het sanitair schoongemaakt werd, waren de voorzieningen niet beschikbaar, wat soms onhandig is. Gelukkig konden we toen bij het restaurantje terecht.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Bram14-08-2016

Redelijke camping

Relatief grote camping met een grote Nederlandse enclave. Wifi aanwezig. Plekken zijn redelijk groot. Sanitair erg vies, niet te merken dat er 3 keer per dag werd schoongemaakt. Meertje vlakbij met enkele attributen in het water. Eten op de camping alleen op reservering. Epernay op loopafstand, met heerlijke champagneproeverijen. De grote stad Reims op ongeveer een half uurtje rijden (aanrader).

Kortom camping zelf is het qua sanitair niet waard voor het geld, maar wel een goede ligging!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7webwinkelen29-04-2016

Goede overnachtingscamping

De camping is gebruikt als overnachtingscamping. Toen we aankwamen leek alles gesloten, maar als je door het poortje naar de beheerderswoning loopt is daar altijd wel iemand die het hek open doet en tekst en uitleg geeft. De camping ligt op een sportcomplex en de plekken hebben een ondergrond van gras en zijn over het algemeen ruim. Het is verder allemaal erg basic, ook de sanitairruimte, maar voor een nachtje is dat prima

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015