Camping Municipal d Epernay

Camping Municipal d Epernay
7,5

18 reviews over Camping Municipal d Epernay in het Nederlands

Wij waren op terugkeer uit het zuiden en wegens file gestrand in de champagnestreek. Dus van de nood een deugd gemaakt, en wat champagne ingekocht en dan naar de camping.

Aan de ingang een groot bord met " verboden voor dubbelas caravans, verboden voor caravans langer dan 6.5 meter"

Onze caravan is dubbelas en 8.72 meter , maar na wat babbelen en de zin " on est quand mémè pas des gitanes " werd gezegd " j'ai pas vue votre caravanne " en we mochten oprijden.

Ik begrijp dat er problemen zijn met zigeuners, maar het is jammer dat er op deze manier moet worden gehandeld ( natuurlijk mag de gemeente zich niet racistisch opstellen )

Verder zeer mooie camping met ruime plaatsen, die avond 5 politiepatrouilles gezien, ik vraag me af als wij de oorzaak waren :-)

1 nacht was meer dan voldoende

Jankajak
5-9-2016

Kleine camping met zeer divers publiek. Voelde niet altijd goed.

Restaurant is erg duur. Er wordt een show van de wijn gemaakt waardoor dit meer kost dan de uiteindelijke maaltijd. Sanitair was niet schoon en douche niet altijd warm

Rustige groene camping met veel privacy

Alex & Yara
19-8-2016

Heerlijk grote heggen rond de grote (100 m2) plaatsen. Daardoor schaduw en veel privacy. 1 groot sanitair blok in het midden van de camping met genoeg voorzieningen. Wanneer het sanitair schoongemaakt werd, waren de voorzieningen niet beschikbaar, wat soms onhandig is. Gelukkig konden we toen bij het restaurantje terecht.

Redelijke camping

Bram
14-8-2016

Relatief grote camping met een grote Nederlandse enclave. Wifi aanwezig. Plekken zijn redelijk groot. Sanitair erg vies, niet te merken dat er 3 keer per dag werd schoongemaakt. Meertje vlakbij met enkele attributen in het water. Eten op de camping alleen op reservering. Epernay op loopafstand, met heerlijke champagneproeverijen. De grote stad Reims op ongeveer een half uurtje rijden (aanrader).

Kortom camping zelf is het qua sanitair niet waard voor het geld, maar wel een goede ligging!

Goede overnachtingscamping

webwinkelen
29-4-2016

De camping is gebruikt als overnachtingscamping. Toen we aankwamen leek alles gesloten, maar als je door het poortje naar de beheerderswoning loopt is daar altijd wel iemand die het hek open doet en tekst en uitleg geeft. De camping ligt op een sportcomplex en de plekken hebben een ondergrond van gras en zijn over het algemeen ruim. Het is verder allemaal erg basic, ook de sanitairruimte, maar voor een nachtje is dat prima

redelijk

carel
28-9-2015

aan de marne gelegen camping aan de rand van epernay. Het is een onderdeel van een sportvelden complex. Al met al geen verkeerde camping alleen is het byzonder hinderlijk dat om 22:00 uur het hek hermetisch dicht gaat. Echt belachelijk vroeg. Het sanitair gebouw ligt zeer excentrisch gelegen op het terrein (In een hoek) en dat is niet erg praktisch. Oh ja, als je hier douched dan klettert het water van de buurvrouw/man gezellig mee over je voeten.

Fijne camping om de buurt te verkennen

hadewij
9-8-2015

Erg vriendelijke en behulpzame balie medewerkers, complimenten aan deze mensen! Vijf dagen op deze camping gestaan, goed bevallen. Sfeer was goed. De trein die een paar keer per dag langs komt stoort niet. Sanitair werd drie keer per dag schoon gemaakt door twee dames. Deuren van toiletten en douches slaan met een klap dicht waar je best van schrikt de eerste keer. Gratis internet! Dagelijks rijdt de politie een of twee rondjes over de camping. Stokbrood bestellen kan een dag van te voren, maar wij vonden de prijs erg duur 1,50 euro! Ook het ijs, Cornetto waar wij elders een euro voor betaalden, was hier 1,50 euro per stuk. Restaurant ligt wel erg mooi en de mensen waren wel erg vriendelijk. Er is een supermarkt in de buurt, handig om met de auto te gaan. Opvallend is dat er veel verloop is op deze camping, hoewel er veel te zien is in de buurt. Verschillende nationaliteiten, Nl, D, Fr, Eng en Z. Overdag erg stil op de camping. Heggen zorgen voor privacy

Prima camping voor een paar nachten.

Schouten
9-7-2014

De camping bevindt zich net buiten het centrum van Epernay naast de sportvelden. In 20 minuten loop je het centrum van Epernay binnen, prima te doen. Het sanitair gebouw is schoon, wel zelf wc papier meebrengen. Op de camping hangt een prima sfeer, veel Nederlanders, Duitsers en Engelsen.

aardige stadscamping

Lammert
15-10-2013

Als doorreis camping voor de terugreis genomen. Echte stadscamping met dito sanitair. ^wc's op een rij met alle geluiden vandien. Schoon alleen als je de eerste bent, daarna gaat het rap achteruit. Vriendelijk personeel aan de receptie en heerlijke chaos bij het restaurantje. Voor 1 nacht meer dan genoeg, we zouden hier niet meer nachten kunnen staan.

Prima doorgangscamping

Hannie
16-8-2013

Prima plekken. Leuk gelegen aan de rivier.

Restaurant chaotisch...

Prima voor 1 overnachting.

Vriendelijke personeel bij de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal d Epernay in Epernay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal d Epernay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.