Camping Yelloh! Village en Champagne

Frankrijk, Champagne Ardenne, Eclaron

7.5Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village en Champagne voor je op een rij gezet:

Meer camping info

29 reviews over Camping Yelloh! Village en Champagne

• 8Ellen van Heugten08-08-2020

Fijne kleinschalige camping

We hebben genoten van ons verblijf op deze kleinshalige camping. De net geopende glijbaan is super, het zwembad is klein, maar voldoet prima. Er is bijna de hele dag animatie wat verzorgd wordt door twee hele enthousiaste entertainers. De corona maatregelen zijn heel duidelijk: Eenrichtingsverkeer in de toiletgebouwen en echt overal desinfectie gel. De medewerkers geven zelf het goede voorbeeld en dragen echt altijd een mondkapje. Prima capaciteit van toilet gebouwen en water

Verbeterpunt: We waren met een tent en er was bijna geen ruimte op onze (enorme!) Staanplaats om deze op te zetten zonder kiezels/stenen op de ondergrond. Ik begrijp werkelijk niet wat de functie hiervan kan zijn. Ook zijn de plekken behoorlijk ongelijk. O ja,neem een kraanaansluiting mee (die je op de kraan kun schroeven waar je een tuinslang op aan kunt sluiten) want hetvwater spuit alle kanten op, behalve naar beneden😅. Maar dat geld voor bijna alle campings.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Calimalu30-07-2020

Heerlijke plek. Gewoon doen!

Staanplaats T16. Reviews over lawaai en straaljagers schrok ons wel af. Inderdaad ligt de camping dichtbij grote weg, maar wij hadden hier geen last van. Straaljagers op 1 ochtend 3x over gevlogen. Camping is schoon en netjes. Camping lijkt te vernieuwen. Zwembad uitgebreid met glijbaan. Helaas 2e glijbaan nog niet af. Helaas nieuw speeltuintje niet af. Heerlijk meertje. Rondom meer diverse rustige strandjes. Corona maatr: desinfectie pompjes. Mondkapje op bij receptie, sanitair, avond animatie in de tent en in restaurant. Sanitair altijd schoon. Weinig douches maar nooit hoeven. Onze kids van 12&16 hadden geen behoeft aan toernooien en disco. Als je puber dit wel wil moet je hier niet zijn. Supermarkt in Saint Dizier of Planrupt: 15km. +++ Ruime plaatsen +++ WC brillen +++ Verzorgd +++ Na 23:00 rust +++ Glijbanen +++ Meertje +++Klimpark 15km

--- muggen avond, wespen overdag --- wij misten een rek om afwas af te leggen

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Mieke21-07-2019

Fijne camping!

Fijne kampeerplek met genoeg zon en schaduw. Goede sfeer. Vriendelijke receptionist, sanitair schoon en voldoende voor beperkt aantal tent/caravan kampeerders. Mooi zwemmeer met groot schoon strand en lifeguard, douches, wc en soms een busje voor drankjes/ijsjes/snacks. Zwembad prima. Wij komen hier vast wel terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Margot20-06-2019

Er zijn mooiere Yelloh campings!

Als je van voorbijrazende auto's, vrachtwagens en straaljagers houdt is dit de ideale camping! Ook is Deet een must hier, want de muggen komen je tegemoet, zelfs de hond werd lekgestoken!! De mobilhome die wij hadden was heel mooi ( o'hara ) ruim en een fijn overdekt terras met hekje! Brood kun je bij de receptie bestellen maar niet echt bijzonder. Zwembad is klein maar schoon. Supermarkt op 15min rijden. Leuk openbaar strandje aan het meer, honden toegestaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Reinders23-05-2018

Nooit weer

Saaie camping. Was gelukkig maar voor een nacht want onze stacaravan was echt schandalig! Totaal geen onderhoud. Vies. Kapot. En dat met kleine kinderen. Er stonden ook wel mooiere stacaravans, maar die van ons stonden dicht op elkaar.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

8fam davies22-08-2017

heerlijke rustige overnachting

kleine schone camping met prima zwembad. restaurant beperkte keuze. toiletten verder netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Jeu20-08-2016

Leuke camping, met een mooie ligging.

Goed verzorgde camping aan een mooi meer, waar veel te doen is. De camping is schoon en van alle gemakken gezien, incl. gratis goed functionerende wifi.

Vanuit de camping kun je goed fietsen en wandelen. In de regio is veel te doen, alleen het dorpje Eclaron stelt echt niets voor.

De camping is ook voor kleine kinderen geschikt, niet te groot en leuke vooral voor kleinere kinderen speelattracties. Wij vonden de animatie wel erg tegenvallen, maar daar kwamen we ook niet voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Bolk06-08-2016

Ontzettende matige camping

Op doorreis van een andere yelloh village camping kwamen we terecht op deze camping, door de vorige camping met hoge verwachtingen.

Zoals hieronder al werd vermeld een nietszeggende camping in een nietszeggende omgeving.

Zeker geen 4 sterren waardig,

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7FK04-08-2016

Prima voor een paar dagen

Prima plek als tussen stop voor enkele nachten. Wel wat aan de prijs voor de kwaliteit van de faciliteiten. Sanitair niet ruim maar wel schoon. Zwembad klein maar overzichtelijk met twee kinderen van 6 en 9.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6chris07-08-2015

leuk, maar zeker geen 4 sterren camping

De camping biedt weinig privacy, omdat het best vol staat met sta caravans. Onze stacaravan vertoonde behoorlijk wat gebreken, maar was wel schoon en ruim genoeg. De bedden waren erg klein, maar wel volgens de beschrijving. Op de camping wordt door het personeel zeer slecht Engels gesproken, waardoor er misverstanden kunnen ontstaan. Wel was het personeel vriendelijk en deden ze erg hun best. Maar de kwaliteit van het animatie team liet te wensen over. Het personeel wat hiervoor verantwoordelijk was, bleek ook zeer jong en onervaren. Het meer met bijbehorende standje was schoon en leuk om met een bootje of luchtbed rond te dobberen. Het zwembad erg klein, maar leuk voor kleine kinderen. Je kan op de camping fietsen huren, deze zijn in goede staat en je kunt prachtig fietsen om het lac du der. De camping is leuk voor een tussenstop van enkele dagen, maar een 4 sterren camping vonden wij het zeker niet. Zou de camping niet aanraden.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015