Tijdelijk €25 aanbetaling

Ferme des Hauts Frenes

7.9GoedScore uit 14 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Ferme des Hauts Frenes

• 8Baltussen12-09-2020

Prima in orde.

Nette verzorgde camping. Vriendelijk onthaal.Verzorgd sanitair . Zeer rustig gelegen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8evelien05-10-2019

fijne camping op doorreis

Hier vind je altijd weer de rust na een vermoeiende reisdag. Eigenaresse lijkt afstandelijk. Als je een beetje Frans praat echter blijkt zij uiterst hartelijk. Heerlijk sanitair. Nu kom ik hier alleen in het voor- en naseizoen: sanitair lijkt mij krap in de hoogzomer... Het fijne van deze camping voor mij is dat 'ie nagenoeg het gehele jaar open is. Een lekkere stop op de doorreis.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Marique09-08-2019

Verzorgde camping met ruime plaatsen.

Op doorreis naar Nederland hebben we hier 1 nacht gestaan. Voldoende en ruime plaatsen waren beschikbaar. Op plaats 29 lagen resten van hondenpoep, ook deed de nabijgelegen aansluiting op de elektra het niet; daarom naar plaats 24 gegaan. Mooie omgeving, met wandelroutes door de velden enbossen. Rustige, verzorgde camping. Sanitair was goed, wifi/netwerk via wifipass; Een brocante is er: haal een boek of artikel en doneer iets in het spaarpotje dat er staat: heel leuk! Eigenaar/beheerder was bij onze aankomst om 15 uur niet aanwezig, om 17 uur hebben we haar opgezocht. Zij maakte geen vriendelijke indruk, ook bij ons vertrek nam mevr. niet de moeite om even te groeten of haar hand op te steken. Dat is jammer!

• 7Eduard Bruinink01-07-2017

Uitstekende rustige camping.

Prima camping met grote plekken die je zelf kunt uitzoeken, wel heel erg rustig. Eigenaren zijn wat vreemd en terughoudend, spreken alleen frans. Redelijk sanitair. Prima camping om uit te rusten in een geweldige omgeving. Ga zeker eten bij Chez Gibus, in het dorp, voor ons was het een geweldige ervaring, een vietnamees die frans kookt een super gastvriendelijk is, en tegen redelijke prijzen, TOP!!!!

• 8marloes09-05-2015

Ruimte, rust en een hartelijke eigenaresse

Mijn schoonouders staan vaak op deze camping en wij zoeken hen hier geregeld op en slapen dan in de chambre d'hôtes. Ik herken de negatieve woorden over de eigenaresse echt totaal niet! Ze is juist altijd hartelijk en betrokken. Ik spreek Frans en weet dat de eigenaresse echt haar best doet om het haar Nederlandse gasten naar de zin te maken. Toen onze zoon geboren was, had ze een cadeautje voor hem gekocht. En toen we een keer een kindertentje hadden gekocht in Troyes dat bij aankomst op de camping niet deugde, bood ze aan om het voor ons terug te brengen omdat wij die dag weer naar huis gingen. Wij vinden dit een fijne plek, mooi op het platteland. Onze kinderen spelen heerlijk in het gras of de speeltuin. Nooit gedoe gehad. We zijn er sinds 2008 een keer of 5 geweest en worden steeds hartelijk ontvangen. Het campingsanitair zou denk ik uitgebreider kunnen, maar de ruimte en rust op de camping wegen hier ruimschoots tegen op. Wie rust en ruime plekken zoekt, zit hier echt heerlijk.

• 7estherbudding02-11-2014

Kindonvriendelijk

Het zou verstandig zijn als de eigenaresse het speeltuintje zou verwijderen. De camping is namelijk ongeschikt voor gezinnen met kinderen. Er mag geen geluid gemaakt worden en er mag niet met een bal gespeeld worden. Onze zoon van 4 werd tijdens het inchecken nijdig aangekeken terwijl hij volledig stil naast ons stond. Voor mensen die geen contact met anderen willen en houden van totale stilte is dit dan wel weer een perfecte camping. Sanitair is overigens schoon maar niet toereikend voor aantal staanplaatsen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Dieneke van Middelkoop07-08-2014

Ruime plaats maar weinig sfeer

Sanitair te weinig voor 30 plaatsen. Zag er allemaal ook niet stevig uit: kapotte kranen en douchedeuren. Eigenaresse onvriendelijk. Snauwde ons en andere gasten af. Geen praatje. Zelfs niet wanneer je te gast was in de chambre d'hotes! Jammer! Leek geen plezier .in werk te hebben. Kinderen mochten niet voetballen terwijl er plek genoeg was.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10MICHEL christiane16-06-2014

Très agréable étape

Nous sommes très contents de notre étape dans ce camping trouvés par hasard, A recommander - très Bon accueil

• 10christian29-08-2013

excellent

camping à la ferme accueillant , et ouvert à l année tres bien entretenu avec des sanitaires plus que convenables

• 10macquet27-08-2013

excellent pour campeurs et aux caravaniers

Nous allons régulièrement dans ce camping ouvert toute l'année , l accueil n est pas froid il est franc et direct , la propreté est de rigueur , les emplacements sont grands et bien conçus , l endroit est calme l on s'y sent très très bien , naturellement ce camping n est pas pour à la convenance de certains campings caristes très exigent ,ils ont tout à apprendre du camping ou ils ne passent , qu'une nuit , concernant la présence de jeux sachons que la législation Européenne nécessite la présence de nouvelles installations dont les normes très strictes font que les gestionnaires de terrains de camping , abandonnent la présence d installations , dommage pour les enfants , préservons ce type familial de camping que je souhaite de trouver encore longtemps sur ma route , et que ceux qui cherchent du gratuit ou presque aillent dans les endroits financés par nos impôts , c est une autre façon de voir les choses mais pour combien de temps encore .

Camping Ferme des Hauts Frenes info

Camping-informatie