Camping Ferme des Hauts Frenes

Camping Ferme des Hauts Frenes

Kleine hotelsWeer vandaag29°10°
7,1

8 reviews over Camping Ferme des Hauts Frenes in het Nederlands

Verzorgde camping met ruime plaatsen.

Marique
9-8-2019

Op doorreis naar Nederland hebben we hier 1 nacht gestaan. Voldoende en ruime plaatsen waren beschikbaar. Op plaats 29 lagen resten van hondenpoep, ook deed de nabijgelegen aansluiting op de elektra het niet; daarom naar plaats 24 gegaan. Mooie omgeving, met wandelroutes door de velden enbossen. Rustige, verzorgde camping. Sanitair was goed, wifi/netwerk via wifipass; Een brocante is er: haal een boek of artikel en doneer iets in het spaarpotje dat er staat: heel leuk! Eigenaar/beheerder was bij onze aankomst om 15 uur niet aanwezig, om 17 uur hebben we haar opgezocht. Zij maakte geen vriendelijke indruk, ook bij ons vertrek nam mevr. niet de moeite om even te groeten of haar hand op te steken. Dat is jammer!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Uitstekende rustige camping.

Eduard Bruinink
1-7-2017

Prima camping met grote plekken die je zelf kunt uitzoeken, wel heel erg rustig. Eigenaren zijn wat vreemd en terughoudend, spreken alleen frans. Redelijk sanitair. Prima camping om uit te rusten in een geweldige omgeving. Ga zeker eten bij Chez Gibus, in het dorp, voor ons was het een geweldige ervaring, een vietnamees die frans kookt een super gastvriendelijk is, en tegen redelijke prijzen, TOP!!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Ruimte, rust en een hartelijke eigenaresse

marloes
9-5-2015

Mijn schoonouders staan vaak op deze camping en wij zoeken hen hier geregeld op en slapen dan in de chambre d'hôtes. Ik herken de negatieve woorden over de eigenaresse echt totaal niet! Ze is juist altijd hartelijk en betrokken. Ik spreek Frans en weet dat de eigenaresse echt haar best doet om het haar Nederlandse gasten naar de zin te maken. Toen onze zoon geboren was, had ze een cadeautje voor hem gekocht. En toen we een keer een kindertentje hadden gekocht in Troyes dat bij aankomst op de camping niet deugde, bood ze aan om het voor ons terug te brengen omdat wij die dag weer naar huis gingen. Wij vinden dit een fijne plek, mooi op het platteland. Onze kinderen spelen heerlijk in het gras of de speeltuin. Nooit gedoe gehad. We zijn er sinds 2008 een keer of 5 geweest en worden steeds hartelijk ontvangen. Het campingsanitair zou denk ik uitgebreider kunnen, maar de ruimte en rust op de camping wegen hier ruimschoots tegen op. Wie rust en ruime plekken zoekt, zit hier echt heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2008

Kindonvriendelijk

estherbudding
2-11-2014

Het zou verstandig zijn als de eigenaresse het speeltuintje zou verwijderen. De camping is namelijk ongeschikt voor gezinnen met kinderen. Er mag geen geluid gemaakt worden en er mag niet met een bal gespeeld worden. Onze zoon van 4 werd tijdens het inchecken nijdig aangekeken terwijl hij volledig stil naast ons stond. Voor mensen die geen contact met anderen willen en houden van totale stilte is dit dan wel weer een perfecte camping. Sanitair is overigens schoon maar niet toereikend voor aantal staanplaatsen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime plaats maar weinig sfeer

Dieneke van Middelkoop
7-8-2014

Sanitair te weinig voor 30 plaatsen. Zag er allemaal ook niet stevig uit: kapotte kranen en douchedeuren. Eigenaresse onvriendelijk. Snauwde ons en andere gasten af. Geen praatje. Zelfs niet wanneer je te gast was in de chambre d'hotes! Jammer! Leek geen plezier .in werk te hebben. Kinderen mochten niet voetballen terwijl er plek genoeg was.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Kindonvriendelijke eigenaresse

Fam. Nieuwburg
17-8-2012

Mooie plek, maar alleen geschikt voor volwassenen. Voor kinderen is er een klein speeltuintje waar kinderen geen geluid mogen maken. De eigenaresse had het niet zo op kinderen en wil ze ook liever niet op haar camping hebben. Sanitair was matig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk rustige plek!

Melanie
14-5-2011

We zijn twee nachtjes op deze camping geweest, de eerste camping van onze twee weekse mei vakantie. Een heerlijke plek om even lekker te onthaasten. De plaatsen zijn enorm groot en de camping is mooi groen en goed onderhouden. Het sanitair is redelijk. Er zijn slechts enkele toiletten en maar 1 douche. Omdat het nu voorseizoen is, waren er slechts enkele gasten maar ik kan me voorstellen dat het echt te weinig is als de camping vol staat.

De omgeving is heel rustig, het dorpje heeft (geopend vanaf 1 mei) een klein winkeltje voor een baguette en wat basis dingen.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer grote staanplaatsen(300m2) veel privacy

hj ligtelijn
17-3-2011

De camping is zeer geschikt voor passanten maar ook vor diegene die een paar dagen wil uitrusten en de mooie stad Troyes wil bezoeken

Gereisd Met partner in maart 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme des Hauts Frenes in Eaux Puiseaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme des Hauts Frenes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.