Eaux Puiseaux

Reviews over Eaux Puiseaux

Uitstekende rustige camping.

Eduard Bruinink,
    1-7-2017

Prima camping met grote plekken die je zelf kunt uitzoeken, wel heel erg rustig. Eigenaren zijn wat vreemd en terughoudend, spreken alleen frans. Redelijk sanitair. Prima camping om uit te rusten in een geweldige omgeving. Ga zeker eten bij Chez Gibus, in het dorp, voor ons was het een geweldige ervaring, een vietnamees die frans kookt een super gastvriendelijk is, en tegen redelijke prijzen, TOP!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Ruimte, rust en een hartelijke eigenaresse

marloes,
    9-5-2015

Mijn schoonouders staan vaak op deze camping en wij zoeken hen hier geregeld op en slapen dan in de chambre d'hôtes. Ik herken de negatieve woorden over de eigenaresse echt totaal niet! Ze is juist altijd hartelijk en betrokken. Ik spreek Frans en weet dat de eigenaresse echt haar best doet om het haar Nederlandse gasten naar de zin te maken. Toen onze zoon geboren was, had ze een cadeautje voor hem gekocht. En toen we een keer een kindertentje hadden gekocht in Troyes dat bij aankomst op de camping niet deugde, bood ze aan om het voor ons terug te brengen omdat wij die dag weer naar huis gingen. Wij vinden dit een fijne plek, mooi op het platteland. Onze kinderen spelen heerlijk in het gras of de speeltuin. Nooit gedoe gehad. We zijn er sinds 2008 een keer of 5 geweest en worden steeds hartelijk ontvangen. Het campingsanitair zou denk ik uitgebreider kunnen, maar de ruimte en rust op de camping wegen hier ruimschoots tegen op. Wie rust en ruime plekken zoekt, zit hier echt heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

Kindonvriendelijk

estherbudding,
    2-11-2014

Het zou verstandig zijn als de eigenaresse het speeltuintje zou verwijderen. De camping is namelijk ongeschikt voor gezinnen met kinderen. Er mag geen geluid gemaakt worden en er mag niet met een bal gespeeld worden. Onze zoon van 4 werd tijdens het inchecken nijdig aangekeken terwijl hij volledig stil naast ons stond. Voor mensen die geen contact met anderen willen en houden van totale stilte is dit dan wel weer een perfecte camping. Sanitair is overigens schoon maar niet toereikend voor aantal staanplaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

heerlijk rustige plek!

Melanie,
    14-5-2011

We zijn twee nachtjes op deze camping geweest, de eerste camping van onze twee weekse mei vakantie. Een heerlijke plek om even lekker te onthaasten. De plaatsen zijn enorm groot en de camping is mooi groen en goed onderhouden. Het sanitair is redelijk. Er zijn slechts enkele toiletten en maar 1 douche. Omdat het nu voorseizoen is, waren er slechts enkele gasten maar ik kan me voorstellen dat het echt te weinig is als de camping vol staat.

De omgeving is heel rustig, het dorpje heeft (geopend vanaf 1 mei) een klein winkeltje voor een baguette en wat basis dingen.

Gereisd met partner in mei 2011

zeer grote staanplaatsen(300m2) veel privacy

hj ligtelijn,
    17-3-2011

De camping is zeer geschikt voor passanten maar ook vor diegene die een paar dagen wil uitrusten en de mooie stad Troyes wil bezoeken

Gereisd met partner in maart 2011
Eaux Puiseaux scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews