Bed and Breakfast La Tommelle

7 reviews over Bed and Breakfast La Tommelle in het Nederlands

zeker aan te raden

eric Van Bauwel
25-8-2016

Het is zeer rustig gelegen, de ontvangst is zeer vriendelijk, de kamers zijn kraaknet, het avondeten is zeer goed.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Niet twijfelen, maar doen!

Els en Diego
25-7-2016

Wil je rust, lekker eten, vele mogelijkheden tot wandelen, mooie kamers,... twijfel dan niet en ga naar La Tommelle! Zelfs je hond is er welkom en daar alles omheind is kan hij vrij rondlopen. Uiterst aangenamen uitbaters!

Gereisd Met partner in juli 2016

Zalige rustgevende plek

Vercruyse P
22-3-2016

Oase van rust te midden in het groen in de nabijheid van Reims

Gereisd Met partner in januari 2016

dominique en patricia
4-5-2014

super heel vriendelijke en warme mensen en een prachtige B&B in de volle natuur waar je heerlijk kan genieten , mooie wandelingen en heel mooie uitstappen gemaakt , leven zoals GOD in frankrijk zeggen ze , wel dit heb ik hier ervaren , gewoon schitterend wij gaan zeker nog terug , een dikke 20 op 10 voor de schitterende ontvangst en het heerlijke eten

Gereisd Met partner in mei 2014

super!!!!!

Stephan en Nathalie
5-4-2014

zeer lekker gegeten in de BB zowel ontbijt als avondeten, vriendelijke uitbaters, leuke wandelingen gemaakt, mooie steden bezocht, kortom super!!!!

Gereisd Met partner in maart 2014

Mooie chambres d'hotes met rustige ligging

Fee
3-3-2014

Positief: mooie, moderne kamers de tables d'hotes is zeker een aanrader! heel lekker en niet duur mooie omgeving in de velden uitbaters staan altijd klaar met tips

negatief: de chambres d'hotes is heel rustig gelegen. Dit is zowel een voordeel als een nadeel (min 20km rijden om iets kleins te kunnen vinden om te eten en als het regent, is er iets minder te doen. In het mooie weer wel prachtig voor wandelingen!). Het ontbijt was lekker (stokbrood, croissants, yoghurt, fruitsap, fruit en beleg, eitje) maar voor ons zou het iets uitgebreider mogen geweest zijn (fruitsla, cake,melk bijvoorbeeld).

Al in al hebben we enorm genoten van ons weekend bij zeer aangename vriendelijk mensen, mooie kamers, lekker eten en een mooie streek.

Gereisd Met partner in maart 2014

Uitstekend adres om tot rust te komen - totale stilte, de

johan avonture
8-9-2013

Uitstekend adres om tot rust te komen - totale stilte, enkel de vogels maken lawaai. Ontvangst door charmante gastvrouw en de gastheer maakt een uitstekende 'table d'hotes' (voor-, hoofdgerecht en dessert) voor een democratische 25,00 euro (zonder drank) Minpuntje voor de ligging : Om champage ye proeven is het toch nog een 50-tal kilometer rijden : te ver om zonder BOB te rijden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Tommelle in Doumely-Bégny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Tommelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.