Reviews over Doumely-Bégny

zeker aan te raden

eric Van Bauwel,
    25-8-2016

Het is zeer rustig gelegen, de ontvangst is zeer vriendelijk, de kamers zijn kraaknet, het avondeten is zeer goed.

Niet twijfelen, maar doen!

Els en Diego,
    25-7-2016

Wil je rust, lekker eten, vele mogelijkheden tot wandelen, mooie kamers,... twijfel dan niet en ga naar La Tommelle!

Zelfs je hond is er welkom en daar alles omheind is kan hij vrij rondlopen.

Uiterst aangenamen uitbaters!

Zalige rustgevende plek

Vercruyse P,
    22-3-2016

Oase van rust te midden in het groen in de nabijheid van Reims

dominique en patricia,
    4-5-2014

super heel vriendelijke en warme mensen en een prachtige B&B in de volle natuur waar je heerlijk kan genieten , mooie wandelingen en heel mooie uitstappen gemaakt , leven zoals GOD in frankrijk zeggen ze , wel dit heb ik hier ervaren , gewoon schitterend

wij gaan zeker nog terug , een dikke 20 op 10 voor de schitterende ontvangst en het heerlijke eten

super!!!!!

Stephan en Nathalie,
    5-4-2014

zeer lekker gegeten in de BB zowel ontbijt als avondeten, vriendelijke uitbaters, leuke wandelingen gemaakt, mooie steden bezocht, kortom super!!!!

Doumely-Bégny scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews