Reviews over Dolancourt

aanrader

andre heyman,
    23-8-2013

Le Moulin de Landion is de ideale uitvalbasis om de champagnestreek in deze regio te verkennen. Het is er heel mooi en rustig en het personeel is vriendelijk. De accomodaties zijn zeer netjes onderhouden.

mooi hotelletje

Filip,
    30-7-2013

een nacht geslapen in dit hotel dat vroeger een watermolen was (rad en mechaniek nog intact doch niet werkend). Mooie kamer - geen airco - zeer rustig gelegen in slapen dorpje - klein zwembad - terras met geluid van kabbelende rivier

Tussenstop waard, maar verlang niet teveel

Luc,
    13-12-2012

Hier 2 nachten gelogeerd met Bon.

Kamers zijn netjes en proper. Met vier op 1 kamer, wel weinig bewegingsruimte. Hotel ligt vlak naast pretpark Nigloland want een uitstekend park is om met kinderen tot 12 jaar te bezoeken. Park sluit wel vroeg en aan het hotel geen ontspanningsmogelijkheden voor kinderen, dat is toch wel een mispunt.

Thema piraten is in de lobby en restaurant prachtig uitgewerkt.

Ontbijtbuffet en Buffet 's avonds zijn wel super verzorgd. Heel ruime keuze, maar wel prijzig voor kinderen, daarom slechts 1 keer van het avondbuffet genoten.

Wij hebben dit hotel genomen op doorreis naar Zuid-Frankrijk.

Omgeving hebben we niet bezocht.

Ideaal

willem.heye,
    2-4-2010

Het ideale hotel voor een kort verblijf bij het pretpark Nigloland. Buitenaf het hotel lijkt het eerder simpel en themaloos, maar eens binnen kom je terecht in een heus piratensfeertje. Zeer mooie kamers en een prachtige lobby. Erg kindvriendelijk, enkel jammer van het eten die niet echt smakelijk was. Toch erg de moeite om in dit hotel te overnachten met als doel om naar Nigloland te gaan.

Superleuk kinderhotel bij pretpark Nigloland

Sandra,
    8-10-2009

Heel mooi hotel, met als thema piraten. Het hoort bij pretpark Nigloland, ook zeer de moeite waard om te bezoeken. Het hotel heeft grote familiekamers die er gezellig uit zien. Verder is er niet heel veel te doen in het hotel, maar doordat er zo veel kinderen zijn is het altijd wel gezellig. Het eten vonden we niet zo goed, de kinderen kusten eigenlijk bijna niets, maar dat heb je toch al snel met het Franse eten. Het eten was ook heel erg duur. Dus voor een kort verblijf en een bezoek aan Nigloland is het helemaal top!

Dolancourt scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews