Camping Saint Nicolas

CampingWeer vandaag28°15°
Camping Saint Nicolas
8,4

55 reviews over Camping Saint Nicolas in het Nederlands

Charmante groene camping voor wie rust zoekt!

Bertien & Jan
30-7-2018

Kleine, charmante camping met bomen en struiken voor wie, simpel gezegd, rust zoekt! Mini-zwembad en -restauratieve voorziening (heerlijk eten - tip: gebakken forel) gescheiden van camping achter bosschage. Daar is ook de receptie te vinden (kan iets duidelijker worden aangegeven). Brood is te bestellen. De sanitaire voorziening is eenvoudig, maar goed onderhouden. De aardige Nederlandse eigenaren Rita en Piet (chef de cuisine!) doen er alles aan om je het naar de zin te maken! In de omgeving kun je enkele aardige wandelingen maken. Langres - iets verder - is zeker ook een bezoek waard! We hebben vier dagen heerlijk met onze tent op de ''Camping à La Ferme Saint Nicolas'' gestaan!!!

Elk jaar weer perfect voor onze tussenstop

Boerman
22-7-2018

Vandaag weer aangekomen op Saint Nicolas. We gebruiken deze camping altijd als tussenstop voor onze eindbestemming.

Natuurlijk is het geen 5 sterren camping, maar we komen hier nu al een aantal jaar en het bevalt ons nog steeds erg goed.

Echt een camping om even tot rust te komen na een lange reis!!!

Tip: maak gebruik van het restaurant, want het eten is verrukkelijk!

Hier gaan we niet snel naar terug.

Fam. Jansen
4-6-2018

We zijn hier één nacht geweest. De volgende dag snel weer vertrokken. De camping is rustig gelegen bij een dorpje waar weinig tot niets te beleven valt. Alles op de camping is zeer slecht onderhouden. We reizen al een tijdje rond, maar zulk oud sanitair hebben we nog nooit gezien. Twee douches en twee wc’s. Het water wat uit de douches kwam was wel lekker warm. De ligbedden bij het zwembad zagen er niet uit. Er staat een speeltoestel, waar ik mijn kind niet met een gerust hart op zou laten spelen. De eigenaresse maakte een vermoeide en weinig gemotiveerde indruk. Haar echtgenoot zagen we toen hij de paarden naar binnen haalde, maar een goedenavond kon er niet af. Fijn was wel, dat hij voor ons heeft gekookt.

Al net al lijkt het of de Nederlandse eigenaren niet te veel tijd en geld in deze camping (meer) willen steken.

Rust en gezelligheid . Supper camping

Proef zeker de gegrilde kippen van piet !

Zeer aantrekkelijke camping en omgeving

Gerda en Bert
14-10-2017

Geweldig omgeving

Dicht bij de auto route.

Vriendelijke eigenaren

Aanrader voor kort en/lang verblijg

Verrassing onderweg

J.
27-10-2016

De campings in Langres, Bannes en omgeving trekken altijd veel Nederlandse passanten en zijn vaak overvol. Buiten het hoogseizoen kwamen we eind juni op een paar kilometer afstand van Montigny-le-Roi terecht op camping Saint Nicolasin Choiseul. We waren verrast. Heerlijk rustig, erg grote plaatsen, leuke omgeving, fijn zwembad en betrokken, aardige Nederlandse beheerders. Na een lange reis 's avonds, zeer smakelijk, verse zalm met frites gegeten. Daarbij wijn, en koffie na voor een prijs van €15. Sanitair erg eenvoudig en schoon, maar beperkt. We vroegen ons af of dat in het hoogseizoen geen 'files' bij afwas, douche en toilet opleverd. Twee dagen gebleven: Montigny-le-Roi en vooral Langres zijn een bezoekje waard. Camping zou meer uitstraling krijgen als aan het sanitairgebouwtje, de receptie en het bord bij de ingang meer aandacht zou worden besteed. Daar staan tegenover de perfecte grasmat, de grote plekken en het heerlijke zwembad.

In een woord super

fam van adrichem
20-8-2016

Een heerlijk rustige camping waar je je direct welkom voelt en waar onze kinderen hebben genoten in het zwembad de camping beschikt over mooie groene plaatsen met en zonder schaduw en fris schoon sanitair

ze bieden Broodjes service in de ochtend vers van de bakker en ook voor de avond kun je hier heerlijk eten

Wij waren hier met onze eigen caravan maar er is ook een blokhut te huur voor overnachting

Gemoedelijke, gastvrije, grasgroene camping

Gijs Erwin Joyce en Sam
13-8-2016

Fantastisch plekje. Heerlijke camping plekken op een mooi groen grasveld. In de zon of in de schaduw. Hartelijk welkom en de mogelijkheid tot een avond maaltijd. Gemoedelijke kleine camping waar de kinderen de vrijheid hebben om te spelen. Fijn dat er er een zwembad is en dat er ook een hartelijk welkom was voor de hond. Vakantie zoals vakantie hoort te zijn, zonder gedoe. Voor herhaling vatbaar!

Hopelijk snel terug te ervaren!

Gerard Walschap
8-8-2016

Er zijn zo van die campings waar je meteen je hart verliest...

Deze camping was onze eerste stop om daarna door te trekken richting Italië. Uiterst vriendelijke ontvangst door zeer hartelijke gastvrouw en gastheer. Grote plaats voor tent gekregen, helaas niet in de schaduw. Plaatsen in schaduw zijn wel beschikbaar, hangt er van af of ze bezet zijn of niet. Sanitair is rudimentair maar voldoet. Grotendeels Nederlandse gezellige, vriendelijke mensen met al dan niet kinderen. Heerlijk goed verzorgd zwembad dat grotendeels niet druk bezet is. Eigenaars zijn gemoedelijk, zeer gastvrij en bieden heel erg lekker eten aan voor een zachte prijs. Algemeen zijn de prijzen laag maar je moet er dan ook niet van uitgaan dat je op een 4 sterren camping zit, al moet ik zeggen dat naar onze standaarden deze camping zeker 4 sterren verdient. Heel aangenaam en heel rustig vertoeven. Je kan brood, croissants en chocolade broodjes bestellen voor de volgende dag. Wifi in de tuin. Verwacht rust, natuur en op adem komen. Wij komen zeker terug met onze 2 kids van 6 en 8 jaar.

rust, overzichtelijk, leuk voor kinderen

Fam Rupert
7-8-2016

kleine camping in een boomgaard. Heerlijk rustig, met een speeltuin in het midden. Heerlijk zwembad (met een hek er omheen ).zeer gastvrije Ned. eigenaren. Een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Het sanitair voldoet.Het is oud, maar wordt vaak schoongemaakt.Zowel camping als eten zeer betaalbaar. We komen volgend jaar zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Nicolas in Choiseul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint Nicolas scoort een 8.37 uit 10 op basis van 55 reviews.