Reviews over Châtillon-sur-Marne

Nieuwe B&B - zeer verzorgd

catherine,
    12-8-2013

Deze nieuwe B&B, kent strakke lijnen van inrichting. All radiatoren zijn electrisch en dus zelf te bedienen. Rolluiken om licht & warmte buiten te houden. Badkamer met douche is eerder klein. Geen zeep aanwezig. Geen water op kamer. Het ontbijt telt croissants, Baguette, kaas/ham - yoghurt - confitures en fruit. Koffie, tea of chocomelk. Alles is kraak net. De B&B heeft een aparte Ingang & een eigen parking. De ligging is uitstekend indien men de champagne streek wil verkennen. Restaurants in de buurt zijn alleen 's smiddags open. Le double XL in Damery is 's avonds open, en men kan er lekker eten.

Châtillon-sur-Marne scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews