Sorteren

Reviews over Châtillon-sur-Broué

Mooie, ruime kampeerplaatsen. matig sanitair.

Ed van Drumpt
    5-8-2018

Ruim opgezette camping met diverse kampeer- en verblijfsmogelijkheden.

Matig saunitair, achterstallig onderhoud.

Zwembad om even af te koelen.

authentiek,vrijstaand huis met gesloten tuin.

van den eynde-dits
    12-9-2016

Het dorpshuis is simpel,gelijkvloers, goed ingericht. sept was heel rustig.Onze grote herder was welkom! goedkoop en incl verbruik alle verbruik. Veel huis en tuin voor weinig geld.De zolder is afgesloten, achterom nog een garage met tuinmeubilair en bbq, voor fietsenstalling.Ruime kamers, apart gezellig salon met goede nieuwe tv en vdspeler. Keuken ouderwets, toch een vaatwasser, grote frigo/diepvries,micro . Apart wc, aparte douchekamer. 2 ruime kamers, goede stevige matrassen: 1 2 persbed en ander 1 persbed en 1 twijfelaar. Grote kasten,.oud en proper. vriendelijke ontvangst.(met drank en hapje)Veel info ligt klaar. Volledig afgesloten grote tuin. Veel zon. Van de buren geen last. prachtige omgeving,puur natuur. Le LAC Du DER . TIP: muggenmelk. Topadres voor weing geld. fiets,watersport,,vissen, Troyes, vakwerkhuizen.

Excellent séjour, nous reviendrons

Vasseur
    25-7-2016

On a passé un super séjour, le soleil était au rendez-vous. Merci à l'équipe d'animation, nos enfants et les ados se sont bien amusés. Le chateau gonflable, la piscine c'est génial. Nous avons rencontré des gens bien sympa. Merci à Mika pour ses succulentes pizzas. Camping propre et bien entretenu, nous reviendrons l'an prochain.

Camping très agréable et bien équipé

Antoine
    27-6-2016

Nous étions déjà venu au Clos du vieux moulin, nous y avons passé quelques jours au mois du juin et je trouve que le cadre s'est bien amélioré. La piscine chauffée a été rénovée, il y a été rajouté un toboggan aquatique très agréable ainsi que de nouvelles installations de loisirs. La personne qui nous a accueillie avec beaucoup de gentillesse, nous a confié qu'un gros effort de renouvellement était fait, ce qui a confirmé notre impression.

super site

renault
    15-9-2015

excellent séjour dans ce camping au mois d aout , super accueil

y a des animations pour tout le monde , très bonne ambiance

pour avoir fait le tour du lac du der je vous conseil ce camping

Châtillon-sur-Broué scoort een 6,2 uit 10, op basis van 5 reviews