Camping Les Naiades

Met oudere kinderen

Fijne Camping, super locatie

petronella_weimar
6-7-2015

Het is een fijne camping met grote plekken en fijne huisjes.Ook huisjes in privé eigendom. Aardige mensen, veel Fransen, maar dat vind ik juist wel fijn.Het zwembad is mooie en verwarmd, dat is een plus in het voorseizoen. De omgeving is super, je kunt er heerlijk wandelen en natuurlijk wijngaarden bezoeken!

Daar gaan wij terug !

Clara Matvij
29-7-2013

Voor wie rust zoekt : daar is de "place to be". Nieuwe chalet , privacy, tof zwembad, proper, groene omgeving met een visvijver, kindvriendelijk, de eigenaars en het personeel heel vriendelijk.

Bedankt aan iedereen voor de leuke week!

prettige camping

Klaas
9-8-2011

In juli 2011 heb ik enkele dagen op deze camping gestaan. Als enige Nederlander tussen een paar vaste campinggasten (Fransen). In het weekend werd het drukker met meer vaste gasten.

Het sanitair was gedateerd. Medewerkers van de camping erg aardig en behulpzaam.

Je kunt in de omgeving prachtig wandelen.

Op de camping is een winkeltje. Is ook wel noodzakelijk. De dischbijzijnde supermarché is op meer dan 20 km afstand.

Mooie camping met zwembad.

John
1-8-2010

Mooie camping met de helft vaste plaatsen (allemaal Fransen), de plaatsen zijn groot. Een mooi zwembad maar alleen het sanitair is gedateerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Naiades in Chatel Chehery, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Naiades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.