Hotel F1 Charleville-Mézières

We hebben een aantal aanbieders voor F1 Charleville-Mézières voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel F1 Charleville-Mézières in het Nederlands

Met jonge kinderen

Niet doen, lijkt wel een gevangenis

Harald
9-5-2011

Dit hotel doet het beste denken aan de gevangenis langs de weg. De kamers zijn minimaal ingericht. We waren met zijn vieren en zijn gestopt in 2 aangrenzende kamers (zonder tussendeur). Je kon je alleen maar verzorgen en douchen buiten de kamer in een gezamelijke douche (soort liftschachten waarin je moet plaatsnemen). Toiletten en douchegelegenheden in internationale treinen bieden nog meer privacy. Het hotel ligt vlak langs de snelweg, dus wel geschikt voor overnachting richting Parijs. Maar of je hier wil overnachten? Er zijn genoeg alternatieven op hetzelfde bedrijventerrein. Dit hotel liefst mijden. Is uitsluitend gemaakt voor vrachtwagenchauffeurs, drugsdealers en ander gespuis. Zeker niet gemaakt voor een gezin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel F1 Charleville-Mézières in Charleville-Mézières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel F1 Charleville-Mézières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.