Bed and Breakfast Folie à Deux

8.6Fantastisch

Frankrijk, Champagne Ardenne, Champsevraine - Corgirnon (Haute-Marne)

8.6Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

36 reviews over Bed and Breakfast Folie à Deux

• 2019
    9Paul Bosch van Drakestein06-09-2019

Gastvrij terugkomadres, met EEn kritische noot.

Perfecte plek voor een tussenstop als je bereid bent drie dagen over je reis naar het zuiden te doen (te kort op de route wanneer in twee, en dan te ver van de Peage) . Zeer gastvrij, en lekker koken. Echter een stevig minpunt: een paar af/opstapjes waren zo slecht aangegeven dat mijn reisgenote dusdanig ernstig viel dat zij onder de blauwe plekken kwam, en een paar ribben kneusde. Ik vermoed zelfs een hersenschudding. Zij heeft de terugreis per vliegtuig moeten maken! Maar als dat verholpen wordt (kwestie van een lik witte fluorescerende verf!), kom ik volgend jaar als single op doorreis graag terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Klaaske Kleijn25-06-2019

Super.

Zeer gastvrij echtpaar. Rustig plekje in klein dorpje. Heerlijk en speciaal zelf gemaakt eten. We zijn al eens eerder geweest voor een overnachting paar jaar terug. Ze wisten zelfs nog wat we toen hebben gegeten en houden dat bij zodat je niet hetzelfde weer eet. Top. Gebruiken bijna alle ingredienten uit hun eigen keurig verzorgde moestuin. Super. In een vakantie vinden wij het heerlijk niet standaard eten te krijgen. Wederom was het verrukkelijk. Complimenten. Mooie slaapkamers en bedden slapen heerlijk wat wij heel belangrijk vinden. Ontbijt was ook prima met zelfgemaakte jam. Was smullen. Wij hadden wederom ons sheltie bij ons en dit ging heel goed samen met hun hondje. Voor ons een top plekje voor een overnachting . Wij gaan zeker terug komen in toekomst voor een overnachting als we weer besluiten naar Frankrijk te gaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Peter en Corrie Rottine Koning06-01-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding

Prima adres voor doorreis. Heerlijk en gezond gegeten.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Tom en Marlies29-07-2018

Fantastisch, rustig en landelijk- sfeervol

Deze B&B is gewoon fantastisch; Wij hebben hier met onze 2 kinderen van 3 en 5 jaar een overnachting gehad op doorreis naar de Alpen. Het beviel zo goed dat we direct voor de terugreis ook een overnachting hebben geboekt. De eigenaren Vincent en Charlotte zijn gastvrij en relaxed. De kamers zijn sfeervol en behoorlijk ruim. De bedden zijn prima. De tuin is lekker ruim met een heerlijk Frans-landelijk sfeertje. Het eten was boven gemiddeld goed. Zij maken gebruik van verse groenten uit eigen tuin. Onze kinderen voelde zich snel thuis (soms iets te misschien 😉..). Deze B & B kunnen we aanraden aan mensen die zichzelf een extraatje gunnen tijdens hun vakantie(reis) en op zoek zijn naar een sfeervolle mooie rustige plek (en waarschijnlijk niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar formule 1 achtige snelle ‘snack’-stop...). Deze B&B ligt niet direct aan de snelweg (15 min vanaf), maar het is het rijden waard !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8M. Bakker24-06-2017

Mooie plek

We zijn met onze dochter van 6 hier een nachtje geweest op doorreis. We hebben een leuke avond, goede nacht en lekker ontbijt gehad. Ze kon lekker rennen rondom het huis, terwijl wij op het terras een drankje konden drinken. Het eten was erg lekker en het ontbijt uitgebreid. We konden uitgerust en met een voldaan gevoel de auto in naar de volgende bestemming. Dank je wel Charlotte en Vincent voor de goede zorgen. Wat een mooie plek hebben jullie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 7Chantal23-07-2016

Prima plek, maar niet geschikt voor jonge kinderen

Rustig gelegen plek, niet al te ver van de snelweg. Het was erg fijn om een rustpunt te hebben in onze reis naar het zuiden. We genoten van het late middagzonnetje en wilden de kinderen even hun energie laten kwijtraken in de voortuin, maar vonden het jammer dat daar geen plek was om te zitten. Een andere plek om te spelen is er niet echt. De kamer was mooi en schoon, maar wel erg gehorig. Het avondeten was uitstekend en het was erg gezellig met de andere gasten, wel vind ik de prijs van maaltijd en met name drankjes aan de hoge kant. Uitstekend voor stellen, maar voor wie met kinderen reist zou ik het niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Lotte10-07-2016

Lekker eten. Niet geschikt met kinderen

Folie a deux ligt niet ver van Langres in the middle of nowhere. Zeer geschikt voor rustzoekers. Niet geschikt voor ons: gezin met 2 hele jonge kinderen. Er was gelukkig wel een kinderstoel. dachten een beetje vroeg aan te komen om relaxed onze vakantie af te sluiten maar er was werkelijk niets te doen. Kamer was prima, eten lekker en origineel !! Ik vraag me af of de eigenaren echt plezier hebben in het runnen van de chambres d'hotes?

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9stef_jolanda21-09-2015

Fantastisch !

We hebben hier overnacht als tussenstop op weg naar Nederland. Na een zeer hartelijke ontvangst door Charlotte en Vincent werd ons de ruime, sfeervolle kamer gewezen mét groot balkon. Omdat we ons ook aangemeld hadden voor de table d'hotes konden we 's avonds aanschuiven bij de gastheer en gastvrouw en een aantal andere gasten. Het 3-gangen diner dat geserveerd werd was heerlijk, origineel en ruimschoots voldoende. De begeleidende huiswijn smaakte prima. Na een goed verzorgd ontbijt de volgende ochtend met o.a. een gekookt eitje, homemade jam en verse croissantjes namen we met pijn in het hart afscheid. We hadden graag langer gebleven maar helaas, onze vakantie zat er weer op. Kortom een fantastisch adres met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, wat een geluk kun je hebben als je hier je vakantie af mag sluiten.

Gereisd in september 2015

• 8jody van rijbroek27-07-2015

een hartelijke ontvangst

Een leuke B&B. We hadden onze hond bij en dat was geen probleem. We hadden ook een zeer geschikte kamer met eigen balkon. Het eten was ook zeer lekker. Wat we iets minder vonden was de omgeving en dan meer in de zin dat eer te weinig te doen was.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Peter23-06-2015

Lekker eten en heerlijk tot rust komen

Heel gastvrij ontvangen - Geweldig lekker en origineel eten - Accommodatie is schoon en heel netjes - Veel rust - Gelegen in een klein landelijk Frans dorpje met een hele mooie omgeving - Spelletjes en knutselspullen aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2015

Bed and Breakfast Folie à Deux info