Camping de Châlons en Champagnesterstersterster

3.8Onvoldoende

Frankrijk, Champagne Ardenne, Châlons-en-Champagne (Marne)

3.8Onvoldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor de Châlons en Champagne voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

64 reviews over Camping de Châlons en Champagne

• 2019
    4conchita25-07-2019

gewoon al jaren de laatste (of eerste) camping van

al jaren komen we hier op de heen en terugreis van het zuiden. Je moet niet teveel verwachten maar dan is het ook een prima camping. winkelcentrum vlakbij waar je ook kan eten. Broodjes kan je s avonds bestellen voor s'ochtends en tegenover de camping zit ook een bakker. dat er geen wifi is interesseert me niet zo want ik ben nog steeds op vacantie.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Sandy17-07-2019

Nooit meer geen vier sterren waard!

Bij boeking stond er nergens dat deze camping een municipal was. Jammer want daardoor was er 's avonds en 's nachts niemand op de camping om een oogje in het zeil te houden. De laatste nacht van ons verblijf werden onze stoelen vanonder onze luifel gestolen. Toen we dit 's morgens gingen zeggen aan de receptie, reageerde ze heel gelaten. Het kon hun niet veel schelen. Het sanitair is ook helemaal verouderd en de helft van de elektriciteitsvoorzieningen werkte niet. Eén keer en nooit meer!!! Zeker geen vier sterren waard.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Edgard27-06-2019

Zeer karig

Inderdaad een aanfluiting voor de stad. Men moet deze camping mijden. Sanitair niet accepteren!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Frederic Dubois19-09-2018

Prima

Midden september. Verzorgde camping, ruime plaatsen, heel vriendelijk personeel. Mooie bomen. Ligt dicht bij het stadscentrum van het mooie Franse stadje Châlons en Champagne, en is niettemin rustig. Sanitair OK maar ook niet meer. 's Nachts branden veel lampen aan en uit, veel muggen.

Ik heb er goede herinneringen aan. Ik wilde nog een dag blijven.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 5C. Bukkens18-02-2018

omdat het moet vanwege gebrek aan beter

Sfeerloze camping, oudbakken, deprimerend sanitair. Omdat dit een van de weinige campings aan de doorgaande route national is, loopt de camping, ook in het voorseizoen, om een uur of 4 in de middag snel vol. Geschikt als doortrekcamping maar meer ook niet. Ook werklui verblijven hier die in de buurt aan een project bezig zijn. Je kunt er een frietje kopen. Afvoer voor grijs water van campers in de grond aanwezig

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Rielke20-08-2017

Nette trekkerscamping

De camping is verzorgd. Je kunt er stokbrood voor de volgende dag bestellen. Er is een kleine eetgelegenheid en het eten daar smaakte prima. Het sanitair was schoon en netjes( wc papier aanwezig). De plekken zijn groot genoeg maar niet om lange tijd te staan. Je staat op grind. Er is een meertje maar daar mag je niet in zwemmen en een zwembad is ook niet aanwezig, maar dat wisten wij vantevoren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4Tolsma05-07-2017

Eens maar nooit weer

De eerste indruk was een smoezelige camping; overvolle afvalbakken en het maakte een verveloze indruk. Het "restaurant" bleek een veredelde snackbar te zijn en de vrije Wifi zone bleek in onderhoud; al was op de vrije router wel in te loggen. Wij hebben het vertikt om voor 1 nacht internet 6 euro af te dragen. Bovendien bleek dat "vlak bij het centrum" , toch 4 km lopen te zijn. Al met al een teleurstellende ervaring en voor de gemeente een blamage.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 4Ad Timmermans29-06-2017

Eens maar nooit meer

Voor een overnachting op onze terugweg uit het zuiden leek deze camping ons geschikt. Op het eerste oog een normale camping met ruime schone plaatsen. Eenmaal geïnstalleerd beginnen de teleurstellingen. Veel te weinig elektropunten, in ieder geval voor veel plaatsen op te grote afstand. Met 30 meter kabel kom je tekort om aan te sluiten en kabels liggen kriskras over de rijpaden. Het grote toiletgebouw is geopend, maar het water is afgesloten, dus buiten gebruik ( volgens de receptioniste was er een breuk, die pas later in de week hersteld zou worden). Dan kun je je voorstellen hoe het enige kleine sanitair gebouw achter de receptie, met voor dames en heren elk 2 toiletten, er uitziet. Storingen zijn vervelend voor de beheerder, maar vooral voor de gasten en dan behoort zoiets met spoed opgelost te worden. Op het hele terrein heb ik verder maar één buitentappunt voor water kunnen vinden. Wifi tegen betaling ( €5 voor een dag !), dan mag je toch minstens een redelijk signaal verwachten. Jammer maar helaas. Volgende keer rijd ik Chalons en Champagne voorbij.

• 1Staat v/h sanitair

• 6Van Ranst Hans26-06-2017

1 nacht op doorreis naar het Zuiden.

Stroompanne tijdens de nacht is een serieuze opdoffer op de vakantievreugde, er zijn leuker dingen om je vakantie mee te beginnen. Honden kunnen uitgelaten worden rond het meer. Geocache aan de ingang van het park, altijd leuk meegenomen. Sanitair is verouderd maar op gebied van comfort en hygiëne prima. Wifi was defect. Ruime staanplaatsen.

• 7Nelemans_218-05-2017

Prettige camping op de route.

Wij zijn hier 2 nachten gebleven op onze weg naar het zuiden. De receptie is vriendelijk. De plaatsen zijn ruim, wel weinig elektriciteitspunten. Goede uitlaatmogelijkheid voor onze twee honden rond de vijver naast de camping. Wifi is goed maar duur. Wel gratis wifi zone rond de receptie. Aan eind van de straat is een bakker. Châlons-en-Champagne is een aardige plaats om te bezoeken.

Gereisd met partner in april 2017

3 tips over Camping de Châlons en Champagne

• j , 07-07-2013

Het centrum van de stad is zeker een bezoekje waard.

• wimbro, 08-09-2012

Wij waren op de camping tijdens een jaarlijkse landbouwbeurs. Hardstikke gezellig en groot.

• eentjeshoeve, 23-08-2014

Leuk stadje. Vlak bij Reims.

1 vraag over Camping de Châlons en Champagne

• welvering, 15-03-2018

Wintercamping

Is dit een wintercamping?

Camping de Châlons en Champagne info

• Aantal sterrensterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out