Camping de Châlons en Champagne

52 reviews over Camping de Châlons en Champagne in het Nederlands

Prima

Frederic Dubois,
19-9-2018

Midden september. Verzorgde camping, ruime plaatsen, heel vriendelijk personeel. Mooie bomen. Ligt dicht bij het stadscentrum van het mooie Franse stadje Châlons en Champagne, en is niettemin rustig. Sanitair OK maar ook niet meer. 's Nachts branden veel lampen aan en uit, veel muggen.

Ik heb er goede herinneringen aan. Ik wilde nog een dag blijven.

Gereisd met partner in september 2018

omdat het moet vanwege gebrek aan beter

C. Bukkens,
18-2-2018

Sfeerloze camping, oudbakken, deprimerend sanitair. Omdat dit een van de weinige campings aan de doorgaande route national is, loopt de camping, ook in het voorseizoen, om een uur of 4 in de middag snel vol. Geschikt als doortrekcamping maar meer ook niet. Ook werklui verblijven hier die in de buurt aan een project bezig zijn. Je kunt er een frietje kopen. Afvoer voor grijs water van campers in de grond aanwezig

Nette trekkerscamping

Rielke,
20-8-2017

De camping is verzorgd. Je kunt er stokbrood voor de volgende dag bestellen. Er is een kleine eetgelegenheid en het eten daar smaakte prima.

Het sanitair was schoon en netjes( wc papier aanwezig). De plekken zijn groot genoeg maar niet om lange tijd te staan. Je staat op grind. Er is een meertje maar daar mag je niet in zwemmen en een zwembad is ook niet aanwezig, maar dat wisten wij vantevoren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Eens maar nooit weer

Tolsma,
5-7-2017

De eerste indruk was een smoezelige camping; overvolle afvalbakken en het maakte een verveloze indruk. Het "restaurant" bleek een veredelde snackbar te zijn en de vrije Wifi zone bleek in onderhoud; al was op de vrije router wel in te loggen. Wij hebben het vertikt om voor 1 nacht internet 6 euro af te dragen. Bovendien bleek dat "vlak bij het centrum" , toch 4 km lopen te zijn. Al met al een teleurstellende ervaring en voor de gemeente een blamage.

Eens maar nooit meer

Ad Timmermans,
29-6-2017

Voor een overnachting op onze terugweg uit het zuiden leek deze camping ons geschikt. Op het eerste oog een normale camping met ruime schone plaatsen.

Eenmaal geïnstalleerd beginnen de teleurstellingen. Veel te weinig elektropunten, in ieder geval voor veel plaatsen op te grote afstand. Met 30 meter kabel kom je tekort om aan te sluiten en kabels liggen kriskras over de rijpaden.

Het grote toiletgebouw is geopend, maar het water is afgesloten, dus buiten gebruik ( volgens de receptioniste was er een breuk, die pas later in de week hersteld zou worden). Dan kun je je voorstellen hoe het enige kleine sanitair gebouw achter de receptie, met voor dames en heren elk 2 toiletten, er uitziet. Storingen zijn vervelend voor de beheerder, maar vooral voor de gasten en dan behoort zoiets met spoed opgelost te worden. Op het hele terrein heb ik verder maar één buitentappunt voor water kunnen vinden.

Wifi tegen betaling ( €5 voor een dag !), dan mag je toch minstens een redelijk signaal verwachten. Jammer maar helaas.

Volgende keer rijd ik Chalons en Champagne voorbij.

Gereisd met partner in juni 2017

1 nacht op doorreis naar het Zuiden.

Van Ranst Hans,
26-6-2017

Stroompanne tijdens de nacht is een serieuze opdoffer op de vakantievreugde, er zijn leuker dingen om je vakantie mee te beginnen. Honden kunnen uitgelaten worden rond het meer. Geocache aan de ingang van het park, altijd leuk meegenomen. Sanitair is verouderd maar op gebied van comfort en hygiëne prima. Wifi was defect. Ruime staanplaatsen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prettige camping op de route.

Nelemans_2,
18-5-2017

Wij zijn hier 2 nachten gebleven op onze weg naar het zuiden. De receptie is vriendelijk. De plaatsen zijn ruim, wel weinig elektriciteitspunten. Goede uitlaatmogelijkheid voor onze twee honden rond de vijver naast de camping. Wifi is goed maar duur. Wel gratis wifi zone rond de receptie. Aan eind van de straat is een bakker. Châlons-en-Champagne is een aardige plaats om te bezoeken.

Gereisd met partner in april 2017

Chagrijnige receptiemedewerkster

Mar
4-12-2016

De camping valt op zich wel mee voor een overnachtingscamping. Vooral het grote winkelcentrum in de buurt is prettig om boodschappen te doen. Maar wat zat er een chagrijnige en onverschillige medewerkster bij de receptie op 1 oktober j.l rond 16.00 uur. Ze groette niet en handelde de inschrijving af zonder ons een blik waardig te gunnen of iets te zeggen. Jammer zo'n ontvangst op de eerste dag van je vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2016

Niet weer

Martin
12-8-2016

Deze camping was de claim van 4 sterren absoluut niet waard. Sterk verwaarloosd sanitair en veel te duur voor het gebodene. Gelukkig waren we hier maar voor 1 nacht op weg naar de uiteindelijke bestemming.

Ons navigatiesysteem (Navigon) kende de camping (via POI) wel, maar leidde ons verkeerd (naar de oude achterzijde). Volg dus maar de officiële borden (als je er echt heen wilt . . . )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gedateerde camping;4 sterren? belachelijk

margriet
31-7-2016

Camping is beslist geen 4 sterren waard. Geheel ziet er gedateerd uit. Gaten in het wegdek, voor je op de camping bent. Sanitair redelijk schoon, maar vreselijk gedateerd. Vermoedelijk na 1970 nooit meer vervangen. Eetgelegenheid een onfris ruikende frietkot. De vijver naast de camping ziet er vuil, smerig en ongezond uit. Door de vele ganzen loop je overal in vieze poep ( kunnen zij vermoedelijk ook niets aan doen). Midgetgolf, speeltuin, alles zag er slecht onderhouden uit. Alleen geschikt om voor 1 nacht als overnachtigscamping te gebruiken. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Châlons en Champagne in Châlons-en-Champagne (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Châlons en Champagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.