8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

92 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

Ons viel het wat tegen...

Erwin
17-10-2015

Als pluspunten noem ik graag de mooie ruime plaatsen, goede grasmat, veel verschillende soorten plaatsen (grootte, ligging, zon/schaduw), voldoende sanitair, lekker brood, vriendelijke personeel. Ohw ja, ook nog héérlijke wijn! Verder mooie supermarkten op ca 15 minuten rijden en leuke meren op 20-30 minuten rijden.

Wat wij als minpunten hebben ervaren was de al eerder genoemde familie uit Rotterdam die wel heel nadrukkelijk aanwezig was en het gesloten meertje ivm blauwalg.

Wat ons ook wat tegenviel was de kwaliteit van het strandje: Zand was hard en vies, dus kon niet mee worden gespeeld door kleine kinderen. Ook walsten de oudere kinderen steevast figuurlijk (soms ook letterlijk) over de aanwezige peuters en kleuters bij de speelgelegenheden heen, omdat hun ouders niet de moeite namen hun kroost in de gaten te houden. Supermarkt in het dorp stelt niks voor en even naar het dorp lopen is een saai stuk over een smalle weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wat een fijne camping

Peter Moes
11-9-2015

Voor rustzoekers in het naseizoen een echte top camping. Altijd schoon sanitair, zeer ruime plaatsen , fijne pekken om met de hond te wandelen.Wel zou ik graag zien dat de laatste 500mtr van de weg naar de camping wat word opgeknapt, deze is erg smal en heeft vrij veel gaten.

Gereisd met partner in september 2015

Mooie rustige goedverzorgde camping.

Cees
25-8-2015

Wij verbleven op de camping van 4 tot 18 augustus 2015. het is een mooie kleine goed verzorgde camping die gerund wordt door een Nederlands/Frans stel en hun medewerkers.

Men doet er alles aan om het de kampeerders goed naar de zin te maken niets is te veel voor Tony en Petrie. De camping is rustig gelegen in de Franse Ardennen er is een zwemmeertje en een speeltuintje voor de kinderen.Het sanitair is goed verzorgd en wordt diverse malen per dag schoongemaakt de warm water voorzienig is helemaal top. Plaatsen zijn ruim van opzet en gescheiden door hagen.Er is een friterie op de camping waar Tony heerlijke frites verkoopt.Kortom een heerlijke camping voor mensen die van rust houden.

wij komen hier vast nog wel een keertje terug.

aanbevelingswaardig

R. Cleypool
22-8-2015

La Samaritaine is een zeer nette en bovenal klantvriendelijke camping waar niets teveel is voor de mensen. Als we iets wilde ondernemen hoefden we het maar te vragen en er werd direct op de computer opgezocht en naar de bestemming gebeld om evt. te reserveren of te regelen (wat super is als je weinig tot geen Frans spreekt). Als je alleen voor de camping komt is er voor de kinderen vanaf 12 jaar weinig te doen , iets ondernemen met de auto is dan wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Fam van den Brom
20-8-2015

Een rustige camping met schoon en veel sanitair (incl.toiletpapier en zeep) , grote plakken en vriendelijk personeel. Gezellige ruimte voor de kinderen om te praten en bij slecht weer zet de eigenaar er een filmpje op. Overdekte ping-pong tafel en een heerlijk meer om te zwemmen. Lekkere frietjes en brood kan besteld worden voor de dag erna.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke camping!

Familie Bolder
18-8-2015

Wij hebben een aantal dagen op deze camping gestaan. Lekkere ruime plaatsen, erg fijn sanitair en behulpzame mensen bij de receptie. Het meertje bij de camping vonden we ook erg mooi. Er is genoeg voor de kinderen, vooral de tafeltennistafel is favoriet.

Heerlijke frietjes! Als je een kleine friet besteld, heb je ruim voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne camping

Marianne
16-8-2015

2 weken op deze camping verbleven.

Heerlijk rustig, vriendelijke eigenaren en personeel.

We kunnen heel tevreden terug kijken op onze geslaagde vakantie.

Dankzij Petrie en Tony en personeel.

Heerlijk rustig

Camper
11-8-2015

Nette rustige camping. Wij waren hier aan het begin van onze vakantie, op doorreis. Drie nachtjes gebleven. Wij verbleven met een camper en konden op een ruime deels verharde plek staan. Het was deze dagen 30graden en de plekken hebben half schaduw. Sanitair is netjes. Wel erg druk bij de afwas en de douches zijn lauw. Ook zijn de wc's gemaakt voor erg kleine mensen. Deze hangen erg laag.

Vers brood is te bestellen bij de receptie en is heerlijk. Kleine friterie aanwezig voor een snack en een ijsje.

Camping is een aanrader als je een paar dagen tot rust wilt komen. Verder weinig te doen.

Wat ook prettig is , is dat ze bij de receptie frans, engels en nederlands spreken.

Onrustig

Annemarie
8-8-2015

De camping ligt ligt rustig en het terrein is mooi aangelegd. Sanitair niet het nieuwste, maar werd goed schoon gehouden. Onze plek was ruim en schaduwrijk. Prima brood en heerlijke friet, koud biertje of flesje wijn te koop in het winkeltje. In het meer kon niet gezwommen worden vanwege blauwalg, jammer want het was erg warm, maar overmacht... Het is alleen jammer dat de camping groepen toelaat. Eén groep op 5 plekken, was tot zeer laat zeer luidruchtig, waardoor onze nachtrust ernstig verstoord werd, Er werd onvoldoende aan gedaan door de leiding, ook niet nadat we ons beklag hadden gedaan. Dit verwacht je niet op een dergelijke camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Superrelaxed, vriendelijk, rustig

R.Manté
30-7-2015

Afgelopen week teruggekomen van een zeer relaxte vakantie op deze camping. Allervriendelijkst ontvangen, zeer gastvrij, eerste indruk van de camping bij aankomst heel positief. We waren met 3 kinderen ( 6 en 8). De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwemmeer, de trampoline was favoriet uiteraard. Alle plaatsen geflankeerd door een haagje dus veel privacy. Alles keurig onderhouden en netjes. Nederlands sprekend personeel kan voor sommigen ook een pluspunt zijn. Er is een heel kleine selectie aan drankjes, ijs, biertjes ( gekoeld) en wat chips bij de receptie. Ook is er een friterie. Deze vonden wij van een beduidend hogere kwaliteit dan wat we van campings gewend zijn. Zeer royale porties friet ( lekkere friet ook nog) en de fish and chips is een aanrader, geen iglo bagger maar echt lekkere vis in goed beslag, voor de een zeer redelijke prijs. Ook andere snacks.Sanitair werd vaak goed schoongemaakt. echt een aanrader deze camping. Lekker gemengd qua tenten/caravans etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.