Weer vandaag12°-1°
8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

92 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

rustige camping

Peter Moes,
6-6-2017

Rustig gelegen, grote plaatsen, frietkot, brood op bestelling, zwemwater naast de camping.

Wij waren van plan op hier een week te blijven maar uiteindelijk werden het 17 dagen, dit vanwege de fijne plaats met halfschaduw/zon. Toch maak ik een paar kanttekeningen, Veel loslopende honden, een kwam er regelmatig langs om tegen de voortent te piesen, dit kan zo niet!! Campingbeheerder let hier op. Ook waren er regelmatig storingen met het sanitair en ook was het af en toe wachten of er een toilet vrij was, heren sanitair werd niet altijd in gebruik genomen ondanks de drukte [ 1 x wel ] Kontroleer veel meer de sanitair ruimte, sommige mensen zijn viespeuken. Wel is de camping verder brandschoon, zelden zo schoon gezien prachtig mooi gras op de plaatsen. Op klachten word goed gereageerd, zoals het toilet papier is op. Op ongeveer 22 km zijn er alle grote bekende supers. Ook een proxy in het dorp deze is niet goedkoop maar voor de kleine dingen ok. Al met al een fijne camping .

Gereisd met partner in juni 2017

Gedreven en zeer klant vriendelijke eigenaars.

De Vries, Karel,
1-6-2017

De informatie in de brochure klopt helemaal!

Er is voor ieder wat wils, in de omgeving en op de camping zelf.

Zo ook viswater en een afgezet deel buiten zwemwater in meren waar je heerlijk even omheen kunt wandelen.

Onder andere de bakker en kleine super zijn op loop afstand in het dorp.

De bevolking is vriendelijk en het is een prachtige groene omgeving.

De camping wordt goed onderhouden.

Altijd een vriendelijk contact met de eigenaars en of personeel mogelijk.

Groot sortiment in de snackbar aan lekkers, op het gezellige plein waar je ook kunt zitten.

Wij maakten een dag marathon mee, welk ieder jaar weer gehouden zal worden.

Bovenal is de service goed te noemen.

Sanitair is schoon daar wordt zorg aan besteed en gratis gebruik.

Zeker aan te bevelen voor alle mensen jong en oud en voor je het weet wordt je verblijf langer dan in je in eerste instantie gedacht had.

De rust en de ruimte krijgen een grote plus.

Er zijn diverse mogelijkheden om op deze camping van je vrije dagen te gaan genieten.

Gereisd met partner in mei 2017

Weg gevlucht ivm muggen plaag

Ben
18-8-2016

Bizar veel muggen dag na onze aankomst vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Suncamp Holidays

Meertalig dus je bent altijd verstaanbaar. De schoonvader die de tieners aan het wegjagen was en ook nog elke keer zat te irriteren (kan je niet klokkijken, je kan toch op je telefoon zien hoe laat het is en nog meer van zulke teksten) vond ik het allerslechtst, nog erger dan alle muggen (hele wolken tegelijk, onderschat dat niet) die er waren.Door alle recensies dacht ik dat er een up to date sanitaire groep was. Dat is niet zo, het is schoon maar wel erg gedateerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een oase in de Franse Ardenne!

Gerika
14-8-2016

Het plan was een kleine week te blijven en dan door te reizen naar een andere lokatie maar we besloten de tweede week ook te blijven. Er waren genoeg redenen om dat te doen: De beheerders zijn zeer vriendelijk, wij hadden een mooie grote kampeerplaats met zon en schaduw, sanitair word goed schoon gehouden, lekker brood 's morgens.

Wij vonden het een prima uitvalbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

betaalbare topcampin,meteen boeken

hoffer
17-7-2016

prachtige camping met superaardige eigenaren.

grote,groene plekken.toiletpapier altijd aanwezig in de schone toiletten.

goede wifi,leuke en gezellige friterie en niet te veel regeltjes

en dat op 4 uur rijden.ik zou meteen boeken.o ja uiteraard heerlijke verse broodjes elke dag

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk ontspannen

Martin
16-7-2016

Wij zaten met 2 personen in een stacaravan riviera, die was netjes en schoon. Elke ochtend heerlijk vers brood. Het personeel is heel erg vriendlijk. Het terrein van de camping is goed verzorgd. Bijna elke avond is er een friterie geopend op de camping. Dat is een echte aanrader als je geen zin hebt om te koken. De buurtsuper in het dorp is klein maar heeft genoeg voor het eten en drinken. De winkelbediende is ook echt een vriendelijke man. Er is genoeg te zien in de omgeving. Alles bij elkaar maakt een heerlijke vakantie. We raden deze camping dan ook zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2016

geweldige camping

Janneke
25-6-2016

Kleinschalige camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk en gastvrij. Onze meiden van 3 en 5 jaar hebben zich goed vermaakt.

Eigenaren spreken frans en nederlands en zijn erg behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Zeer fijne camping!

fam. Balster
11-6-2016

Nette camping. Heerlijke verse broodjes in de ochtend. Stacarvans zagen er netjes uit. Vlakbij de camping zit een kleine supermarkt waar best veel dingetjes kunt krijgen en op een half uur rijden zitten er grotere supermarkten. De camping is goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden, zoals naar het Fort Sedan of Biermuseum in Stenay.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mooie omgeving voor onze 4 x4 hobby. Camping rustig gelegen met mooie ruime plaatsen.

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Helemaal top..

Ook een aanrader is de friterie.. geweldig...

Gaan zeker terug...

Gereisd met partner in juni 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.