8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

4 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

2007

Prima vakantie gehad (zomer 2006) in een schone en nette mobile home.

We hebben ons uitstekend vermaakt in en rond het meertje, dat voorzien was van een soort luchtbanden met 2 trampolines erin.

De camping is vrij klein, wat het erg gezellig maakt. Er werd een hoop aan animatie gedaan (Nederlands) voor de kinderen.

Inderdaad jammer dat een supermarkt erg ver weg is en het eten (snackkar) op de camping erg duur en niet zo lekker.

Gereisd anders in juni 2007
2006

Wij waren er eind mei 2006

Peter Ladestein
4-6-2006

Wij waren er eind mei 2006.Erg drassig terrein. Ook grindplaatsen aanwezig!

Mooi toiletten gebouw en zer verzord terrein met redelijk jonge aanplant.Nadeel, in het dorp slechts een bakkertje aanwezig, voor de supermarkt 20 km naar Vouzier verderop.Fraaie omgeving voor wandelen en ondritten met de auto.

Gereisd anders in juni 2006
2005

Leuke camping voor rustzoekers en gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Prima zwemwater met strandje en waterglijbaan en watertrampolines. Tafeltennistafels en voldoende animatie voor kinderen, excursies, kampvuurtjes etc. Toen wij er waren was het sanitair ook direct na het schoonmaken steeds vies. Zeg maar poetsen met de Franse slag.

Gereisd anders in augustus 2005

Suncamp Holidays

Wij zijn dit hemelvaartweekend (2005) geweest en de camping was net open. Nu na de regenval drassig en ik vermoed van de zomer weinig tot geen schaduw. Vriendelijke mensen. Het meertje stond leeg en werd schoongemaakt.

Gereisd anders in mei 2005

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.