8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

11 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

Absolute topper!

Jolan Vervoorn.,
29-7-2018

We hebben een heerlijke week gehad . De camping is heel mooi. We werden hartelijk ontvangen en de accomodatie was prima. De staf was hartelijk en altijd behulpzaam . Van alle gemakken voorzien ( we waren met drie generaties) en een er was voor iedereen wel iets leuks iedere dag. Het verbaasde ons, dat je na een rit van amper 4 uur zo'n volledig Frankrijkgevoel kan hebben. ( inclusief warme croisantjes bij het ontbijt of een superlekker frietje op verreweg het leukste terras in de omgeving. Een absolute aanrader dus!

Nicolette,
26-7-2018

Ik ben met een vriendin vier dagen op deze camping geweest. De medewerkers zijn erg aardig, en we voelden ons erg welkom. Zij zorgen voor een erg gezellige sfeer! Ze waren ook erg behulpzaam wat betreft het plannen van activiteiten en denken erg met je mee. De camping was rustig en kleinschalig. Er zijn veel kinderen, maar toch was het een goede plek om helemaal tot rust te komen. De omgeving is erg rustig. Er zijn alleen een paar hele kleine dorpjes waar eigenlijk weinig te doen is. Met de auto kan je wel naar grotere steden rijden (ongeveer een uur) voor een dagje. Wij vonden de camping zeker een aanrader!

Heerlijke bridgevakantie gehad

J.Kluin,
6-7-2018

Evenals vorig jaar twee weken verbleven op de mooi aangelegde camping.

We verbleven er met een groep bridgers.

Zelf hadden we een bungalowtje gehuurd.

Eenvoudig maar doelmatig ingericht en prachtig gelegen tegen het zwemmeer aan.

We hebben er dit jaar weer een fijne bridgevakantie gehad, mede door de uitstekende ontvangst van de gastheer en gastvrouw van de camping.

De wifi was dit jaar prima op sterkte.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch top👍

Edwin S,
2-7-2018

Fantastische camping met hele, hele ruime plaatsen. Mooi schoon sanitair, maar wel hele lage toiletpotten. Camping heeft veel weg van een prachtig aangelegd park met veel grote bomen. Aardige frans/nederlandse beheerders. Mooie omgeving al met al een echte aanrader tegen zeer schappelijke prijs. Top-kwaliteit.

Fijne camping!

Ilse,
12-8-2017

Vriendelijke eigenaren (spreken zowel Nederlands, Engels als Frans). Mooie beschutte kampeerplaatsen . Barbequen mocht ook! Leuk om te vissen in aangrenzende visvijver. Alles is goed geregeld!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitstekende gastvrouw en gastheer

J.Kluin,
28-6-2017

Met een groep van 46 bridgende vakantiegasten waren we neergestreken op camping La Samaritaine.

We verbleven er twee weken die werden gevuld met bridgen, petanque, wandelen en excursies.

Ondergebracht in de huisjes, mobilhomes en met eigen caravan.

Petrie en Tony zijn de trotse gastvrouw en gastheer van deze uitstekend verzorgde camping.

Niets is hun te veel om dingen te regelen en informatie te geven.

Mooie ruime plaatsen, voldoende ingerichte huisjes en mobilhomes.

Gelegen tegen een zwemmeertje en visgelegeheid.

Iedere dag vers brood te bestellen en in het weekend de friterie.

Een klein kampwinkeltje met de noodzakelijke producten.

Het enige minpuntje vonden wij de kwaliteit van de wifi.

Gereisd met vrienden in juni 2017

mooie camping

Mettie
23-7-2015

We hebben een fijne tijd gehad. Heerlijk broodje in de ochtend zo op te halen bij de receptie vriendelijke mensen. Het sanitair werd goed schoon gehouden.De kampeerplekjes lekker ruim.

Gereisd met vrienden in juli 2015

beste camping

Ruud
14-8-2012

Tijdens een fietstrektocht door europa was dit de beste camping.

Geen overbodige luxe, maar wel erg leuk.

Gereisd met vrienden in augustus 2012
2007

zeer rustige en landelijk gelegen, aan een meertje met mogelijkheden tot waterpret voor de kinderen. in het dorpje slechts 1 (goede) bakker, verder 20 km te rijden voor winkels. voor wie houdt van het echt landelijke frankrijk zonder toeristische toestanden absoluut een aanrader voor een kortere periode.

Gereisd met vrienden in september 2007

zeer rustig en landelijk gelegen, met ter plaatse waterpret mogelijk voor de kinderen, in het dorpje enkel (zeer lekker) brood te koop, verder erg afgelegen. voor wie houdt van het echte frankrijk zonder toerisme...

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.