8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

12 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

fantastisch

J Nap,
9-8-2018

Ruime plekken. zon en schaduw. gezellige camping heel veel kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Vriendelijk personeel. Ruim zwemwater, 725 meter lang!! Omgeving rustig, niet spectaculair. Schoon sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heel erg genoten

Marjolein,
13-8-2017

Wij zochten een kleine, rustige camping, zonder al te veel grote georganiseerde animatie. Prima plekken, genoeg schaduw en zon-plekken. Schoon sanitair. Bijzonder vriendelijk eigenaars-echtpaar en medewerkers (altijd vriendelijk, helpen waar nodig, spreken voldoende talen incl nl). Regio mooi, ruim voldoende uitstapjes (maar niet in de directe omgeving van de camping).

Wifi was oké, maar niet op alle plaatsen erg sterk.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Meertalig dus je bent altijd verstaanbaar. De schoonvader die de tieners aan het wegjagen was en ook nog elke keer zat te irriteren (kan je niet klokkijken, je kan toch op je telefoon zien hoe laat het is en nog meer van zulke teksten) vond ik het allerslechtst, nog erger dan alle muggen (hele wolken tegelijk, onderschat dat niet) die er waren.Door alle recensies dacht ik dat er een up to date sanitaire groep was. Dat is niet zo, het is schoon maar wel erg gedateerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Suncamp Holidays

Een oase in de Franse Ardenne!

Gerika
14-8-2016

Het plan was een kleine week te blijven en dan door te reizen naar een andere lokatie maar we besloten de tweede week ook te blijven. Er waren genoeg redenen om dat te doen: De beheerders zijn zeer vriendelijk, wij hadden een mooie grote kampeerplaats met zon en schaduw, sanitair word goed schoon gehouden, lekker brood 's morgens.

Wij vonden het een prima uitvalbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

aanbevelingswaardig

R. Cleypool
22-8-2015

La Samaritaine is een zeer nette en bovenal klantvriendelijke camping waar niets teveel is voor de mensen. Als we iets wilde ondernemen hoefden we het maar te vragen en er werd direct op de computer opgezocht en naar de bestemming gebeld om evt. te reserveren of te regelen (wat super is als je weinig tot geen Frans spreekt). Als je alleen voor de camping komt is er voor de kinderen vanaf 12 jaar weinig te doen , iets ondernemen met de auto is dan wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Fam van den Brom
20-8-2015

Een rustige camping met schoon en veel sanitair (incl.toiletpapier en zeep) , grote plakken en vriendelijk personeel. Gezellige ruimte voor de kinderen om te praten en bij slecht weer zet de eigenaar er een filmpje op. Overdekte ping-pong tafel en een heerlijk meer om te zwemmen. Lekkere frietjes en brood kan besteld worden voor de dag erna.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Onrustig

Annemarie
8-8-2015

De camping ligt ligt rustig en het terrein is mooi aangelegd. Sanitair niet het nieuwste, maar werd goed schoon gehouden. Onze plek was ruim en schaduwrijk. Prima brood en heerlijke friet, koud biertje of flesje wijn te koop in het winkeltje. In het meer kon niet gezwommen worden vanwege blauwalg, jammer want het was erg warm, maar overmacht... Het is alleen jammer dat de camping groepen toelaat. Eén groep op 5 plekken, was tot zeer laat zeer luidruchtig, waardoor onze nachtrust ernstig verstoord werd, Er werd onvoldoende aan gedaan door de leiding, ook niet nadat we ons beklag hadden gedaan. Dit verwacht je niet op een dergelijke camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeer sympathieke camping

Camping La samaritiaine
9-8-2014

Wij waren hier een week in een mobiel home. Heel mooie rustige camping, schoon, mooi aangelegd , sympathieke heel hard werkende beheerders en team. Op zich ook mooi zwemmer erbij, is van de gemeente, er is zelfs toezicht, nadeel is dat het een vijver is, wel heel groot maar ook een hoop waterplanten. Voor heel jonge kinderen weet ik niet of dat zo goed is. Nadeel is alleen maar dat de omgeving saai is. Dit is het niet spectaculaire deel van de Ardennen. Heel agrarisch. Er is weinig te doen in de buurt. Supermarkt is op 20 km. In het dorp is wel een goede kleine proximarche

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fijne vakantie gehad. Rustige camping aan een meer. Toen wij weggingen in augustus brak er net blauwalg uit in het meertje en mocht er niet meer gezwommen worden. De gemeente wil niet te veel geld in de camping stoppen wat echt zonde is. Bij vertrek kregen wij een gratis (snack)maaltijd aangeboden omdat we de best betalende "klant" waren. Wij verbleven dan ook drie weken op de camping en het was erg voordelig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

geweldige plek: we hebben echt genoten!

Rolien vann der Heijden
8-8-2012

Bedankt voor een geweldige vakantie in een mooi omgeving. De camping prachtig gelegen bij een echt Frans dorp incl bijzonder kasteel en kerk. Het zwemmeer voor de kinderen, de lekkere broodjes, het campingwinkeltje en de friet op de camping: Het was ideaal voor ons: gezin met 3 kinderen tussen de 10 en 13 jaar met hond. Het dorp had een goede supermarkt, het campingpersoneel was allemaal vriendelijk .tweetalig wat ook wel handig is.... met goede adviezen voor uitstapjes, wandelmogelijkheden en nog veel meer. Leuke activiteiten op de camping: wedstreijden jeu de boule, tafeltennis, een kampvuur met wijn en marshmallows(!) e.d. Niet duur, schone accomodatie, chalets schoon en compleet ingericht, en dat alles binnen een paar uur rijden van Nederland,kortom hier komen we graag weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.