8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

4 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

2008

zeer minimaal

S.M. Faber
16-8-2008

2008:Het chalet waar we in zaten, was keurig, redelijk groot,koel, nieuw?, ook een bbq aanwezig.

De animatie voor de kids stelde niets voor: het was maar net of de 'leiding' wakker was geworden en er zin in had. (tv kijken/kleuren/niets).

Meertje was niet schoongemaakt (waterplanten/kroos!) omdat de gemeente niemand kon vinden om dat te doen, geen speeltoestellen in het water, geen badmeester.

We zijn een week eerder vertrokken dan gepland.

In het dorpje niets te beleven,wel rustige camping met aardige eigenaar op een mooie plek kwa natuur.

De illusionist (woe avond) was meer dan de moeite waard, verder viel het dus allemaal erg tegen.

Gereisd familie in augustus 2008

Wij zijn in de zomer van 2006 op deze camping geweest. We hadden een chalet gehuurd. De chalet was erg leuk, maar werd wel erg warm bij mooi weer. De camping zelf is klein maar hierdoor wel gemoedelijk en gezellig. We vonden het wel jammer dat het meertje niet echt bij de camping hoorde maar van de gemeente waardoor er ook veel jeugd vanuit het dorp kwam zwemmen. Je moest eerst van de camping af om bij het zwemmeertje te komen. Verder is er voor kinderen niet veel te beleven op de camping zelf. Wij waren met kleine kinderen die zich gelukkig door het mooie weer heerlijk vermaakt hebben bij het meertje. Voor andere voorzieningen moet je vrij ver rijden. Als je komt voor de rust dan is dit zeker een leuke camping om een weekje door te brengen.

Gereisd familie in maart 2008
2007

Wij waren er vroeg in het sizoen in een chalet. Het beviel ons prima. In de folders staan bezienswaardigheden die er niet meer zijn. In het voorseizoen zou ik adviseren er niet langer dan 10 dagen naar toe te gaan want dan heb je alles gezien. De frietboer viel mij niet tegen. Heb erger meegemaakt.

Gereisd familie in juni 2007

2006

een rustige goed onderhouden camping

C. Heemskerk
13-8-2006

een rustige goed onderhouden camping. Leuk meertje om te zwemmen en vissen ,speeltuin voor de kleintjes,animatie en excursies vanuit de camping geregeld. Alleen jammer dat je een half uur moet rijden voor de boodschappen, in het dorp is wel een kruidenier voor de eerste behoefte maar erg duur.

Gereisd familie in juli 2006

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.