8,8

Omschrijving
La Samaritaine is een kindvriendelijke camping waar je toch rust kunt vinden. De camping is kleinschalig en het personeel is erg hartelijk. Naast de camping ligt een zwemvijver. Geniet van heerlijk verse broodjes in de ochtend. In de omgeving vind je kleine rustige dorpjes. De camping ligt in de buurt van het Middeleeuwse kasteel van Sedan.

37 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

Fijne camping , veel waarde voor je geld. Doen!!

Peter en Annie,
5-9-2018

Wat een mooie en gezellige camping. Schoon sanitair wat 2 per dag grondig schoon gemaakt word en tussendoor lopen ze er ook nog eens door om eventuele probleempjes te verhelpen. De beheerders van deze camping behoren tot de top veel beter zal je niet vinden. Fijne plek om buiten de camping de hond uit te laten. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De service is uitzonderlijk goed en alle vragen of/en probleempje worden adequaat opgelost. Er is een goede broodservice . Hier vind je erg veel waarde voor je geld. We hebben op een morgen een slapende egel in de tent gevonden, ook kwamen er na een paar dagen de vinkjes en meesjes eten in de voortent. In het dorp is een mini supermarkt en in sedan ook 23km zijn de grote bekende supers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!!

Toos,
15-7-2018

Hartelijke ontvangst, mooie goed verzorgde plaatsen, prima sanitair, rustige camping.

Gereisd met partner in mei 2018

Rustige camping in een door toeristen "vergeten" gebied. Prima standplaats. 2 mooie vanaf de camping uitgezette wandelingen gemaakt. De heuvels zijn goed te fietsen en in het meertje naast de camping was het heerlijk zwemmen. De friterie had patat van een ongekende kwaliteit en in het beperkte "winkeltje" was er zelfs verse melk. De camping is een aanrader voor een verblijf Van 3 a 4 dagen.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima !

JPC Lokkerbol,
23-6-2018

La Samartaine is zeer aan te bevelen. Mooie knusse camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige camping, ideaal met hond!

Miso,
16-5-2018

Heerlijke rustige camping. Beetje afgelegen van de bewoonde wereld, daarmee wel weer ideaal voor rustzoekers. Alle campingmedewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Warme en gastvrije ontvangst. Dagelijkse broodservice met heerlijk brood (vooraf bestellen). Ruime tot zeer ruime plekken. Zon, schaduw, half zon. Sanitair schoon. De kleine supermarkt in het dorp heeft een verrassend ruim assortiment!

Ideale camping met hond, je kunt er prima wandelen: rondje om de vijver duurt een half uurtje of de rode wandelroute van 3 km, deze start bij de afvalscheiding.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima camping, dit jaar 2 maal geweest.

Annelies,
24-10-2017

Zeer vriendelijke ontvangst en een hele mooie, parkachtige camping.

Goed en schoon sanitair. Gratis Wifi. Ideaal voor hondenbezitters;

Mooie, grote plaatsen.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie nette camping

Conny,
14-9-2017

De camping ligt er super netjes bij. Onze mobile home was schoon en compleet. Tony en Petrie zijn erg vriendelijk, geven duidelijk uitleg.

Alleen in september is het erg rustig op de camping, kunnen de eigenaren niets aan doen natuurlijk. En je wandelt ook in de avond niet even nog ergens heen om een drankje te doen. Maar overdag een prima basis om van allerlei moois in de omgeving te bezoeken. Je kunt er prachtig fietsen, wandelen of met de auto een tour maken.

Je brood kun je bestellen en dat ligt dan 's morgens voor je klaar. Ook hadden ze toen wij kwamen nog heerlijke yogurtjes van een boer uit de buurt.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische en gezellige camping

Ed en Anja Wauben,
25-8-2017

Een mooie en goed verzorgde camping, gerund door een enthousiast, jong stel, zij een Zeeuwse hij een Fransman, die heel aardig met de Nederlandse taal overweg kan en altijd in is voor een grapje. Zeer behulpzaam als je iets te vragen hebt. Veel wetend over de omgeving. Goede tips geven voor een uitstapje, maar ook meedenkend welke weg het best te rijden is met de caravan.

De mooiste ervaring was voor ons aan de vooravond van ons vertrek naar huis, na een heerlijke tijd op de camping. We gingen een frietje eten bij de Friterie op de camping. We zaten op het terras lekker te genieten van ons eten en zagen tot onze verbazing steeds meer mensen aankomen, ook uit het dorp, die hier een frietje kwamen eten. Hele gezinnen, opa en oma met kinderen en kleinkinderen, er was zelfs een tafel gereserveerd voor een groot gezelschap. Het was een genot om te zien hoe druk het was en hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel was.

Een schot in de roos.

Deze camping is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

rustige camping

Peter Moes,
6-6-2017

Rustig gelegen, grote plaatsen, frietkot, brood op bestelling, zwemwater naast de camping.

Wij waren van plan op hier een week te blijven maar uiteindelijk werden het 17 dagen, dit vanwege de fijne plaats met halfschaduw/zon. Toch maak ik een paar kanttekeningen, Veel loslopende honden, een kwam er regelmatig langs om tegen de voortent te piesen, dit kan zo niet!! Campingbeheerder let hier op. Ook waren er regelmatig storingen met het sanitair en ook was het af en toe wachten of er een toilet vrij was, heren sanitair werd niet altijd in gebruik genomen ondanks de drukte [ 1 x wel ] Kontroleer veel meer de sanitair ruimte, sommige mensen zijn viespeuken. Wel is de camping verder brandschoon, zelden zo schoon gezien prachtig mooi gras op de plaatsen. Op klachten word goed gereageerd, zoals het toilet papier is op. Op ongeveer 22 km zijn er alle grote bekende supers. Ook een proxy in het dorp deze is niet goedkoop maar voor de kleine dingen ok. Al met al een fijne camping .

Gereisd met partner in juni 2017

Gedreven en zeer klant vriendelijke eigenaars.

De Vries, Karel,
1-6-2017

De informatie in de brochure klopt helemaal!

Er is voor ieder wat wils, in de omgeving en op de camping zelf.

Zo ook viswater en een afgezet deel buiten zwemwater in meren waar je heerlijk even omheen kunt wandelen.

Onder andere de bakker en kleine super zijn op loop afstand in het dorp.

De bevolking is vriendelijk en het is een prachtige groene omgeving.

De camping wordt goed onderhouden.

Altijd een vriendelijk contact met de eigenaars en of personeel mogelijk.

Groot sortiment in de snackbar aan lekkers, op het gezellige plein waar je ook kunt zitten.

Wij maakten een dag marathon mee, welk ieder jaar weer gehouden zal worden.

Bovenal is de service goed te noemen.

Sanitair is schoon daar wordt zorg aan besteed en gratis gebruik.

Zeker aan te bevelen voor alle mensen jong en oud en voor je het weet wordt je verblijf langer dan in je in eerste instantie gedacht had.

De rust en de ruimte krijgen een grote plus.

Er zijn diverse mogelijkheden om op deze camping van je vrije dagen te gaan genieten.

Gereisd met partner in mei 2017

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.