Camping La Samaritaine

Camping La Samaritaine
8,8

12 tips over Camping La Samaritaine

R.Manté, 30-7-2015
In de directe omgeving van de camping niet superveel actie. Grote supermarchés op 20 minuten rijden in zowel Vouziers en Stenay. In het dorp een goede pizzeria en een heel leuk restaurant.hotel ( Le Saumon) Erg veel waar voor je geld. Op zondag een kleine markt op de camping met lokale prducten, vooral de boter/yoghurt zijn hemels evenals de gedroogde worst van brebis (schapevlees) Ik baal nu al dat ik er niet 10 heb meegenomen. Ook gebakjes echt geweldig !! aardige mensen.
Diana , 24-8-2014
velo rail, wolvenpark, treintje vouziers, charleville meziers, biermuseum
Camping La samaritiaine, 9-8-2014

Aparte ervaring : het maisdoolhof. Je komt er echt niet makkelijk weer uit. Niet doen op heetst van de dag!

Parc de l'Argonne met wolven, vogels en klimnetten is leuk, alles in het Frans en neem vooral je eigen eten mee, er is alleen een uitgebreide maaltijd, ijs en chips te koop.

We hebben een aantal aanbieders voor La Samaritaine voor je op een rij gezet:

Henk koster, 3-8-2014
Ga eens een tocht door de omgeving maken door de kleine dorpjes en gehuchtjes.
p_vanhoucke, 1-6-2014
Proef zeker eens van d e lekkere frietjes!!
Rarix2100, 7-12-2013
Reims, Verdun, Charleville-Mezieres

kapelle1979, 31-10-2013
De kampvuuravond. Leuk om kennis te maken met de eigenaren, het personeel en de overige campinggasten onder het genot van een glaasje wijn of fris en geroosterde marshmallows.
Henk koster, 21-6-2013
In de omgeving kun je mooi fietsen en op verschillende plaatsen kun je mooie boswandelingen maken.
Fam. Lamme, 27-5-2013
Vergeet je hengels niet (prachtige visvijver).Maar ook je badpak niet (mooie zwemvijver)
Familie Dijk, 8-8-2012
Tip: Kasteel bezoeken in Sedan (ook de riddershow van ruim een uur is een aanrader!)

We hebben een aantal aanbieders voor La Samaritaine voor je op een rij gezet: