Camping La Samaritaine ***

Review geschreven door S.M. Faber

zeer minimaal

S.M. Faber,
16-8-2008

2008:Het chalet waar we in zaten, was keurig, redelijk groot,koel, nieuw?, ook een bbq aanwezig.

De animatie voor de kids stelde niets voor: het was maar net of de 'leiding' wakker was geworden en er zin in had. (tv kijken/kleuren/niets).

Meertje was niet schoongemaakt (waterplanten/kroos!) omdat de gemeente niemand kon vinden om dat te doen, geen speeltoestellen in het water, geen badmeester.

We zijn een week eerder vertrokken dan gepland.

In het dorpje niets te beleven,wel rustige camping met aardige eigenaar op een mooie plek kwa natuur.

De illusionist (woe avond) was meer dan de moeite waard, verder viel het dus allemaal erg tegen.

Gereisd familie in augustus 2008