Wij zijn in de zomer van 2006 op deze camping geweest

Review geschreven door Inge Moed

Wij zijn in de zomer van 2006 op deze camping geweest

Inge Moed,
24-3-2008

Wij zijn in de zomer van 2006 op deze camping geweest. We hadden een chalet gehuurd. De chalet was erg leuk, maar werd wel erg warm bij mooi weer. De camping zelf is klein maar hierdoor wel gemoedelijk en gezellig. We vonden het wel jammer dat het meertje niet echt bij de camping hoorde maar van de gemeente waardoor er ook veel jeugd vanuit het dorp kwam zwemmen. Je moest eerst van de camping af om bij het zwemmeertje te komen. Verder is er voor kinderen niet veel te beleven op de camping zelf. Wij waren met kleine kinderen die zich gelukkig door het mooie weer heerlijk vermaakt hebben bij het meertje. Voor andere voorzieningen moet je vrij ver rijden. Als je komt voor de rust dan is dit zeker een leuke camping om een weekje door te brengen.

Gereisd familie in maart 2008