Fijne camping , veel waarde voor je geld. Doen!!

Camping La Samaritaine ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Peter en Annie

Fijne camping , veel waarde voor je geld. Doen!!

Peter en Annie,
5-9-2018

Wat een mooie en gezellige camping. Schoon sanitair wat 2 per dag grondig schoon gemaakt word en tussendoor lopen ze er ook nog eens door om eventuele probleempjes te verhelpen. De beheerders van deze camping behoren tot de top veel beter zal je niet vinden. Fijne plek om buiten de camping de hond uit te laten. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De service is uitzonderlijk goed en alle vragen of/en probleempje worden adequaat opgelost. Er is een goede broodservice . Hier vind je erg veel waarde voor je geld. We hebben op een morgen een slapende egel in de tent gevonden, ook kwamen er na een paar dagen de vinkjes en meesjes eten in de voortent. In het dorp is een mini supermarkt en in sedan ook 23km zijn de grote bekende supers.

Gereisd met partner in augustus 2018