Camping La Samaritaine ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Nicolette

Nicolette,
26-7-2018

Ik ben met een vriendin vier dagen op deze camping geweest. De medewerkers zijn erg aardig, en we voelden ons erg welkom. Zij zorgen voor een erg gezellige sfeer! Ze waren ook erg behulpzaam wat betreft het plannen van activiteiten en denken erg met je mee. De camping was rustig en kleinschalig. Er zijn veel kinderen, maar toch was het een goede plek om helemaal tot rust te komen. De omgeving is erg rustig. Er zijn alleen een paar hele kleine dorpjes waar eigenlijk weinig te doen is. Met de auto kan je wel naar grotere steden rijden (ongeveer een uur) voor een dagje. Wij vonden de camping zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Vorige reviewVorige