Rustige camping, ideaal met hond!

Camping La Samaritaine ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Miso

Rustige camping, ideaal met hond!

Miso,
16-5-2018

Heerlijke rustige camping. Beetje afgelegen van de bewoonde wereld, daarmee wel weer ideaal voor rustzoekers. Alle campingmedewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Warme en gastvrije ontvangst. Dagelijkse broodservice met heerlijk brood (vooraf bestellen). Ruime tot zeer ruime plekken. Zon, schaduw, half zon. Sanitair schoon. De kleine supermarkt in het dorp heeft een verrassend ruim assortiment!

Ideale camping met hond, je kunt er prima wandelen: rondje om de vijver duurt een half uurtje of de rode wandelroute van 3 km, deze start bij de afvalscheiding.

Gereisd met partner in mei 2018
Volgende reviewVolgende