Camping Les Hirondelles

Meer campinginfo

30 reviews over Camping Les Hirondelles

• 8Inge09-08-2019

Mooie rustige camping

Wegens pech met de auto op deze camping terecht gekomen. Het is een rustige camping met grote sta plaatsen. Vriendelijke eigenaren, hebben ons goed geholpen bij wat we allemaal moesten regelen, eigenaresse spreekt goed Engels en Frans. Sanitair redelijk, wel warm/heet water maar mag mijn inziens vaker worden schoongemaakt. Tijdens ons verblijf zagen we wel uitbreidingen komen onder andere panini's en ijsjes, we denken dat ze er heel wat moois van kunnen maken! Voor ons goed als doorreiscamping een volgende keer! :)

• 8Piet Herrema07-08-2019

Prachtig en hier kom je echt tot rust.

Een nette en rustige camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in een prachtige omgeving met zeer ruime plaatsen. Geen wonder dat we hier wel 5 weken uithouden.

• 9Harry Hanssen14-05-2019

Een aanrader, ook voor mensen op doorreis

Het terrein is eenvoudig, maar de plaatsen zijn prima en de camping is zeer goed te bereiken. Vriendelijke beheerders en de omgeving is prachtig voor wandelaars en natuurliefhebbers. Een bezoek aan Bourmont geeft een goede indruk van de ontwikkelingen in de regio.

• 9Pauwels-Van Regemoorter02-02-2019

Formidabele camping voor natuurliefhebbers.

De camping is terug open na een jaar gesloten geweest te zijn. Kalm en rustig met verwarmd sanitair gedurende de wintermaanden. Verharde standplaatsen zowel voor caravans als voor campers. Brooddienst op de camping, zelfs mogelijkheid om te ontbijten op de camping.

• 2017
    8Fam. Haast.24-10-2017

Wij komen al jaren op deze camping om te overnachten op onze reis naar Zuid Frankrijk. Camping is zeer rustig gelegen heeft mooie grote plaatsen met op iedere plaats stroom en water. Het sanitair is voorzien van afwasbakken,bakken voor kleding te wassen beide voorzien van warm en koud water,zittoiletten en diverse douches. Ook is er een gelegenheid om je chemisch toilet te ledigen. Ook een dikke plus voor de vriendelijke beheerder van de camping. Als ik toch een min puntje moet noemen is dat er helemaal geen verlichting is op heel het terrein dus als je s,avonds naar het sanitair wilt lopen moet je wel een zaklantaarn bij je hebben. Wat ons wel verontruste in september is dat de beheerder vertelde dat hij ging stoppen als beheerder van de camping! Dus moeten we afwachten of de camping in 2018 nog wel open is we hopen het van harte.

• 8Monique15-08-2017

Prima week gehad.

De tent waar we met onze kinderen in verbleven was van alle gemakken voorzien. Sanitair op ongeveer 30 meter loopafstand. Tip: neem een chemisch toilet mee voor de nachten. In de grote tuin stonden 2 tenten, dus veel privacy. Het zwembad was top voor de kinderen. Ook de trampoline, jeux de boules baan en tafeltennistafel is vaak gebruikt. In de buurt zijn heel veel toeristische activiteiten te beleven, kanoën, kastelen, grotten, stadjes, markten. Leuk, maar wel druk. De broodjesservice is heel fijn!

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Max08-01-2017

De camping om in rust bij te komen van alledag

Vanuit camping Hirondelles kan men alleraardigste uitstapjes of wandelingen maken. Het is een camping geschikt voor doortrekkers maar ook om van de totale rust van de bovenloop van het Maasdal te genieten. Het dorpje Bourg ste Marie is niet echt groot, maar het nabij gelegen St.Thiébault en Bourmont zijn interessante plaatsen waar men ook goed kan eten. Het zeer nabij gelegen Romain sur Meuse, dat niet echt aan de Maas ligt, is echt een bezoek (wandeling vanaf de camping) waard. Tijdens een wandeling langs het hoge deel van de maas is het zeer goed mogelijk de groene specht die hier thuis is waar te nemen. Wat verderop liggen de plaatsen Neufchateau ideaal voor niet alleen grotere of uitgebreide inkopen, maar ook met gezellige terrasjes en naar het zuiden Nogent met een museum over de vroegere fijn metaal industrie die hier was en die nu nog protheses uit edelstaal vervaardigen.

• Oude reviews

9Max04-12-2016

prima camping om weer te komen

prima sanitair, goed geasfalteerde weg en plaatsen, uitstekend als doorreis camping maar ook om de omgeving te verkennen! Heerlijk rustig.

• 10Staat v/h sanitair

• 9G van den Aarsen08-09-2016

Heerlijke simpele camping met een vriendelijke beh

Restaurants in de buurt,verder geen activiteiten

• 7Cor&Mar13-10-2015

Prima overnachtings camping

Fijne overnachtings camping..kneuterig sanitair..maar wel schoon...je kan brood bestellen...WiFi gratis en bij je plek..dus geen gehang in of bij een receptie...je kan aangekoppeld blijven staan...

3 tips over Camping Les Hirondelles

• Familie de Vries, 13-08-2012

Eigenaren maken op verzoek ontbijt (met kakelverse eieren!) of zorgen voor een goed aangeklede barbecue. Ook leuk eten is het bij Le Cheval Blanc in St. Thiebault (5 km verderop), menu du jour voor 12 euro -tussen de Franse bouwvakkers.

• jeroenenmarsha, 12-08-2013

Indien je met caravan gaat volg niet je tomtom ( deze stuurt je de laatse paar km over wegen met een stijgingspercentage van 15%), maar volg de route beschrijving die op de site staat

• Dirks, 23-08-2012

Mooie wandelroute bij Bourmont en het "Rotsenpark", romantisch overwoekerde fortificaties en vergezichten.

2 vragen over Camping Les Hirondelles

• van nieuwenhove marie-jeanne, 04-02-2018

nieuwe beheerder

kunnen jullie ons zeggen of de camping al een nieuwe beheerder heeft en de opening datum dat is onze doorreis camping al vele jaren zouden graag weten of wij daar dit jaar terecht kunnen in maart dank u wel

• Mark van der Voort, 02-06-2011

eetgelegenheid

Wie weet of er op de camping (of in de buurt) een restaurant of snackbar is?

Familie de Vries, 13-08-2012

In St. Thiebault (5 km verderop) zit authentiek Frans restaurant, Le Cheval Blanc, met menu du jour, trekt veel bouwvakkers, authentiek eten. Kun je ook pizza's afhalen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan