Hotel Hostellerie du Mont Aime

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie du Mont Aime voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Hostellerie du Mont Aime in het Nederlands

Mooie plaats, matig sanitair

Ed van Drumpt
5-8-2018

Mooie ruime plekken, zowel in de zon als in de schaduw.Goede fietsmogelijkheden. Matig sanitair en matig onderhouden, achterstallig onderhoud. Jammer dat een oud en smerig niet gebruikt sanitairgebouw nog midden op de camping staat, dit geeft in eerste instantie verwarring bij kampeerders.

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig

Mevr. Mertens
27-7-2018

Wij zijn hier reeds een paar keer geweest. Heel goede uitvalshoek voor de Champagneboeren te bezoeken. Aangenaam en vriendelijk Hotelletje. Lekker eten. Het ontbijt : ik mis het zachtgekookt eitje dat je zelf kon laten koken, maar voor de rest alles in orde. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Charmant, goed gelegen en proper hotel

Sonia&Patrick
11-9-2014

Eerder gastronomisch restaurant, goed gelegen uitvalsbasis voor bezoeken in de Champagnestreek. Eten in halfpension voortreffelijk, bediening goed.Ook ontbijt ruime keuze, vers fruitsap enz. De kamers proper met terras aan de achterkant van hotel,zelfs een automatisch rol-luik, internet werkte niet op kamer? Inloopdouche, laminaat, aparte wc, recent vernieuwd, en veel Belgen die weten dat het goed is.

Gereisd Met partner in september 2014

Goed hotel maar wel duur prijs/kwaliteit

Jean-Pierre Roobaert
24-7-2013

Hotel ligt in een dorpje waar helaas totaal niets te beleven valt ! Keuken is zeer goed maar bediening laat te wensen over, organisatie was ver te zoeken, bijgevolg enorm lange wachttijden ! Dranken superduur ! Picknick die we meekregen was wel absolute top !

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Zeer goed hotel

Rita
27-6-2013

Hostellerie Le mont Aimé is zeker een van de betere hotels in de streek. De kamers zijn goed in orde, wij hebben hier al 5 maal geweest, het eten is altijd zeer lekker. Het personeel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en gedienstig. Er is niets op aan te merken. Ik had mijn vestje vergeten, als wij thuis aangekomen waren hebben we naar het hotel gebeld, de volgende dag werd het vestje reeds opgestuurd, dit om aan te tonen dat de service zeker prima is.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Uitstekende service. Zeer servicegericht.

R. Noordam
24-10-2012

Voor ons gezin met 3 kinderen hadden we twee kamers dichtbij elkaar nodig. Binnen enkele minuten werd dit zonder probleem geregeld. Bij het diner wilden we graag met de nodige privacy eten. Ook dit was geen probleem; zonder enige weerstand kregen we een prachtige tafel in een aparte ruimte. Menu voor kinderen werd aangepast naar wens van de kinderen. Na afloop kregen we twee kleine flesjes lekkere champagne. Grote klasse! Hier komen we zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Hotel op retour Ontbijt OK Diner NOK kamers prima

Ronny
30-8-2011

Hotel is redelijk groot, rustig, proper. Het is klassiek ingericht en een beetje demodé. Kamers zijn ruim en prima, zwembad is klein maar verzorgd. Sauna is beperkt maar ok, fitness stelt niet veel voor. Eten : ontbijt is prima, diner is ook demodé. Hadden 2 keer gastronomisch menu, was zeer weinig variatie in (2 keer zelfde vis met zelfde saus als mogelijkheid), groeten waren ook steeds dezelfde, ook kindermenu was steeds dezelfde. Wijnen kaart is zeer uitgebreid maar zeer onhandig (ipad applicatie zou niet misstaan). Personeel : over algemeen zeer vriendelijk. Enkel receptie is een beetje gemaakt vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Goed - zonder meer

Polfliet &Co
7-11-2010

Kamers zijn divers , verzorgd sommige recent gerenoveerd. Eten geen dagdagelijkse kost , eerder voor fijnproevers. Ontbijt in orde, vrijveel keuze. Prijzige wijnen en champagnes. Hotel heeft 'kitcherige' aanblik, gedateerd. Vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in november 2010

ideale uitvalbasis

Peet&Ann
3-11-2010

ideaal qua ligging, ineteressante formule met goed hotel, verzorgde keuken en gepaste accomodatie (zwembad & sauna & parking). Prima gelegen voor de diverse uitstappen in allerlei richtingen Vooraanzicht hotel laat het verzorgde interne niet vermoeden

Gereisd Met partner in november 2010

ideale uitvalsbasis voor champagnedegustaties

jeannine
27-8-2010

De ontvangst is zakelijk, maar correct.Wij hadden een arrangement,goed meegevallen.Wel kamer in het nieuwe gedeelte vragen!:ruimer en met balkon/terras.(wel gladde badkamervloer)Alles is aanwezig,ook koffie/thee/choco.Het eten is zeer goed,enkel de desserts wat minder.(Er zijn wel wijnen aan redelijke prijzen)De picnic was zeer in orde en we mochten kiezen wanneer we die meenamen.Ontbijt is ruim,maar gewoontjes.(veel diverse potjes.Zwembad is O.K.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie du Mont Aime in Bergeres Les Vertus (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie du Mont Aime zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.