Reviews over Barberey-Saint-Sulpice

Prima plek!

Cora Achterberg,
    11-8-2018

Een prima plek om te overnachten voor de heen of terugreis naar het Zuiden. Het is een klein parkje. Gezellig. Geen zwembad en speeltuin aanwezig. Wel spellen voor de kinderen. Dichtbij een rivier om te vissen. Wij hadden een cottage voor 7p. Prima! Compleet en goed geslapen.

eenvoudig doorreis hotel

malaka,
    7-8-2012

het is een eenvoudig doorreis hotel wat afgelegen in een industriegebied

maar met leuke gezins kamers

om te overnachten, meer niet

arija,
    11-5-2012

Dit os een hotel langs de snelweg naast een tankstation bestemd voor overnachting en daar moet het op beoordeeld worden. Service en prijs/kwaliteit is goed. Kleine prijs. Chauffeurs van 't vrrachtverkeer overnachten hier bv. Geen douche en toilet op de kamer maar gemeenschappelijk op de gangen. kleurijk ingericht. Als je sanitair op je kamer wilt dan kun je beter bij het hotel ernaast (Fast Hotel Troyes) gaan.

prima voor een overnachting

arija,
    11-5-2012

Waar beoordeel je zo'n hotel op? het is perfect voor een overnachting wanneer je op doorreis bent, en daar is het voor bedoeld. Ligging is langs de snelweg bij een tankstation. Gemakkelijk en snel bij 't inchecken met zeer klantvriendelijke behandeling. Een klein en knus restaurant. Gratis wifi en tv op de kamers. Kamers zijn compact met douche en toilet, schoon. Motelachtig, veel kamers op begane grond. Lekker geslapen met alles naar tevredenheid dus 'smorgens weer uitgerust verder gereden.

Barberey-Saint-Sulpice scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews