Camping Hautoreille

Camping Hautoreille

69 reviews over Camping Hautoreille in het Nederlands

De Camping Hautoreille bezoeken we al meer dan 25 jaar. De camping is prima als doorreiscamping, het sanitair is wel verouderd, maar wel goed schoon gehouden.

Het restaurant gebruikt al jaren hetzelfde menu, de bediening is te ijverig. Ik was nog bezig met m'n salade en kort erop kwam de Faux filet op tafel. DE faux filet vind ik best lekker, maar deze keer was hij niet te eten, er zat veel vet in het vlees en het vlees was taai. Hopelijk komt hier verandering in, want we komen met plezier naar Bannes.

Prima camping in fantastische omgeving

Sofie
6-9-2017

Duidelijk een doorreiscamping (op het eind van de avond vulden alle plaatsen zich) voor Nederlanders, maar wij hebben er een prima verblijf gehad. Super vriendelijk ontvangst en allerlei tips wat er in de omgeving te doen is (le Lac de la Liez (Lake Park is zeker de moeite met kinderen), pittoresk Nogent, historisch stadje Langres, ...). Plaatsen zijn niet echt privacy proof, maar wel ruim en in het groen. Sanitair is verouderd en zeer beperkt, maar wordt wel dagelijks schoongemaakt.

Parkachtig overnachten

Adri
27-7-2017

Een heerlijke, ontspannen camping. Bij aankomst hartelijk welkom geheten. Men probeerde zelfs Nederlands te praten. Prachtige plaatsen. Een geweldig plekje waar je je geljk thuisvoelt!

Sanitair niet luxe, wel schoon! En daar gaat het tenslotte om.

Heerlijke rustige, mooie camping.

Willy
7-7-2017

Bij aankomst kan je zelf een plek uitzoeken. Sommige plaatsen zijn (heel) groot, andere wat minder, er zijn plekken bij die mooi vlak zijn maar even zo goed ook ongelijke plaatsen maar alles had een perfect stukje gras. De hele camping lijkt wel een park met prachtige bomen. Het is er overdag en 's nachts heerlijk rustig. Het toiletgebouw was netjes en schoon. Wifi-bereik niet over de hele camping maar wel dicht in de buurt van het speeltuintje. Hoewel de meeste mensen dit als overnachtingscamping aandoen, is een langer verblijf zeker aan te raden.

Wij hebben hier prachtige fietstochten gemaakt, Langres ligt op circa 7 kilometer van de camping vandaan. Het restaurant hebben wij niet bezocht dus daar geen beoordeling van.

Uiteindelijk zijn wij een week op deze goed verzorgde camping gebleven.

Prima camping.

Jeltie
25-6-2017

Prima camping, voor doorreis of voor langer, komen hier vaker opweg naar het zuiden of terug.

Sanitair is eenvoudig maar schoon, in het restaurant kan je prima eten.

Camping ziet er goed verzorgt uit en is erg rustig, mooie omgeving.

We komen hier zeker terug.

Heerlijke groene camping op het platteland

Anoush
3-5-2017

Een mooie boerderij, kleine receptie met zeer vriendelijke eigenaar (nieuwe eigenaar sinds 2015), eenvoudig maar zeer schoon (én verwarmd!) sanitair, plekken op gras, heerlijk uitzicht op groene heuvels, broodjes op bestelling, en verder gewoon lekker kamperen. Dit is wat mij betreft een perfecte camping voor het eenvoudige leven. Sommigen willen meer dan dat en zoeken hun vertier elders. Maar als je van het echte Franse leven houdt, van grassprietjes en leuke kleine dorpen en stadjes, dan kan ik je deze camping zeer aanbevelen!

leuke doortrekcamping

kyra
9-2-2017

Verwarmd sanitair maar wel heel weinig units open.

Drassig terrein als je vroeg bent kun je verhard staan anders heb je pech.

Leuke camping zeker in de zomer.

Eigenaar kort van stof niet heel vriendelijk.

Bij aankomst kun je plaatsje zoeken en om 17:00 u is de receptie even open.

Brood te bestellen.

Oude reviews (archief)

Goede doortrekcamping

J.
27-10-2016

Begin juni 2 nachten met caravan gekampeerd op camping Hautoreille in Bannes. Camping is een goed alternatief voor andere doortrekcampings in de buurt van Langres. Door de vele regenval in het voorjaar was het terrrein erg drassig en hadden veel passanten 's morgens bij het vertrek de hulp van een tractor nodig. Op plaatsen bij de ingang en op een aantal verharde plaatsen geen problemen. Eten in het kleine restaurantje was van een redelijke kwaliteit. Langres is de moeite van een bezoekje waard. Camping ligt in een rustige, mooie omgeving en was tijdens ons verblijf alleen in gebruik door Nederlanders op weg naar het zuiden.

Prima camping

Hans
11-10-2016

Camping redelijk dicht bij snelweg,goede vlakke plaatsen,.

Langres leuke plaats om te bezoeken.

Heel leuke camping voor een 3 sterren

Peter van der Sluis
17-9-2016

Voor de eerste keer hier een nacht gestaan op terugreis. Wij gaan zeker hier meer heen. Voor een 3 sterren camping perfect, zelf plaats kiezen een prima sanitair en een restaurant waar je goed kunt eten voor een betaalbare prijs. En dat bleek wel zo te zijn, het zat bomvol op het terras. Lekker rustig in de avond/nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hautoreille in Bannes (Haute Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hautoreille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hautoreille scoort een 8.02 uit 10 op basis van 77 reviews.