Camping Hautoreillestersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Champagne Ardenne, Bannes (Haute Marne)

8.3Fantastisch

91 reviews over Camping Hautoreille

• 2019
    10Harry Hanssen11-10-2019

Fantastisch!

Deze camping scoort wat mij betreft op vrijwel alle onderdelen maximaal. Niet in de laatste plaats door het vriendelijke en gastvrije beheerderspaar. Al is het sanitair wat gedateerd, alles functioneert prima en het is er brandschoon. Als vele anderen waren wij er bij wijze van tussenstop. Maar Hautoreille verdient meer. We gaan er zeker naar terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Aina09-09-2019

Zeer rustige camping om 1 à 2 nachten te overnachten voor je doorreist naar je vakantiebestemming of naar huis. Zeer mooi aangelegd met een verscheidenheid aan bomen. Het restaurant is prima vooral de saladebar en het dessert was voortreffelijk en royaal. Komen hier al jaren op de heen-en terugreis.

• 9Wilfred27-08-2019

Fantastisch!

We waren op terugreis, maar bleven op deze heerlijke camping drie dagen. Mooie fietstochten gemaakt langs de meren en bij het Lac de Mouche lekker op een beschaduwde zonneweide aan het meer gelegen en in het meer gezwommen. Fietsen kan hier goed, al is een e-bike aan te raden als je niet gewend bent om te klimmen. De camping heeft mooie ruime plaatsen met schaduw en de rust is gegarandeerd. Eigenaren erg vriendelijk en taalvaardig. Lekker restaurant. Camping en restaurant bieden heel veel waar voorbije geld. Wij gaan hier volgend jaar weer onze vakantie afsluiten!

• 9T&T18-08-2019

Fleurig en verzorgd!

Gezellig en ruim! Leuk terras waar het eten heerlijk is! Zoek zelf maar een plekje en na 17u even melden bij de zeer vriendekijke Benjamin, ideaal. Omgeving ook prachtig met mooie meren. Fietsen met E-bike aan te raden ivm de colletjes :-) We komen hier vast nog es terug! Voor kleine kinderen wat speeltoestellen. Eén klein minpuntje, de babyroom was smerig vanwege de zwaluwpoep van het zwaluwnestje!

• 8Eetgelegenheden

• 8charles02-08-2019

Prima

Mooie camping met grote, niet afgebakende plaatsen. Hierdoor een ruim idee. Schaduw middels 1 á 2 zeer afwisselende bomensoorten per plaats, dit over de hele camping. Bureau dicht van 9.30 tot 17.00 u. Zelf een plaatsje zoeken en om 17.00 u melden, eventueel brood te bestellen. Gratis internet. Afvoer grijs water in de grond middels een riooldeksel in het asfalt van 25 cm. Zelf op te tillen. En dan wel goed mikken want er is geen slang met watertoevoer om de boel schoon te spoelen. Sanitair OK. Klein restaurantje. Niet gebruikt. Geen zwembad. Ligt aan de doorgaande Route National die langs Langres loopt en ongeveer 25 km van de tolweg. Uitstekende doortrekcamping of om een extra dagje uit te puffen. Geen winkels in de nabijheid.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marja van Eijk28-07-2019

fantastische camping, heel basic maar prachtig!!

wat een prachtige camping, rustig gelegen, ruime plaatsen, goed schoon sanitair. We hebben prima gegeten in het restaurant met keus uit een kleine kaart. Helaas is het een doortrek camping wat het minder aantrekkelijk maakt om langer te staan, maar wat voorzieningen en ligging wat mij betreft prima voor enkele dagen. Als je aankomt mag je zelf een plek kiezen en ga je nadat je een plek gekozen hebt je aanmelden bij de receptie bij de vriendelijke Benjamin.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Fred Ensink19-02-2019

Klein, maar fijn

Mooie, parkachtige camping. Mag zelf plek uitzoeken. Sanitair niet hyper modern, maar wel schoon. Zeer vriendelijke eigenaar, die ook een beetje Nederlands spreekt. Leuk en lekker restaurantje met saladebuffet en lokaal biertje (top). Zijn hier zowel op he heenweg naar het zuiden als terugweg geweest. Dit jaar weer. Strandje aan meer op 5 km

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Ida20-12-2018

gastvrij

De camping was dicht maar de eigenaar liet ons gratis een nachtje staan; met warm sanitair en elektra. TOP

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2018

• 1Stuurman18-09-2018

zeer zeer onvriendelijk

Als je tegen half 10 s.avonds aankomt wordt je om uitleg gevraagd waarom zo laat, je mag niet meer praten want alle andere campinggasten zouden al slapen en als je wat zegt zijn ze zeer zeer onvriendelijk. Ten langen leste mocht je de caravan neer zetten maar dan moest je de volgende ochtend om 10 uur bij de receptie zijn om aan te melden en te betalen .Als je dan toch wat zegt zegt hij steeds dat je stil moet zijn.Hij denk waarschijnlijk dat hij het met kinderen te doen heeft.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9E&B05-09-2018

Oh la la, wat een super camping. Wij stonden er op de heen- en terugreis 1 nacht. Schoon sanitair, mooie plaatsen (je mag zelf een plekje zoeken) en eenvoudig maar goed restaurant. Benjamin is heel vriendelijk en spreekt verbluffend goed Nederlands. Net een octopus, zo staat hij in de receptie, zo achter de bar, maar altijd even vriendelijk. Mevrouw (weet even haar naam niet) is ook zeer vriendelijk. Pizza's en faux filler overheerlijk, diner altijd incl saladebuffet, lokaal biertje Choue is een aanrader!. Volgend jaar probeer ik nog beter Frans te spreken , jusqu'à l'année prochaine!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

4 tips over Camping Hautoreille

• Schneider , 22-07-2012

Weinig tips, voor een overnachting voldoende maar meer ook niet.

• tineke wielhouwer, 06-07-2012

Als je langer wilt staan: ga links achteraan.staan als je de camping op komt. Ga eten in Langres of het dorp.

• Jelle, 07-10-2011

Neem in plaats van op de camping te eten de moeite om naar het dorp te lopen (20 min lopen of met de auto, P-plaats). Je kunt heerlijk eten in een gezellig restaurant "Chez Françoise". Goede kwaliteit/prijsverhouding!

1 vraag over Camping Hautoreille

• Irene Terpstra, 19-12-2013

een simpele vraag:

ik kan de openingstijden in de winter niet op Uw site vinden evenals de prijs van een overnachting

wij vertrekken nieuwjaarsdag

vriendelijke groet, Irene

Jan en Monika , 24-07-2014

Sorry, mij ook niet bekend. U zou de camping natuurlijk even kunnen bellen :)

Camping Hautoreille info

• Aantal sterrenstersterster