Camping Hautoreille

74 reviews over Camping Hautoreille in het Nederlands

zeer zeer onvriendelijk

Stuurman
18-9-2018

Als je tegen half 10 s.avonds aankomt wordt je om uitleg gevraagd waarom zo laat, je mag niet meer praten want alle andere campinggasten zouden al slapen en als je wat zegt zijn ze zeer zeer onvriendelijk. Ten langen leste mocht je de caravan neer zetten maar dan moest je de volgende ochtend om 10 uur bij de receptie zijn om aan te melden en te betalen .Als je dan toch wat zegt zegt hij steeds dat je stil moet zijn.Hij denk waarschijnlijk dat hij het met kinderen te doen heeft.

E&B
5-9-2018

Oh la la, wat een super camping. Wij stonden er op de heen- en terugreis 1 nacht. Schoon sanitair, mooie plaatsen (je mag zelf een plekje zoeken) en eenvoudig maar goed restaurant. Benjamin is heel vriendelijk en spreekt verbluffend goed Nederlands. Net een octopus, zo staat hij in de receptie, zo achter de bar, maar altijd even vriendelijk. Mevrouw (weet even haar naam niet) is ook zeer vriendelijk. Pizza's en faux filler overheerlijk, diner altijd incl saladebuffet, lokaal biertje Choue is een aanrader!. Volgend jaar probeer ik nog beter Frans te spreken , jusqu'à l'année prochaine!

Prima voor een tussenstop

Bakker
6-8-2018

Goede weg er naar toe, ruime plekken

Sanitar prima ( wat oud maar warm water met douchen en ook goede straal en schoon). Je kunt er wat eten in het restaurantje en brood voor de ochtend bestellen.

Voor de kinderen (6 En 9) verder niet zo veel te doen.

Prachtig/geweldig!

Bauke & Dinette
2-8-2018

Wat een leuke, goede, gezellige en schone camping. Wij zijn twee en een halve week op deze camping geweest. En zijn daarna heerlijk uitgerust weer thuisgekomen.

De eigenaars Benjamin en Caroline zijn hele vriendelijke en aardige mensen. Ze willen je overal mee helpen. De camping is net een park met die verschillende bomen, struiken en bloemen. Elke dag vers brood, zeer goed eten in het restaurant en de hygiëne was top. Een echte aanrader!!!

Heerlijk!

Maassen
1-7-2018

Prima camping met vriendelijke eigenaar. Mooie plaatsen, rustig en schoon sanitair. We kwamen voor een nachtje, maar zijn 5 nachten gebleven. Langres is leuk om een wandeling langs de stadsmuur te maken. Je kunt er goed fietsen (routefolders bij de receptie). De camping wordt veel als doortrekcamping gebruikt, maar het is zeker de moeite waard om langer te blijven.

De Camping Hautoreille bezoeken we al meer dan 25 jaar. De camping is prima als doorreiscamping, het sanitair is wel verouderd, maar wel goed schoon gehouden.

Het restaurant gebruikt al jaren hetzelfde menu, de bediening is te ijverig. Ik was nog bezig met m'n salade en kort erop kwam de Faux filet op tafel. DE faux filet vind ik best lekker, maar deze keer was hij niet te eten, er zat veel vet in het vlees en het vlees was taai. Hopelijk komt hier verandering in, want we komen met plezier naar Bannes.

Prima camping in fantastische omgeving

Sofie
6-9-2017

Duidelijk een doorreiscamping (op het eind van de avond vulden alle plaatsen zich) voor Nederlanders, maar wij hebben er een prima verblijf gehad. Super vriendelijk ontvangst en allerlei tips wat er in de omgeving te doen is (le Lac de la Liez (Lake Park is zeker de moeite met kinderen), pittoresk Nogent, historisch stadje Langres, ...). Plaatsen zijn niet echt privacy proof, maar wel ruim en in het groen. Sanitair is verouderd en zeer beperkt, maar wordt wel dagelijks schoongemaakt.

Parkachtig overnachten

Adri
27-7-2017

Een heerlijke, ontspannen camping. Bij aankomst hartelijk welkom geheten. Men probeerde zelfs Nederlands te praten. Prachtige plaatsen. Een geweldig plekje waar je je geljk thuisvoelt!

Sanitair niet luxe, wel schoon! En daar gaat het tenslotte om.

Heerlijke rustige, mooie camping.

Willy
7-7-2017

Bij aankomst kan je zelf een plek uitzoeken. Sommige plaatsen zijn (heel) groot, andere wat minder, er zijn plekken bij die mooi vlak zijn maar even zo goed ook ongelijke plaatsen maar alles had een perfect stukje gras. De hele camping lijkt wel een park met prachtige bomen. Het is er overdag en 's nachts heerlijk rustig. Het toiletgebouw was netjes en schoon. Wifi-bereik niet over de hele camping maar wel dicht in de buurt van het speeltuintje. Hoewel de meeste mensen dit als overnachtingscamping aandoen, is een langer verblijf zeker aan te raden.

Wij hebben hier prachtige fietstochten gemaakt, Langres ligt op circa 7 kilometer van de camping vandaan. Het restaurant hebben wij niet bezocht dus daar geen beoordeling van.

Uiteindelijk zijn wij een week op deze goed verzorgde camping gebleven.

Prima camping.

Jeltie
25-6-2017

Prima camping, voor doorreis of voor langer, komen hier vaker opweg naar het zuiden of terug.

Sanitair is eenvoudig maar schoon, in het restaurant kan je prima eten.

Camping ziet er goed verzorgt uit en is erg rustig, mooie omgeving.

We komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hautoreille in Bannes (Haute Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hautoreille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.