Camping Hautoreille

78 reviews over Camping Hautoreille in het Nederlands

Prima

charles
2-8-2019

Mooie camping met grote, niet afgebakende plaatsen. Hierdoor een ruim idee. Schaduw middels 1 á 2 zeer afwisselende bomensoorten per plaats, dit over de hele camping. Bureau dicht van 9.30 tot 17.00 u. Zelf een plaatsje zoeken en om 17.00 u melden, eventueel brood te bestellen. Gratis internet. Afvoer grijs water in de grond middels een riooldeksel in het asfalt van 25 cm. Zelf op te tillen. En dan wel goed mikken want er is geen slang met watertoevoer om de boel schoon te spoelen. Sanitair OK. Klein restaurantje. Niet gebruikt. Geen zwembad. Ligt aan de doorgaande Route National die langs Langres loopt en ongeveer 25 km van de tolweg. Uitstekende doortrekcamping of om een extra dagje uit te puffen. Geen winkels in de nabijheid.

fantastische camping, heel basic maar prachtig!!

Marja van Eijk
28-7-2019

wat een prachtige camping, rustig gelegen, ruime plaatsen, goed schoon sanitair. We hebben prima gegeten in het restaurant met keus uit een kleine kaart. Helaas is het een doortrek camping wat het minder aantrekkelijk maakt om langer te staan, maar wat voorzieningen en ligging wat mij betreft prima voor enkele dagen. Als je aankomt mag je zelf een plek kiezen en ga je nadat je een plek gekozen hebt je aanmelden bij de receptie bij de vriendelijke Benjamin.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein, maar fijn

Fred Ensink
19-2-2019

Mooie, parkachtige camping. Mag zelf plek uitzoeken. Sanitair niet hyper modern, maar wel schoon. Zeer vriendelijke eigenaar, die ook een beetje Nederlands spreekt. Leuk en lekker restaurantje met saladebuffet en lokaal biertje (top). Zijn hier zowel op he heenweg naar het zuiden als terugweg geweest. Dit jaar weer. Strandje aan meer op 5 km

Gereisd Met partner in augustus 2018

gastvrij

Ida
20-12-2018

De camping was dicht maar de eigenaar liet ons gratis een nachtje staan; met warm sanitair en elektra. TOP

Gereisd Met partner in december 2018

zeer zeer onvriendelijk

Stuurman
18-9-2018

Als je tegen half 10 s.avonds aankomt wordt je om uitleg gevraagd waarom zo laat, je mag niet meer praten want alle andere campinggasten zouden al slapen en als je wat zegt zijn ze zeer zeer onvriendelijk. Ten langen leste mocht je de caravan neer zetten maar dan moest je de volgende ochtend om 10 uur bij de receptie zijn om aan te melden en te betalen .Als je dan toch wat zegt zegt hij steeds dat je stil moet zijn.Hij denk waarschijnlijk dat hij het met kinderen te doen heeft.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

E&B
5-9-2018

Oh la la, wat een super camping. Wij stonden er op de heen- en terugreis 1 nacht. Schoon sanitair, mooie plaatsen (je mag zelf een plekje zoeken) en eenvoudig maar goed restaurant. Benjamin is heel vriendelijk en spreekt verbluffend goed Nederlands. Net een octopus, zo staat hij in de receptie, zo achter de bar, maar altijd even vriendelijk. Mevrouw (weet even haar naam niet) is ook zeer vriendelijk. Pizza's en faux filler overheerlijk, diner altijd incl saladebuffet, lokaal biertje Choue is een aanrader!. Volgend jaar probeer ik nog beter Frans te spreken , jusqu'à l'année prochaine!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima voor een tussenstop

Bakker
6-8-2018

Goede weg er naar toe, ruime plekken Sanitar prima ( wat oud maar warm water met douchen en ook goede straal en schoon). Je kunt er wat eten in het restaurantje en brood voor de ochtend bestellen. Voor de kinderen (6 En 9) verder niet zo veel te doen.

Prachtig/geweldig!

Bauke & Dinette
2-8-2018

Wat een leuke, goede, gezellige en schone camping. Wij zijn twee en een halve week op deze camping geweest. En zijn daarna heerlijk uitgerust weer thuisgekomen. De eigenaars Benjamin en Caroline zijn hele vriendelijke en aardige mensen. Ze willen je overal mee helpen. De camping is net een park met die verschillende bomen, struiken en bloemen. Elke dag vers brood, zeer goed eten in het restaurant en de hygiëne was top. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk!

Maassen
1-7-2018

Prima camping met vriendelijke eigenaar. Mooie plaatsen, rustig en schoon sanitair. We kwamen voor een nachtje, maar zijn 5 nachten gebleven. Langres is leuk om een wandeling langs de stadsmuur te maken. Je kunt er goed fietsen (routefolders bij de receptie). De camping wordt veel als doortrekcamping gebruikt, maar het is zeker de moeite waard om langer te blijven.

Gereisd Met partner in juni 2018

een fijne doorreiscamping maar restaurant niet

Anke
20-6-2018

De Camping Hautoreille bezoeken we al meer dan 25 jaar. De camping is prima als doorreiscamping, het sanitair is wel verouderd, maar wel goed schoon gehouden. Het restaurant gebruikt al jaren hetzelfde menu, de bediening is te ijverig. Ik was nog bezig met m'n salade en kort erop kwam de Faux filet op tafel. DE faux filet vind ik best lekker, maar deze keer was hij niet te eten, er zat veel vet in het vlees en het vlees was taai. Hopelijk komt hier verandering in, want we komen met plezier naar Bannes.

Gereisd Met partner in juni 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hautoreille in Bannes (Haute Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hautoreille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.