Sorteren

Reviews over Aix-en-Othe

sprookjesachtig en rustiek

Eric
    16-6-2013

Engelstalige bij receptie. Personeel erg vriendelijk. Voor wie een paar dagen wil verblijven een aanrader. Kamer erg authentiek door zichtbare balken. Goede keuken wwarbij je kunt zien dat de kok zijn werk met liefde doet. Prijs voor een driegangen diner is € 33,50, maar is het zeker waard!

Hotel met veel charme en gastronomisch eten.

Griet
    16-3-2013

Het hotel is mooi in de natuur gelegen, de kamers hebben charme. Het restaurant is gezellig, de bediening zeer vriendelijk en de eigenaar is zelf kok en kookt fantastisch goed. Wij hebben er een zeer lekker en uitgebreid menu gegeten, zeer mooie presentatie ook van de foie gras en lekkere wijnen. Het ganse hotel is wat verouderd maar ik had hier echt direct een vakantiegevoel.

mooi en charmant

Marijke
    9-8-2011

het was vooral verrassend, charme met authentieke uitstraling, hoe lang het dak nog houdt weet ik niet, maar het is fantastisch om er te logeren

uitstekend etappehotel of kort verblijf

Bruno Demaître
    29-7-2011

Auberge de la Scierie is een charmant klein hotel waar je persoonlijk onthaald wordt door de Engelstalige eigenares. De keuken is van uitstekende kwaliteit, wat van een chef die jarenlang voor het Savoy in Londen werkte ook mag verwacht worden. Op zonnige dagen kan je relaxen langs het zwembad, maar je kan van hieruit ook de hele Champagenstreek vlot verkennen. De kamers zouden eens wat opgefrist moeten worden, maar bieden alle comfort die je nodig hebt. Het hotel ligt in een groene omgeving en beschikt over een grote groene tuin. Overal staan er kleurige en geurige bloemen, wat het verblijf bijzonder aangenaam maakt. Aix-en-Othe zelf is een onbelangrijk dorpje dat je gerust links mag laten liggen. De dichtsbijzijnde stad die echt een bezoek waard is, is Troyes. Wij waren hier voor een rustige drie dagen met z'n tweetjes, gewoon om van onze liefde te genieten en dat hebben we hier volop kunnen doen !

een leuk hotel waar je lekker kunt eten

l de cock
    16-4-2009

een aanrader: leuke tuin, leuke kamer, lekker eten en aardig personeel. Voor mensen die niet voor luxe gaan maar wel gezellig.

Aix-en-Othe scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews