Hotel Chateau du Corvier

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau du Corvier voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Chateau du Corvier in het Nederlands

Prettig hotel voor onderweg

Jan dirK
16-8-2015

Sfeervol hotel met ruime vierpersoons kamers met mooi uitzicht en vriendelijke beheerders. Geen mogelijkheid voor avondeten, maar een dorp met deverse restaurants is dichtbij. Het zoutwater zwembad is privé en hoort dus niet bij het hotel (of iets dergelijks), maar je kunt er wel heerlijk zwemmen. Prima Frans ontbijtbuffet in salon. De matrassen op de eenpersoonsbedden waren niet geweldig en zweterig door een plastic dek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuk kasteel voor een overnachting

Ettem
19-9-2011

We hebben hier een overnachting geboekt. Leuk voor kinderen om eens in een echt kasteel te slapen. Kasteel zier er van de buitenkant goed uit, maar is binnen gedateerd. Bij mooi weer , wat wij hadden, kun je het zwembad gebruiken.

Ontbijt is zeer eenvoudig.

Zou hier geen meerdere dagen willen verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooie plek

Marcia
22-8-2011

heeft een mooie beetje spookie uitstraling.

Leuk als overnachting voor onderweg... Niet voor meerdere dagen.

Hebben een prima nacht gehad en de kinderen lol in het zwembad. Hebben daar niet gegeten maar bij een rest. op een bungalowpark in de buurt. Ontbijt was netjes en Frans (dus je moet er niet teveel van verwachten). De ontbijtruimte is mooi en een salon...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

2006

Elke service ontbreekt, bij aankomst alleen de sleutel gekregen. Ik wist dat er geen restaurant was. 's Nachts had ik een vleermuis op de kamer en kon geen hulp vinden. Ik ben weggegaan en heb pas na twee weken bericht ontvangen van de eigenaresse. Geen excuses ontvangen. Ik hoefde niet te betalen. Het kasteel ligt erg afgelegen en het kan erg spooky zijn.

Gereisd alleenreizend in juni 2006
2005

Heel verrassend! Perfecte stop voor een heen en/of terugreis! Maar eventueel ook een dagje langer....

Gereisd anders in november 2005

• AdresChâteau du Corvier 41600
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Chateau du Corvier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau du Corvier in Vouzon (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau du Corvier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.