Camping Le Bec de Cisse

8 reviews over Camping Le Bec de Cisse in het Nederlands

Handige stop bij tours

Ron
21-7-2018

Prima doorgangs camping aardige mensen wat gedateerd sanitere grote plaatsen

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima als doorreis camping

FrLW68
6-9-2015

Kleine camping en goedkoop. Slechts enkele plaatsen met stroomaansluiting. Redelijk grote plekken. We konden de caravan aangekoppeld laten. Toiletgebouw is goed genoeg voor de prijs. Verwacht geen luxe. We waren het toetje vergeten en gingen in het dorp op zoek naar een ijssalon. Helaas. Bij navraag werden wel doorverwezen naar de supermarkt. Dan daar maar ijsjes kopen. Op de camping is verder niks te doen, maar voor een doorreis camping goed genoeg! Wel veel (bos)kakkerlakken trouwens, brrrrr.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

goede overnachtingscamping

coby
27-8-2009

zijn dit jaar voor de tweede keer hier en hadden een superplek nummer 4 lekker veel schaduw klein min-puntje dit jaar was dat ik ( en met mij ook andere mensen) vond dat het sanitair wat minder goed werd schoongemaakt moeten ze toch wel op blijven letten verder kom ik hier zeker nog eens terug ook dit jaat weer een aantal kastelen bezocht!!!

Gereisd Met partner in augustus 2009

2008

goede overnachtingscamping

coby
15-8-2008

zijn hier 4 nachten gebleven en zijn heel vriendelijk ontvangen mooie grote plekken die lagen wel in de zon je had ook schaduwplekken maar die waren een stuk kleiner als je hier bent moet je zeker een uitstapje maken naar chambord het grootste kasteel van frankrijk ook de wijn van vouvray moet je gekeurd hebben heerlijk zwembad op 10 min lopen afstand en een prachtige omgeving komen hier zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

Wij komen hier al jaren en kennen de beheerder, Roger, goed

24-6-2007

Wij komen hier al jaren en kennen de beheerder, Roger, goed. De plekken aan de noordzijde, links als je de camping op rijdt, zijn de grootste. Enig nadeel is, dat als je achterin staat je heel duidelijk het verkeer op de N152 hoort, vooral 's-nachts. In het hoogseizoen kondigt de bakker rond 9 uur toeterend zijn komst aan. De prijs-kwaliteitverhoudong is zonder meer goed te noemen. Het sanitair is eenvoudig, maar goed. Wordt goerd schoon gehouden. Vouvray ligt centraal t.o.v. de vele kastelen in de buurt. Basisboodschappen kunnen in Vouvray gedaan worden (ATAC-supermarkt); een grote Leclerc is te vinden op de andere oever van de Loire in La Ville-aux-Dames. Vanaf het pleintje voor de kerk heb je een mooi uitzicht over het dorp en de Loire

Tip 1: zwemmen in het zwembad is vanaf 18.00 half geld! Tip 2: Bezoek de markt op zondagochtend in Amboise; zonder meer de moeite waard. Tip 3: Voor een dagje Tours: neem de bus (halte bij de grote kruising; let op, rijdt maar een paar keer!!)

Gereisd Met partner in juli 2005

een keurige camping, niet groot

jeanette roye
14-4-2007

een keurige camping, niet groot. dat gold overigens ook voor de standplaatsen, met name op het middengedeelte. De beheerder, die wij Himmler hebben gedoopt, fietste dagelijks meerdere malen rond om de boel te inspecteren en wee je gebeente als je je niet aan de regels hield... Himmler en zijn troepen hadden overigens wel strakke hand aan het sanitair. Prima douches en ook van die bassinbakken waarin je zowel kinderen als kleding kunt wassen, niet tegelijk uiteraard. Camping ligt aan kleine rivier, binnen een uur zit je bij alle bekende kastelen. de omgeving is qua wijn cultuur en natuur de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Enkele dagen hier doorgebracht

Wouters Guido
17-4-2006

Enkele dagen hier doorgebracht. Vriendelijke ontvangst,heel rustige camping,ideaal gelegen om een flink deel van het Loiredal te verkennen. Aanrader.

Gereisd Anders in Mon Apr 17 2006 14:00:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Vrij proper , rustig , ruime en afgebakende percelen

Tamsin
20-9-2005

Vrij proper , rustig , ruime en afgebakende percelen. Vouvray heeft een gunstige centrale ligging om de bezienswaardigheden in de streek te bezoeken. Goede restaurants op nog geen 250 m van camping. Nadeel : met de fiets moet je (nog steeds) een stuk drukke RN doen om ergens te geraken

Gereisd Anders in september 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bec de Cisse in Vouvray (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bec de Cisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.