Géén boekingskosten

Coté Jardin

Bed & Breakfast
FrankrijkCentreVilliers-sur-Loir

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Coté Jardin voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Coté Jardin

• 10Kim Sanders18-09-2020

Wat een ydilllische plaats

Wat een zeer leuke b&b. Voor die prijs dacht ik dat het niet zoveel ging voorstellen. We hebben echt genoten. Gastvrij lekker ontbijtje. Plazts voor onze honden. En zeer ruime koele kamers.

• 10Ad en Maria van der Aa13-09-2017

Barbara en Hans zijn heel gastvrij. Een heel mooi en ruim verblijf, van alle gemakken voorzien. Een prachtige tuin. Al met al een geweldige plek. Zeker een aanrader.

• 9Willem en Tanja11-07-2014

Uniek!

Begin juli drie nachten doorgebracht op deze unieke plek, wij koesteren onze herinneringen....Vanaf de poort beland je in een waar paradijs, prachtige tuin en enkele heerlijke gites! Prima plek als tussenstop naar het zuiden, maar ook voor een korte vakantie. Soms hoop je dat de tijd even stil mag staan, dat geldt zeker voor deze plek. Dank voor deze heerlijke dagen , zeer zeker tot ziens!

• 8Hans & Karin07-10-2013

Prachtige plek, rust en privacy.

Prachtig plekje, met mooie, authentieke kamers en vriendelijke eigenaars.

• 9Kees Vet25-06-2012

Aanrader !

Wat een mooie B&B. Prima Bed in mooie en ruime kamer, Prachtige tuin Een rustpunt en niet alleen als tusssenstop op reis in Frankrijk

• 10e08-10-2011

Absolute aanrader

Bijzonder gezellige, ruime, schone kamers. Hans en Adèle en hun dochter Barbera zijn heel erg vriendelijk, gastvrij en gezellig. Ontbijt met vers stokbrood, koffie of thee, kaas en confitures, voor al de kweeperengelei, heerlijk.

• 8Aad Dourlein24-07-2011

Hollandse gezelligheid in Frankrijk

Deze bed en breakfast heeft 3 mooie , grote en schone kamers met ruime badkamers.Bij goed weer is het ontbijten in de schitterende tuin. Anders is het ontbijt in huis bij Hans en Adele, een wat ouder stel , die al 23 jaar in frankrijk woont. In Villiers is weinig te doen , wel een schitterende omgeving met Vendome op 5 km rijden, met volop winkels en restaurants etc. Een aanrader.

• 9Marieke van den Heuvel21-06-2010

Veel meer dan je verwacht!

Deze Bed&Breakfast ligt verscholen achter een poort, die ineens toegang geeft tot heerlijk rustige grote tuin en 3 zeer bijzondere kamers/appartementjes met ieder hun eigen, bijzondere uitstraling en inrichting (mooi vuursteen in de muur, houten balken in plafond, prettige badkamer). De sfeer was vergelijkbaar met de beste Chambres d'hotes de Charme, die wij hebben bezocht, vreemd genoeg kwam deze daar niet op voor. Ontvangst was zeer gastvrij en ontbijt heerlijk met verse jus en zelfgemaakte jams. De streek is wat minder toeristisch, maar omrijden voor deze B&B is beslist de moeite waard!

Bed & Breakfast Coté Jardin info

Soort hotel