Hotel Le Continental

Met oudere kinderen

Zeer goed

Theo van der leest
8-9-2018

Goed verblijf met aardige eigenaren tegen een goede prijs. Waren nog wat vergeten en dit hebben ze per post naar ons vakantie adres gestuurd,klasse

Prima hotel

Fam. Hamligt
21-9-2017

Een prima hotel wanneer je op doorreis bent. Het hotel is keurig, badkamer kun je je goed in redden, dichtbij de snelweg. Erg vriendelijk personeel. Ontbijt is in verhouding tot de kamerprijs erg duur.

Prima doorreishotel

palafima
4-8-2014

Goed gelegen hotel op reis naar zuiden/noorden. Buitenkant erg verouderd, binnen simpel maar netjes. Keurige kamer met net sanitair. Prijs prima in verhouding!

Ook de terugreis...

acsck
14-8-2011

was prima, dit keer hadden we gelukkig een 'gerenoveerde' kamer.

2 persoonsbed en 2 x 1 persoonsbed, ruimere kamer dan de heenweg, hadden kamer 111, was echter aan de voorzijde gelegen waardoor het kiezen was om of de frissen lucht of de herrie van de weg.

Geen ontbijt gegeten in dit hotel na de ervaring op de heenweg.

Missen een soort van speeltuintje oid.

Verder spreken ze weinig engels, maar genoeg om in en uit te checken.

Neem geen lift, deze is nog geen 1x1m en doodeng!

Wel ideaal gelegen tov de snelwegen!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Continental voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Continental in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.