Kleine hotelsWeer vandaag25°7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chalet de la Foret voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Le Chalet de la Foret in het Nederlands

Gunstig en toch rustig gelegen

Klerks.a
14-7-2016

Het hotel ligt dicht bij de snelweg, maar van enige geluidsoverlast is geen sprake. Gunstig als overnachtingshotel op doorreis van of naar het zuiden. Het beschikt ook over een zwembad. Vriendelijke ontvangst door de receptionist. Een gedeelte van de kamers bevindt zich in blokhutten in de tuin. Niet groot, wel een prima bed, goed schoon en een keurige badkamer. Een groot voordeel is dat de auto bij de kamer geparkeerd kan worden achter een afgesloten hek, kan met code geopend worden. De bagage kan gewoon in de auto blijven liggen. Het eten in het restaurant is goed en ook het ontbijt, hoewel niet erg uitgebreid , is goed.

Gereisd met partner in juni 2016

Wij komen er graag

Teun&Olga van de Grijp
20-6-2015

Het hotel ligt prachtig centraal en dicht bij de grote weg. Vriendelijkheid is enorm.

Gereisd met partner in Sat Jun 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Rina Koster
20-11-2014

Fantastisch en rustig gelegen en dicht bij de A 20 de chalets zijn top!

Gereisd met partner in januari 2014

het is een prima plek

ans van der Doelen
19-11-2014

Hotel Le Chalet de la Foret is een fijn hotel, wij doen hier op doorreis naar de Dordogne sinds een paar jaar onze overnachting. Dik tevreden. Vriendelijke bediening, lekker eten en prima chalets

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

prima gelegen op route naar zuiden.

Nico Spijkerman
4-11-2014

Prima hotel aan rand van Vierzon. Voor tweede keer bezocht en wederom geslapen in afzonderlijk gelegen chalet. Goed diner, eenvoudig maar verder prima ontbijt. Aanrader voor doorreis lokatie. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in september 2014

doorreishotel

pjasuykerbuyk
20-10-2013

Wij vinden dit hotel typisch een doorreishotel. Het ligt pal aan de afslag bij de rijksweg ( herrie viel me mee, alhoewel auto's wel hoorbaar). Wij hebben geslapen in een houten chalet, waarin 4 kamers zijn ondergebracht. Heel ander gevoel dan in een hotelkamer, alhoewel deze kamer ook gewoon standaard is. Ontbijt is heel matig, je kunt beter elders ontbijten of zelf een stokbroodje kopen met beleg en smeren maar.

Gereisd met partner in september 2013

Uitstekende halte voor onderweg

Brigitte Leuridan
4-4-2013

Reeds jaren hou ik regelmatig halte in Le Chalet de la Forêt. Het is een verademing na een lange weg om de drukte er even achter te laten. Vlakbij de autoweg gelegen en toch vrij rustig. Een duikje in het zwembad doet deugd, maar het is jammer dat de toegang zo vroeg op de avond reeds ophoudt. Daar zou gerust nog minstens een uurtje of twee mogen bijkomen. Het eten is er steeds verzorgd met aangename bediening, al geeft het terras uit op een vrij drukke weg.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Mooi charmant hotel

acsck
29-8-2012

We zijn onderweg naar Spanje op de heen en terugweg in dit hotel geweest. Mooie 'gezins'kamers, een 2e aangesloten kamer met 2 of 3 losse bedden. Enorm gehorig, maar schoon, goede bedden en service! Restaurant is goed, echter flink aan de prijs, ontbijt wat beperkt.

In het hoogseizoen hebben ze een zwembad, daar was het nu te koud voor.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Fijn overnachtingshotel

familie
14-8-2010

Dit hotel ligt erg gunstig t.o.v. de snelweg. Het hotel heeft een fijn buitenzwembad met ligstoelen er om heen. Bij mooi weer erg prettig om na een lange reis even een paar baantjes te kunnen zwemmen of even te spelen. De aankleding van het hotel is eenvoudig, maar netjes. We hadden een prima familiekamer voor 4 personen. Het ontbijt was eenvoudig, maar lekker. Het avondeten biedt streekgerechten, daar moet je van houden. Is wel met zorg bereid. Wij konden gezellig buiten zitten, zodat je meteen al een vakantiegevoel hebt. Wij bevelen dit hotel zeker aan. Wel van te voren nagaan of er plek is. Rond deze tijd van het jaar is het erg druk in dit hotel en ook in de hotels in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima doorreis-hotel

Fam. Stout
14-8-2010

Goed hotel, vlakbij snelweg. Lekker eten. Kindvriendelijk. Met klein zwembad. Bedden slapen goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chalet de la Foret in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chalet de la Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.